Jump to content

Geja : 22 juni 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

Posted

Hoi hoi allemaal !!

Gisteren geopereerd door dhr van Onselen in Bocholt ! Nu AUW AUW AUW ! 395 cc dual plane Polytech anatomische poly eurethane protheses. Operatie en daarna viel me 200% mee, ik dacht als dit alles is .... Dat was het dus NIET ! Wie mooi wil zijn moet pijn lijden blijf ik maar zeggen jeetje wat zit ik mezelf in de weg vandaag ! Vannacht niet geslapen vanwege ondragelijke rugpijn . Je moet op je rug slapen maar ging simpelweg niet ! Daar had ik juist de meeste pijn . Voorkant viel nog super mee , die is sinds vandaag gaan uitbarsten ! Gelukkig mag je wel spierverslappers slikken 24 uur na operatie en daarmee kun je ook aardig slapen. Gevolg wel dat mijn maag de combi van Celebrex en Diazepam niet zo leuk vind en ik al een paar keer heb moeten overgeven vandaag . Gisteren nergens last van zelf langs de Mac donalds gereden ! 

Hoop dat het snel opknapt wil niet klagen maar dragen maar tock stiekum even lekker alles van je afschrijven .! 

Posted

@Geja  Hoi meis, 

Gefeliciteerd met je boobies,

Ja de pijn is de eerste paar dagen het ergste, neem daarom goed op tijd je pijnstilling in, en neem voldoende rust.

Ik heb even jou verslag wat je in een topic van iemand anders had geplaatst in een eigen topic gezet, anders loopt alles door elkaar, en op deze manier kun je hier jouw verdere updates neer zetten.

Ik wens je een goed herstel.

xxx

Posted

Het komt allemaal goed hihi, ik ben nu 11 dgn po en vanaf dag 4 pijnvrij geweest en zelfs weer gaan werken, de vreselijke pijn die jij beschrijft had ik ook....ik heb het zelfde aantal cc en ook bij van Onselen ben erg benieuwd naar je resultaat, kom lekker tot rust 

Posted

Gefeliciteerd!! Ja eerste dagen is echt kermen van de pijn. Ben nu 3 dagen PO en het gaat veel beter :D

Posted

Thxx allemaal , inderdaad ik voel me vandaag alweer veel beter ! Ik had het echt overschat , dacht dat ik mijn dochter ook wel naar zwemles kon rijden de volgende dag ... . Ik kon helemaal nix meer . Huilen ! Had ik hier wel goed aan gedaan ??wat een ellende... Men denkt dit doe je wel ff maar jeeh wat heeft het een impact ! Even doorbijten inderdaad en dan happy met mijn nieuwe boobies . Vanavond voorzichtig douchen is ook wel lekker even ! Heb nu een kruik voor de pijn in mijn rug en aan de voorkant koelelementen uit de vriezer haha . Voelt inderdaad zoals ze al zeiden als mega stuwing na je zwangerschap . Toen ook ijs er tegen aan gelegd voelt wel heel comfortabel tegen de pijn. Verder lekker paracetamol zetpillen ( beter want die bleven tenminste binnen) en Celebrex , voor het slapen gaan een Diazepam 10 Mg om de nacht door te komen . Nachtrust lijkt me essentieel voor herstel !! Tweede nacht ging al veel beter dan de eerste . Toen was ik echt hopeloos . Mijn man de hele nacht wakker gehouden heel lief heeft hij steeds warme kruikjes voor me gemaakt en de kussens in mijn rug opgeschut . Nu allebei brak maar gelukkig is het weekend !! Complimenten voor het forum !! Het trekt me er echt doorheen om al die reacties te lezen !! Wist ook voor de BV helemaal niet dat van Onselen.op de zwarte lijst stond !! Blij dat ik dat niet wist zou me helemaal ontmoedigd hebben . Ik kan tot nu alleen maar super tevreden zijn van de service van Accz klinieken en van Onselen zelf . Heb hem de volgende dag gebeld of die rugpijn normaal was en of ik spierverslappers mocht nemen en hij nam alle tijd om me gerust te stellen ! Dat wilde ik nog even kwijt ! Service Accz top !!!! Netjes belletje volgende dag hoe ik me voelde . Ook verteld dat ik echt ff heb zitten janken van de ellende en als antwoord " dat moet je ook gewoon lekker doen want die spanning moet eruit " ! Super lief !! Al die meiden daar trouwens !! 

