Vrouwtjelief Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Over 3 weken is t zover! En nadat ik alle twijfel onderwerpen heb gehad, ben ik nu vooral exited en ben ik aan t aftellen naar m'n grote dag! Maar wat doe ik aan die dag?? Wat hadden de dames die mij voorgingen aan? Ik dacht een rok is misschien wel handig met een basic topje? Want dat heb je zo aan... Of heb je t na de operatie misschien koud en is t handig om iets warms aan kleding mee te nemen/ aan te doen? Alle tips zijn welkom, ofcourse! X
Boobs2016 Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Ik lees met je mee haha daar denk ik ook al een aantal dagen aan. Spannend he nog ff en dan hebben we onze boobiess
Vrouwtjelief Posted June 22, 2016 Author Posted June 22, 2016 Ja nog even! Jij bij Plovier zie ik, dat kan niet anders dan prachtig worden! Wat had je zelf bedacht om aan te doen? X
Blondie94 Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Ik had een trainingsbroek aan met een vest lekker makkelijk en m'n speakers waar ik zo in kon stappen. Spannend hoor, voor je het weet is het zover
Vrouwtjelief Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 6 uur geleden zei Blondie94: Ik had een trainingsbroek aan met een vest lekker makkelijk en m'n speakers waar ik zo in kon stappen. Spannend hoor, voor je het weet is het zover Ja nu gaat het gelukkig wel snel.. Maar niet snel genoeg!! wel leuk al die kleine voorbereidingen
Summer2 Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Joggingsbroek met een shirtje dat via onder aan kon. Schoenen waar ik zo in kon stappen. Meer had ik niet bij.
Guest Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Joggingbroek en een topje dat langs je oksels zo dieper is uitgesneden. (zo kunnen je armen er makkelijker in) En dan ook nog een vest dat ik als een poncho zeg maar heb over getrokken, want het was aan het regenen
Guest KWR Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Ik zou idd wat makkelijks meenemen T-shirt die goed rekt en wat losser zit en een vest. Legging of jogingsbroek is ook handig.
Mamalisa Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Ik heb een jogginsbroek klaar liggen, een wijd hemdje die ik eventueel ook vanaf mijn voeten kan aantrekken en een vest met een rits. Ik weet van de eerste keer nog dat ik het verschrikkelijk koud had, dus mn broek en vest zijn lekker dik
Miesjet Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Waar komen jullie aan die shirtjes die je van onderen aan kan doen? Of zijn het gewoon hele oversized versies? Ik heb nu nog echt wel baggy kleding, maar geen eentje die ik over mijn heupen krijg haha
jaino Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Ik had mn Adidas pas aan en een topje. Maar heb se hele dag in ondergoed onder de deken gelegen haha.
Jcin27 Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 op mijn operatie dag was het warm. Ik had een oversized jurkje tot de knie aan met slippertjes. Het ligt ook aan het weer. Een joggingpak met een los shirt is goed. Had ik ook bij me maar had toch weer me jurkje aangetrokken. Lekker makkelijk aan 1 stuk en losjes. De verpleging helpt je aankleden dus via je benen is niet nodig. Als het lekker losjes zit is het goed. 1 tip neem warme sokken mee. Ik moest best lang wachten en door het niet eten kreeg ik het ontzettend koud! Ook toen ik wakker werd uit de narcose had ik het koud. Succes!
Vrouwtjelief Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 3 uur geleden zei Miesjet: Waar komen jullie aan die shirtjes die je van onderen aan kan doen? Of zijn het gewoon hele oversized versies? Ik heb nu nog echt wel baggy kleding, maar geen eentje die ik over mijn heupen krijg haha Stretch shirtjes?? Hihi of je hebt gewoon hele brede heupen.. In dat geval kom ik graag een beetje van je overnemen
Mamalisa Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Gewoon een normaal hemdje van de h&m. Van de basics collectie. Zit wel straks maar kan je van boven wel flink rekken
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.