Jump to content

Cup D met 450 cc rond

Recommended Posts

Posted

Vandaag een gesprek gehad met Frans van Straaten. Ik heb van mezelf cup D, maar naar de zwangerschap zijn mijn borsten minder vol en de bovenkant is platter. Ik begon met passen en begon met 350 CC ik vond dit te weinig en uiteindelijk kwamen we uit op 450 CC. Is er iemand die ook van cup maat D 450 cc heeft laten plaatsen? 

Van Straaten gaf aan dat het zou passen maar niet veel groter moet nemen omdat ik 163m ben

Posted
22 minuten geleden zei Maloe:

Vandaag een gesprek gehad met Frans van Straaten. Ik heb van mezelf cup D, maar naar de zwangerschap zijn mijn borsten minder vol en de bovenkant is platter. Ik begon met passen en begon met 350 CC ik vond dit te weinig en uiteindelijk kwamen we uit op 450 CC. Is er iemand die ook van cup maat D 450 cc heeft laten plaatsen? 

Van Straaten gaf aan dat het zou passen maar niet veel groter moet nemen omdat ik 163m ben

Ik krijg ook 450 of 500 cc bij frans :) (mijn voorkeur gaat uit na 500 maar is ff afwachten of mijn spier genoeg oprekt. Ik heb nu een lege c. Ben zelf 1.67 en 53 kilo word 16 augustus geopereerd heb jij ook al een datum? Xx

Posted

Oh bij mij is de 500 cc niet genoemd. Hij zei dat 450 al echt veel was bij mij. Geloof hem dan ook. Moeilijk te zien in de bh. Waarschijnlijk word ik in september geholpen, moet nog vakantie aanvragen.

Posted
Op 22-6-2016 om 22:05 zei Maloe:

Oh bij mij is de 500 cc niet genoemd. Hij zei dat 450 al echt veel was bij mij. Geloof hem dan ook. Moeilijk te zien in de bh. Waarschijnlijk word ik in september geholpen, moet nog vakantie aanvragen.

Bij mij is het ook erg groot hoor omdat ik zelf klein ben en een smalle bouw. Maar ik wilde het zelf heel graag ik hou van grote borsten haha. Frans stelde zelf ook minder ccs voor maar van mij hoefde het er niet zo heel natuurlijk eruit te zien haha. Dan heb jij denk ik gezegd dat je het er natuurlijk uit wil laten zien? :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.