Posted
11 uur geleden zei Cindyk:

Het komt allemaal goed hihi, ik ben nu 11 dgn po en vanaf dag 4 pijnvrij geweest en zelfs weer gaan werken, de vreselijke pijn die jij beschrijft had ik ook....ik heb het zelfde aantal cc en ook bij van Onselen ben erg benieuwd naar je resultaat, kom lekker tot rust 

Dank je meis ! Boobs worden nu al wat zachter , was echt verbaasd over die mega pijn in mijn rug . Ik dacht dat kan niet goed zijn. Gelukkig stelde van Onselen me gerust dat het logisch is dat de rug tijdelijk de belasting overneemt. Heb jij ook dual plane? Dus iets langer herstel . Ik moet maandag ook weer werken eigenlijks dan ben ik vier dagen PO. Benieuwd hoe autorijden gaat ... Enige waar ik me schuldig over voel is de zorg voor mijn kindjes van 5 en 3 . Die snappen niet helemaal waarom mama zoveel pijn heeft . 

Posted
17 uur geleden zei Desert-Rose:

@Geja  Hoi meis, 

Gefeliciteerd met je boobies,

Ja de pijn is de eerste paar dagen het ergste, neem daarom goed op tijd je pijnstilling in, en neem voldoende rust.

Ik heb even jou verslag wat je in een topic van iemand anders had geplaatst in een eigen topic gezet, anders loopt alles door elkaar, en op deze manier kun je hier jouw verdere updates neer zetten.

Ik wens je een goed herstel.

xxx

Dank je wel voor het juist plaatsen ! Xx

Posted

Nog even een vraagje ... Heeft iemand stiekem die mega martelband welke je krijgt bij dual plane wat losser gezet af en toe ? Mannnn! Wat een opluchting als dat ding ff wat losser zit. Ik weet dat het eigenlijk niet mag maar soms schieten er van die mega steken door de boobs dat ik gewoon even lucht moet hebben. Ben bang dat ik er verkeerd aan doe ..

Posted

Hallo geja,

ik ben nu 11 dagen po

ik heb de martbelband ook en had hem na de operatie heel strak zitten, de verpleegster heeft m gelijk een stuk losser gedaan.

ik doe hem ook wel eens losser want de druk is enorm

Posted
45 minuten geleden zei Geja:

Thxx allemaal , inderdaad ik voel me vandaag alweer veel beter ! Ik had het echt overschat , dacht dat ik mijn dochter ook wel naar zwemles kon rijden de volgende dag ... . Ik kon helemaal nix meer . Huilen ! Had ik hier wel goed aan gedaan ??wat een ellende... Men denkt dit doe je wel ff maar jeeh wat heeft het een impact ! Even doorbijten inderdaad en dan happy met mijn nieuwe boobies . Vanavond voorzichtig douchen is ook wel lekker even ! Heb nu een kruik voor de pijn in mijn rug en aan de voorkant koelelementen uit de vriezer haha . Voelt inderdaad zoals ze al zeiden als mega stuwing na je zwangerschap . Toen ook ijs er tegen aan gelegd voelt wel heel comfortabel tegen de pijn. Verder lekker paracetamol zetpillen ( beter want die bleven tenminste binnen) en Celebrex , voor het slapen gaan een Diazepam 10 Mg om de nacht door te komen . Nachtrust lijkt me essentieel voor herstel !! Tweede nacht ging al veel beter dan de eerste . Toen was ik echt hopeloos . Mijn man de hele nacht wakker gehouden heel lief heeft hij steeds warme kruikjes voor me gemaakt en de kussens in mijn rug opgeschut . Nu allebei brak maar gelukkig is het weekend !! Complimenten voor het forum !! Het trekt me er echt doorheen om al die reacties te lezen !! Wist ook voor de BV helemaal niet dat van Onselen.op de zwarte lijst stond !! Blij dat ik dat niet wist zou me helemaal ontmoedigd hebben . Ik kan tot nu alleen maar super tevreden zijn van de service van Accz klinieken en van Onselen zelf . Heb hem de volgende dag gebeld of die rugpijn normaal was en of ik spierverslappers mocht nemen en hij nam alle tijd om me gerust te stellen ! Dat wilde ik nog even kwijt ! Service Accz top !!!! Netjes belletje volgende dag hoe ik me voelde . Ook verteld dat ik echt ff heb zitten janken van de ellende en als antwoord " dat moet je ook gewoon lekker doen want die spanning moet eruit " ! Super lief !! Al die meiden daar trouwens !! 

