shopaholicgirl Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Hallo iedereen! Ik overweeg dus een borstvergroting, ik heb enkel schrik dat het er niet natuurlijk gaat uitzien. Maar mijn vraag is als je nu bijvoorbeeld ligt zie je dan dat je een borstvergroting hebt laten doen? Of valt het niet op? Want heb sommige foto's gezien waarop je dat echt merkt en ze niet natuurlijk 'vallen'. Kan iemand mij helpen? Groetjes xxx
Lindsay12345 Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Hoi! Aangezien ik pas 2 dagen po ben kan ik nog niet oordelen. Ik moet ook eerlijk bekennen dat het me niet zoveel uit maakt. Ben allang blij dat ik eindelijk borsten heb nu.. Waarschijnlijk dat andere dames je beter kunnen inlichten. Liefs
LysannevU Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Ook ik spreek (helaas) niet uit ervaring, maar heb wel begrepen dat borsten met implantaten minder naar de zijkant gaan hangen dan natuurlijke borsten. Denk ook dat het per persoon, implantaat, plaatsing en formaat zal verschillen. Zijn gelukkig genoeg ervaringsdeskundigen hier op het forum die ons er alles over kunnen vertellen!
Sweetboobs16 Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Implantaten kunnen heel natuurlijk ogen! En ook een natuurlijk ogen als je op je rug ligt! Hangt van heel veel dingen af of het wel of niet natuurlijk blijft! Als jij aangeeft als je de stap neemt om het natuurlijk te houden word daar echt wel naar geluisterd!
Mamalisa Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Oh deze vraag kwam ik van de week ook ergens tegen. Maar nog maar een keer reageren dan. Ik heb op het moment nog 275cc en die vallen heel natuurlijk wat opzij als ik ga liggen, daaraan kun je echt niet zien dat ze nep zijn!
BrownieG Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Hey hey, Denk dat je de meeste foto's heb gezien waar de borsten nog in de herstelfase zitten In het begin zijn het ook van die opgeplakte bollen die niet willen wijken maar in de loop der tijd worden ze zachter en vallen ze natuurlijker. Uiteraard speelt de prothese en plaatsing ook een rol. Ik had in het begin ook niet met de mijne op het strand moeten liggen hoor..die zouden echt naar de hemel blijven kijken maar nu, bijna 1 jaar, vallen ze wat opzij als ik lig, schudden lekker mee op muziek en zijn ze zacht. Alles behalve fake want het valt niemand op Ps zal je toevoegen dan kun je in mn album het proces effe zien! Veel plezier met oriënteren!!
jaino Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Ik ben nu 5.5 week po en ze vallen heel natuurlijk opzij als ik lig. Ze bewegen ook mee met lopen enz. Ik vind het heel natuurlijk
Summer2 Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Ik heb ook (nog) opgeplakte ballen. Ben 5 weken po en duurt wel even voordat ze natuurlijker worden. Ze blijven bij mij recht omhoog staan als ik lig. Maar heb niet heel veel cc. Heb ronde dual plane. Ik had niks dus heb liever dat ze er nep uitzien dan helemaal geen borsten hebben. Al zie ik bij sommige ook dat ze nep zijn, maar bij sommige die protheses hebben zie ik het helemaal niet. Dus verschilt ook. Als je ze echt natuurlijk wil heb je ook anatomische protheses. Alleen zijn die weer harder dan de ronde dus heb je ook weer kans dat die rechter op blijven staan, ronde zijn vaak van zachter en soepeler materiaal (coh 1 is heel soepel, coh 2 is wat steviger en coh 3 is anatomisch) Tenminste dat is bij mijn kliniek zo. Succes met kiezen enzo. Maar ik zeg: beter iets dan niets!!
Jits Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Als ik lig vallen m'n boobies opzij hoor. Niet meer de platte plumbpudding zoals vroeger, maar nog wel beduidend vlakker dan als ik sta. Ook als ik op m'n zij lig, vallen ze ongeveer zoals voor de bv (bovenste zakt mooi opzij, onderste ligt op t matras). Alleen bij het wandelen stuiteren ze niet op en neer zoals bij dames met een volle natuurlijke boezem. Het trilt niet bij elke stap, om het maar even zo uit te drukken Een goede bh maakt ook uit natuurlijk
shopaholicgirl Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 5 uur geleden zei Lindsay12345: Hoi! Aangezien ik pas 2 dagen po ben kan ik nog niet oordelen. Ik moet ook eerlijk bekennen dat het me niet zoveel uit maakt. Ben allang blij dat ik eindelijk borsten heb nu.. Waarschijnlijk dat andere dames je beter kunnen inlichten. Liefs Hey, toch bedankt voor je reactie, ik wens je een goed herstel en veel plezier met je nieuwe boobs! groetjes! xx
shopaholicgirl Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 7 uur geleden zei Sweetboobs16: Implantaten kunnen heel natuurlijk ogen! En ook een natuurlijk ogen als je op je rug ligt! Hangt van heel veel dingen af of het wel of niet natuurlijk blijft! Als jij aangeeft als je de stap neemt om het natuurlijk te houden word daar echt wel naar geluisterd! Okee dankjewel, zal dit zeker vermelden bij mijn consult!
