Jump to content

Daantje1234 : 8 augustus 2016 : Dr. van Zele : Wellnesskliniek

Recommended Posts

Posted

Hoi Allemaal! Ik hoop dat ik het goed doe haha want geloof dat ik het niet zo goed snap:)

Ik heb gister een consult gehad bij Dr van Zele en ben echt erg enthousiast wat een aardige man en vooral ook erg eerlijk! Nu is het zo dat ik het echt moeilijk vindt het aantal cc te kiezen van de borstimplantaten. De rubberen dingen die je mag passen staan niet overeen met aantal cc's haha. Hij dacht dat het beste bij mij zou zijn tussen 265 en 280 maar 300 zou ook kunnen. Zelf lees ik hier heel veel vrouwen die spijt hadden dat ze niet iets groter hebben gepakt. Ik nijg nu naar de 300cc Maar ben wel echt bang voor dubble bubble, hij zei dat hoe groter je gaat hoe groter de kans daarop nu weet ik dus niet of het dan beter is om tussen die 265-280 te blijven haha en of het verschil dan groot is.. Wat een Ellende haha:) 

Wat is jullie ervaring hier mee vonden jullie dit ook zo lastig? Kan me echt geen voorstelling maken van hoe groot het nu uiteindelijk gaat worden! Hebben jullie tips? 

8augustus wordt ik geopereerd kan echt niet wachten!!:P

Groetjes van mij!

• Replies 117
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hoi! Ik heb 300cc en had wel 350 gewild. Ben 5 weken po. Hoe groot en zwaar ben je? Wat is e voorsituatie? En welke protheses krijg je? Hoe geplaatst? En dual plane of voor de spier? Als dat een beetje hetzelfde is dan kan je een heel klein beetje vergelijken met mij. Maar ieder lichaam is anders dus het wordt nooit hetzelfde. Ik heb nu een b cup als ik opmeet en in bh maat een d cup :) 

Posted
6 minuten geleden zei Summer2:

Hoi! Ik heb 300cc en had wel 350 gewild. Ben 5 weken po. Hoe groot en zwaar ben je? Wat is e voorsituatie? En welke protheses krijg je? Hoe geplaatst? En dual plane of voor de spier? Als dat een beetje hetzelfde is dan kan je een heel klein beetje vergelijken met mij. Maar ieder lichaam is anders dus het wordt nooit hetzelfde. Ik heb nu een b cup als ik opmeet en in bh maat een d cup :) 

Posted

Heb weer wat verkeerds gedaan geloof ik haha gaat lekker:blush::blush:

Ik heb nu een kleine B cup! Ik ben ongeveer 162 en weeg 49kg. Ik krijg de monoblock softone siliconen implantaten achter de spier geplaatst. Ik hoop toch zeker wel op een volle C kleine D uit te komen!! Zou liever wel groter willen maar dat past niet bij mijn lichaam ben ik bang haha. Vind het wel echt heel spannend vooral omdat ik me niet kan voorstellen hoe groot het gaat worden, want te klein zou ik toch ook wel erg vinden hihi

Posted

@Summer2 Had inderdaad niks getypt foutje! Inderdaad even wennen hier. Als ik sommige foto's kijk van 300 denk ik ook dat ik toch wat groter wil maar ik dacht dat hij bij mij niet echt groter wilde plaatsen.. Kan een 300cc zo anders uitvallen bij iemand? 

Posted
9 minuten geleden zei Daantje1234:

@Summer2 Had inderdaad niks getypt foutje! Inderdaad even wennen hier. Als ik sommige foto's kijk van 300 denk ik ook dat ik toch wat groter wil maar ik dacht dat hij bij mij niet echt groter wilde plaatsen.. Kan een 300cc zo anders uitvallen bij iemand? 

