Jump to content

Voorstellen

Konijn12345

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 23 jaar en ik wil een borstvergroting.

Een jaar geleden heb ik me aangemeld bij dit forum omdat ik meer informatie wilde over een borstvergroting. Ik twijfelde super erg of ik het wel of niet wilde laten doen. Ik wil al heel erg lang een borstvergroting maar ik wilde dat ik het niet meer wilde. Dat ik gewoon tevreden ben met wat ik wel heb. Helaas ben ik nog steeds onzeker door mijn borsten en ik denk dat dat niet meer gaat veranderen. 

Ik wil nu dus een borstvergroting en ben op zoek naar een goede dokter en weet nog niet zo goed hoeveel cc ik wil en of ik ronde of anatomische wil. 

Ik lees dat er ook foto's op staan maar deze kan ik niet bekijken. Weten jullie hoe dat kan?

Posted

Hey meis, welkom op het forum! Het zou toch fijn zijn als we gewoon allemaal 100% tevreden waren met hoe we er ook maar uit zien, klein of lang, dik of dun, grote tetten of mierentietjes. Maar helaas, aan de andere dan wel weer heel erg fijn dat je er iets aan kán laten doen toch, de mogelijkheid is er. En als je het geld er voor hebt, er gewoon lekker voor gaan!

en nu dat je je hebt voorgesteld kun je als het goed is ook foto's bekijken

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.