Jump to content

tips

jess123

Recommended Posts

Posted

Hoi Hoi,

Even voorstellen: Ik ben een moeder van 30 jaar en wil al 12 jaar een borstvergroting heb nu cup AA wat totaal niet bij me lichaam past ben namelijk 1 meter 73 , morgen heb ik dan ook eindelijk een afspraak staan bij Diana Grabielse voor een intake gesprek om te kijken wat de mogelijkheden zijn.. heeft hier iemand ervaring mee en tips wat ik zou moeten vragen, er gaat op dit moment zo veel door me hoofd heen, maar misschien heeft iemand nog een tip wat ik zou moeten vragen waar ik nog niet over nagedacht heb. Dankje X

Posted

Ervaring met de kliniek of met een borstvergroting? Als het over de kliniek gaat kan je in de zoekbalk haar naam intypen, er is (helaas) veel over haar te vinden. Ga op consult en kijk zelf wat je er van vind. Er zijn namelijk erg veel klachten over haar, maar als jij je wel prettig voelt dan is het goed. Ik ben daar zelf niet geopereerd.

Ik had een lijstje meegenomen met vragen en die laten zien. Schrijf eventueel voor jezelf wat op. Vertel vooral wat jij graag wil en wat je mooi vind. Je kan eventueel altijd hier op het forum dingen vragen of in de zoekbalk iets zoeken. Je moet vooral vragen hoelang je niet mag werken. Ik heb zwaar werk en heb 6 weken vrij genomen. Je krijgt vast veel informatie hoor. 

Posted

Lieve Jess

op de site van Diana gabriels staat ook een lijst met vragen die je zou kunnen stellen. Vergeet niet om de 3D te vragen en vraag naar informatie over je eventuele pc

xxx

Posted

Ik ben daar op consult geweest

en tot nu toe alleen Maar een  positieve ervaring mee

word 3 augustus geopereerd in kliniek Amstelveen door 

dr schiettecate 

succes alvast 

Guest cindytje1985
Posted

Je kan altijd meerdere consulten inplannen bij verschillende chirurgen en je kijkt gewoon waar jij je het meest op je gemak voelt. Neem ook foto's mee van wat jij graag zou willen hebben zodat ze een goed beeld kunnen krijgen wat je wil.

heel veel succes

Posted

Hoi, 

Je kan inderdaad een vragenlijst vinden op de site van DG, maar ook als je het via Google opzoekt. 

Ik heb zelfs helaas een negatieve ervaringen met DG. Afspraak die niet ingepland stond, terwijl ik die wel had gemaakt op zondag. Blijkt die chirurg niet eens op zondag te werken en stond mijn afspraak niet in hun agenda, ligt allemaal aan hun systeem, wat ze op dit moment ook niks aan kunnen doen.

Maar ga op je gevoel af, dat is altijd het beste :) Ben benieuwd hoe je consult is gegaan!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.