Jump to content

Sport Bh na operatie?

lovelife

Recommended Posts

Posted

Hoi dames, 

Ik wil graag een tweede sport bh aanschaffen voor na de operatie om af te wisselen tijdens het wassen van de bh die ik mee krijg na de operatie.

Welke maat moet ik pakken?

Heb normaal maat S of XS maar krijg 390 cc anatomisch. 

Welke Cup kopen?  E?

XX

Posted

Bij mij werd er 1 opgemeten en heb daar een tweede aangeschaft. Hij zit wel gigantisch strak.. Geen idee of dat de bedoeling is?? Ik heb trouwens een D en heb 325 cc gekregen met een mini à 

Posted
17 minuten geleden zei Lindsay12345:

Bij mij werd er 1 opgemeten en heb daar een tweede aangeschaft. Hij zit wel gigantisch strak.. Geen idee of dat de bedoeling is?? Ik heb trouwens een D en heb 325 cc gekregen met een mini à 

Oh ik zal wel eens vragen idd. Dankje

Posted

Ik had 1 dag voor mn operatie verschillende maten gekocht.. zo kon ik goed passen en heeft vriendlief de gene die niet goed zaten weer terug gebracht :blush: misschien ook een ideetje voor jou? 

Nog even geduld meis, je mag bijna :1bouncingboobs:

Posted
17 uur geleden zei San92:

Ik had 1 dag voor mn operatie verschillende maten gekocht.. zo kon ik goed passen en heeft vriendlief de gene die niet goed zaten weer terug gebracht :blush: misschien ook een ideetje voor jou? 

Nog even geduld meis, je mag bijna :1bouncingboobs:

Goede tip! 

Ja nog maar eventjes geduld!! Hihihi:63:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.