Pff klinkt wel heftig de eerste dagen ik ben 4 juli aan de beurt bij van onselen. Vervelend dat je juist zo last van je rug hebt! Heb je al kunnen spieken naar je nieuwe boobs? 

Ik had helaas al wel gelezen dat hij op de zwarte lijst staat. Maar ja dat is al 15jaar geleden. Toen was ik 8jaar ahhahaha. En ik lees goede verhalen van de laatste dames op het form. 

Lijkt mij inderdaad lastig om je kindjes uit te leggen waarom je pijn hebt. Maarja het is maar 3 weekjes. Ik heb 3 kleine kindjes dus wordt vast ook lastig. 

Succes met je herstel en rust lekker uit dit weekend!

Posted

Hey mommy92 ! Leuk en spannend dat je bijna aan de beurt bent . Heb je ook dual plane plaatsing ? Die is wel wat heftiger qua herstel als voor de spier . Inderdaad elke chirurg kan wel eens wat fout doen en volgens mij is hij nooit officieel schuldig bevonden ! Hij doet er 600 per jaar dus . Ik kan echt alleen maar positief zijn over hem. hoeveel CC krijg je. Ik zit stiekem steeds te spieken inderdaad het verbaast me dat ze helemaal niet blauw zijn. Die ijskompressen werken heerlijk ! Een aanrader! Ja die eerste dagen zijn hel !! Absoluut ! Maar ik dacht er ook te makkelijk over hoor. Als je voorbereid bent op het ergste kan het alleen maar meevallen ! Succes !!

Posted
44 minuten geleden zei Chantie:

Hallo geja,

ik ben nu 11 dagen po

ik heb de martbelband ook en had hem na de operatie heel strak zitten, de verpleegster heeft m gelijk een stuk losser gedaan.

ik doe hem ook wel eens losser want de druk is enorm

Ja ben zo bang dat ik daarmee de implantaten niet genoeg naar beneden druk maar die steken verdwijnen gelijk als ik hem losser doe. Later zet ik hem dan weer wat strakker  en voor het slapen gaan goed inpakken en pijnstillers want s'nachts heb je je bewegingen toch minder onder controle 

Posted

Mij hadden ze gezegd zoeken naar borstband aka de martbelband hoe te dragen, daarin word uitgelegd hoe je m moet dragen, volgens mij gaat het niet om het strak zitten maar de manier waarop je hem draagt. Ik had het zelf te laag gedaan...

Posted

Ik ben zelf ook 22 juni geopereerd door van onselen.

Ik wist dst hij op de zwarte lijst stond maar hij is inderdaad nooit schuldig bevonden!

Ik had er een heel goed gevoel bij en hij was heel vriendelijk en rustig en ook al het andere personeel.

Qua pijn gaat het bij mij prima moet ik eerlijk zeggen.

Celebrex slik ik ook niet meer nu alleen mog 3 x per dag paracetamol maar eigenlijk is het volgens mij niet nodig.

Wel erg veel zwelling en aantal flinke blauwe plekken.

Gisteren wondcontrole gehad en alles zag er heel goed en rustig uit.

De zwelling is heel normaal.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen last heb van de band.

Kun je nu wel een beetje slapen?

En hoe is het met de rug?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.