Ja zeker! De voorsituatie is heel belangrijk, en het merk ook. Ook hoe die geplaatst is en of je high of medium profile hebt. Kijk iemand die een b cup heeft en 300cc krijgt zal grotere borsten krijgen want die 300cc komt erbij. Als je aa hebt zit er dus al bijna niks. Ook de bouw van iemand is belangrijk zodat je de gehele verhouding ziet. Iemand die 1,75 is en 300 krijgt, ziet er anders uit dan iemand die 1,60 is en 300 krijgt.

ik voeg je toe aan mijn album dan kan je bij mij kijken. 

Posted
13 minuten geleden zei Summer2:

Ja zeker! De voorsituatie is heel belangrijk, en het merk ook. Ook hoe die geplaatst is en of je high of medium profile hebt. Kijk iemand die een b cup heeft en 300cc krijgt zal grotere borsten krijgen want die 300cc komt erbij. Als je aa hebt zit er dus al bijna niks. Ook de bouw van iemand is belangrijk zodat je de gehele verhouding ziet. Iemand die 1,75 is en 300 krijgt, ziet er anders uit dan iemand die 1,60 is en 300 krijgt.

ik voeg je toe aan mijn album dan kan je bij mij kijken. 

Dat zou fijn zijn @Summer2! Ik snap nog niet zogoed hoe ik een berichtje onder een berichtje kan zetten haha gaat steeds mis. Ben steeds de berichtjes van jou perongelijk opnieuw erop aan het zetten lijkt wel :blush:

Wat was jou voorsituatie? Echt benieuwd naar het resultaat en hoop dat ik niet te klein heb gekozen met 300cc maar kan het nog altijd veranderen vertelde de arts dus dat is opzich wel een fijn idee

Posted
8 minuten geleden zei Daantje1234:

Dat zou fijn zijn @Summer2! Ik snap nog niet zogoed hoe ik een berichtje onder een berichtje kan zetten haha gaat steeds mis.

Wat was jou voorsituatie? Echt benieuwd naar het resultaat en hoop dat ik niet te klein heb gekozen met 300cc maar kan het nog altijd veranderen vertelde de arts dus dat is opzich wel een fijn idee

Ik had aa cup. Maar ik heb mentor protheses. Dat kan misschien anders zijn. Maar omdat je een b cup hebt wordt het waarschijnlijk wat groter. Maar let op met die bh maten, want ik meet dus een b cup, maar in bh heb ik een d cup. En borsten veranderen nog tot 1 jaar. In het begin zijn ze klein en staan ze strak en worden steeds natuurlijker en wat voller. Schrik dus niet van die maten en hoe get er vlak na de operatie uitziet. Vanaf 6 weken ga je dat een beetje zien :) je bent toegevoegd dus je kan de foto's bekijken. 

Posted

Ik ben van AA naar C gegaan met 250cc. Ben 1.60m en weeg 45 kg :) Als je wilt voeg ik je toe zodat je mijn album kan bekijken :)

Posted
11 minuten geleden zei Katarina:

Ik ben van AA naar C gegaan met 250cc. Ben 1.60m en weeg 45 kg :) Als je wilt voeg ik je toe zodat je mijn album kan bekijken :)

Wacht maar over 6 weken heb je misschien wel een andere maat haha!! Ze veranderen nog zoveel. 

Posted
19 minuten geleden zei Summer2:

Ik had aa cup. Maar ik heb mentor protheses. Dat kan misschien anders zijn. Maar omdat je een b cup hebt wordt het waarschijnlijk wat groter. Maar let op met die bh maten, want ik meet dus een b cup, maar in bh heb ik een d cup. En borsten veranderen nog tot 1 jaar. In het begin zijn ze klein en staan ze strak en worden steeds natuurlijker en wat voller. Schrik dus niet van die maten en hoe get er vlak na de operatie uitziet. Vanaf 6 weken ga je dat een beetje zien :) je bent toegevoegd dus je kan de foto's bekijken. 