shopaholicgirl Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 7 uur geleden zei BrownieG: Hey hey, Denk dat je de meeste foto's heb gezien waar de borsten nog in de herstelfase zitten In het begin zijn het ook van die opgeplakte bollen die niet willen wijken maar in de loop der tijd worden ze zachter en vallen ze natuurlijker. Uiteraard speelt de prothese en plaatsing ook een rol. Ik had in het begin ook niet met de mijne op het strand moeten liggen hoor..die zouden echt naar de hemel blijven kijken maar nu, bijna 1 jaar, vallen ze wat opzij als ik lig, schudden lekker mee op muziek en zijn ze zacht. Alles behalve fake want het valt niemand op Ps zal je toevoegen dan kun je in mn album het proces effe zien! Veel plezier met oriënteren!! Dankjewel voor je reactie. Ik heb zojuist is gekeken naar je album, prachtig gedaan, staat je echt goed! Groetjes xx
shopaholicgirl Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 7 uur geleden zei jaino: Ik ben nu 5.5 week po en ze vallen heel natuurlijk opzij als ik lig. Ze bewegen ook mee met lopen enz. Ik vind het heel natuurlijk Oh heel fijn, dat wil ik ook echt! Mag ik weten waar je jouw borstvergroting hebt laten doen? Ben nog volop aan het zoeken naar de juiste chirurg ;). Groetjes xx
shopaholicgirl Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 7 uur geleden zei Summer2: Ik heb ook (nog) opgeplakte ballen. Ben 5 weken po en duurt wel even voordat ze natuurlijker worden. Ze blijven bij mij recht omhoog staan als ik lig. Maar heb niet heel veel cc. Heb ronde dual plane. Ik had niks dus heb liever dat ze er nep uitzien dan helemaal geen borsten hebben. Al zie ik bij sommige ook dat ze nep zijn, maar bij sommige die protheses hebben zie ik het helemaal niet. Dus verschilt ook. Als je ze echt natuurlijk wil heb je ook anatomische protheses. Alleen zijn die weer harder dan de ronde dus heb je ook weer kans dat die rechter op blijven staan, ronde zijn vaak van zachter en soepeler materiaal (coh 1 is heel soepel, coh 2 is wat steviger en coh 3 is anatomisch) Tenminste dat is bij mijn kliniek zo. Succes met kiezen enzo. Maar ik zeg: beter iets dan niets!! Dankjewel, nu weet ik al veel meer hihi. Ik ben nog volop aan het kijken op het forum naar welke kliniek ik wil gaan. Groetjes xx
shopaholicgirl Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 6 uur geleden zei Jits: Als ik lig vallen m'n boobies opzij hoor. Niet meer de platte plumbpudding zoals vroeger, maar nog wel beduidend vlakker dan als ik sta. Ook als ik op m'n zij lig, vallen ze ongeveer zoals voor de bv (bovenste zakt mooi opzij, onderste ligt op t matras). Alleen bij het wandelen stuiteren ze niet op en neer zoals bij dames met een volle natuurlijke boezem. Het trilt niet bij elke stap, om het maar even zo uit te drukken Een goede bh maakt ook uit natuurlijk Oh dankjewel, waar ben jij geweest als ik vragen mag? Ben nog aan het kijken waar ik wil gaan maar wil het liefst zo natuurlijk mogelijk. Groetjes xx
jaino Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 11 uur geleden zei shopaholicgirl: Oh heel fijn, dat wil ik ook echt! Mag ik weten waar je jouw borstvergroting hebt laten doen? Ben nog volop aan het zoeken naar de juiste chirurg ;). Groetjes xx Ik ben bij frans straten heyendael kliniek geweest echt een top man en hij houd van natuurlijk borsten.