@Summer2Die van jou zien er echt mooi uit zeg! En inderdaad als je jou foto's ook ziet veranderd het per week. Heb nu nog meer zin in de operatie :D Dankje voor het toevoegen zo krijg ik een beetje een beeld haha 

Posted
5 minuten geleden zei Katarina:

@Summer2 Misschien worden ze nog groter haha :D

Whaa! Maybe die van mij ook haha! Al vind ik d ook wel goed, maar een ietsie pietsie beetje mag wel

Posted
17 minuten geleden zei Katarina:

Dat klinkt wel super! Heb je ook dualplane geplaatst? Ben wel benieuwd hoe het bij jou geworden is! Kan eigenlijk nu ook al niet wachten om mijn resultaat te laten zien zodra het gebeurd is:wub:

Posted
7 minuten geleden zei Daantje1234:

@Summer2Die van jou zien er echt mooi uit zeg! En inderdaad als je jou foto's ook ziet veranderd het per week. Heb nu nog meer zin in de operatie :D Dankje voor het toevoegen zo krijg ik een beetje een beeld haha 

Dankje!! En graag gedaan. Het veranderd zoveel. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Nog eventjes wachten en dan ben je aan de beurt :) 

Posted
11 minuten geleden zei Katarina:

@Daantje1234 Achter de spier heb ik gekregen :D Ik voeg je meteen toe!

Ziet er al goed uit na 4 dagen:D Heb je heel veel last (gehad ) van de operatie? Heb gelukkig 3 weken de tijd om te herstellen ga het doen in mijn vakantie hoop stiekem dat het meevalt:blush:

Posted

@Daantje1234 De dag van de operatie zelf en de dag erna deed het wel echt pijn omdat ALLES stijf was. Ook mijn buikspieren omdat ik een andere houding aannam om mijn borstspieren te ontspannen. Ik geraakte echt niet recht als ik wakker werd. Nu gaat het al VEEL beter. Elke dag wat beter :) 

Posted
18 minuten geleden zei Summer2:

Dankje!! En graag gedaan. Het veranderd zoveel. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Nog eventjes wachten en dan ben je aan de beurt :) 

@Summer2Ja dat lijkt me ook hoe het echte resultaat wordt als het echt genezen is! Duurt alleen best lang als ik het zo lees ongeveer 3 maanden klopt dat? Vond jij het ook lastig om het aantal cc te kiezen of ben ik echt zo'n twijfelkont haha:P

Posted
8 minuten geleden zei Katarina:

@Daantje1234 De dag van de operatie zelf en de dag erna deed het wel echt pijn omdat ALLES stijf was. Ook mijn buikspieren omdat ik een andere houding aannam om mijn borstspieren te ontspannen. Ik geraakte echt niet recht als ik wakker werd. Nu gaat het al VEEL beter. Elke dag wat beter :) 

@Katarina Fijn te horen dat het elke dag een stuk beter gaat! Spannend hoe het eruit gaat zien als het helemaal genezen is he? Maar zoals je al zei geduld hebben helaas:P Hoop dat deze 7 weken voorbij vliegen zodat ik er ook écht over mee kan praten 

Posted

@Daantje1234 Ja alles is heel spannend, de consultaties, de operatie en dan het resultaat! Ik ga je volgen zodat ik kan zien hoe het met je gaat :D

Posted
28 minuten geleden zei Daantje1234:

@Summer2Ja dat lijkt me ook hoe het echte resultaat wordt als het echt genezen is! Duurt alleen best lang als ik het zo lees ongeveer 3 maanden klopt dat? Vond jij het ook lastig om het aantal cc te kiezen of ben ik echt zo'n twijfelkont haha:P

Er kon bij mij niet meer in vandaar dat ik het grootste gelijk heb gekozen. Als er wel meer ik kon was het dus wat meer geworden. Niet heel veel meer. Ja kan tot 1 jaar veranderen. Vanaf 6 weken zul je een beetje zien wat het wordt. Maar na 1 jaar is je cupmaat blijvend (zeggen ze haha) 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.