Jits Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 Ik ben bij dr. Verdonck geweest. Hij werkt in de Wellnesskliniek in Genk en in Belgian Breast Clinic in Tessenderlo (zijn prive kliniek). Ik ben destijds naar Genk gegaan, dat was dichterbij voor mij. Hij maakt erg mooie borsten Hij houdt wel van een natuurlijke borst, maar als je iets meer dan dat wilt, gaat dat ook. En hij maakt hele kleine littekens! Ook een mooie meevaller, hihi.
shopaholicgirl Posted June 24, 2016 Author Posted June 24, 2016 21 minuten geleden zei Jits: Ik ben bij dr. Verdonck geweest. Hij werkt in de Wellnesskliniek in Genk en in Belgian Breast Clinic in Tessenderlo (zijn prive kliniek). Ik ben destijds naar Genk gegaan, dat was dichterbij voor mij. Hij maakt erg mooie borsten Hij houdt wel van een natuurlijke borst, maar als je iets meer dan dat wilt, gaat dat ook. En hij maakt hele kleine littekens! Ook een mooie meevaller, hihi. Oh dankje, Tessenderlo is dichter in mijn buurt, zal eens op consult bij hem gaan! Groetjes x
jaino Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Hier zie je hoe de mijne vallen bijna 6wk po Pictures visible for members only. Become a member now.
shopaholicgirl Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 7 minuten geleden zei jaino: Hier zie je hoe de mijne vallen bijna 6wk po Pictures visible for members only. Become a member now. Ziet er goed uit!
Bruisend Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 31 minutes ago, jaino said: Hier zie je hoe de mijne vallen bijna 6wk po Pictures visible for members only. Become a member now. Dit verschil heb ik ook met nu bijna 12 weken PO. (of was het toch 11?) Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik zo wel de fake boobs er tussen spot. Want ja er zit een gat tussen maar ik vind dit gat niet groot genoeg om er natuurlijk uit te laten zien. Ik vermoed dat het ook te maken heeft met hoe elastisch je huid is en hoe ze zijn gezet. Ik verwacht niet dat mijne nog meer naar de zijkant gaan als ik langer PO ben. Mijn zus is 3 jaar PO en het is nog hetzelfde bij haar. Allebei naar Straten geweest. Maar mij boeit het niet zo, mijn fake boobs zijn mooier dan de meeste echte boobs dus kan me er niet zo druk om makenw at andere vinden.
jaino Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 1 uur geleden zei Bruisend: Dit verschil heb ik ook met nu bijna 12 weken PO. (of was het toch 11?) Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik zo wel de fake boobs er tussen spot. Want ja er zit een gat tussen maar ik vind dit gat niet groot genoeg om er natuurlijk uit te laten zien. Ik vermoed dat het ook te maken heeft met hoe elastisch je huid is en hoe ze zijn gezet. Ik verwacht niet dat mijne nog meer naar de zijkant gaan als ik langer PO ben. Mijn zus is 3 jaar PO en het is nog hetzelfde bij haar. Allebei naar Straten geweest. Maar mij boeit het niet zo, mijn fake boobs zijn mooier dan de meeste echte boobs dus kan me er niet zo druk om makenw at andere vinden. Nee ik vind ook altijd dag je het kan blijven zien en maakt mij ook niet uit. Het is bij mij geen geheim en iedereen mag weten dat ze nep zijn haha. Ik vertel ook gewoon dat ik ze niet mooi meer vond en ze nu weer prachtig zijn hihi.
shopaholicgirl Posted June 27, 2016 Author Posted June 27, 2016 @jaino@Bruisend Hoi dames, ik heb enkele foto's gevonden, maar dit is niet bij elke borstvergroting zo, ofwel? Want hier vind ik dat het echt opvalt en dit zou ik niet willen. Groetjes x Pictures visible for members only. Become a member now.
Mamalisa Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Ik had dit niet zo erg bij mijn 1e bv. Maar misschien ligt het eraan hoe de prothese geplaatst word, dus onder of op de spier? Zou het gewoon overleggen op je consult. Dan weet de pc wel wat hij moet plaatsen en op welke manier. Maar ik ben bang dat je het altijd wel een beetje blijft zijn hoor, het is nou eenmaal geen natuurlijke borst.
shopaholicgirl Posted June 27, 2016 Author Posted June 27, 2016 6 minuten geleden zei Mamalisa: Ik had dit niet zo erg bij mijn 1e bv. Maar misschien ligt het eraan hoe de prothese geplaatst word, dus onder of op de spier? Zou het gewoon overleggen op je consult. Dan weet de pc wel wat hij moet plaatsen en op welke manier. Maar ik ben bang dat je het altijd wel een beetje blijft zijn hoor, het is nou eenmaal geen natuurlijke borst. Ja, morgen ga ik voor mijn rijexamen en dan kan ik een consult plannen. Ik durf er thuis niets over te zeggen maar nu vind ik dat ze ook niet mooi zijn als ik lig, zo lijkt het bijna alsof ik niets heb hihi. Maar ben wel benieuwd en zal dit zeker vragen aan de dokter. Dankje!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.