Jump to content

liz1986 : 9 augustus 2016 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek

Recommended Posts

Posted

Dag allemaal,

Toch maar even voorstellen na zoveel hier te hebben gelezen. Misschien tè veel, want ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer ;) Zoveel klinieken, zoveel chirurgen, zoveel verhalen... help.. 

Ik ben Liz, 30 jaar, moeder van 2 kinderen en kom uit Amsterdam. Ik loop al jaren met het idee in mijn hoofd om een borstvergroting te laten doen en nu dat het eindelijk mogelijk is, vind ik het zo lastig. Ik heb zoveel verhalen over klinieken gelezen dat ik niet meer weet waar ik nou afspraken moet plannen. Mede omdat ik graag begin augustus geholpen wil worden ivm 3 weken vrij. Ik heb begin juli een afspraak bij Bergman clinics, maar ik zou graag nog ergens een afspraak maken.

Ik heb al heel veel gelezen, maar toch nog even de vraag: wie hebben er in Amsterdam of nabije omgeving een borstvergroting laten uitvoeren en door wie en wat zijn jullie ervaringen? En hebben jullie ervaringen bij Bergman Amsterdam? Ik ben 1.60 lang, cup aa, 50 kilo.

Alvast bedankt!

Groetjes Liz

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply
Posted

Ik ga maandag naar Amsterdam toe, naar DC klinieken, dr lichtenegger. Zij werkt ook voor Bergman, maar locatie Amsterdam is bij DC klinieken. Een super fijne kliniek is dat! Ze heeft ook echt een mooi cv met goede ervaringen opgedaan. Voor mij zou zij bij Bergman Bilthoven dichterbij zijn, maar ik kies liever voor DC en dan alsnog bij haar :) 

Posted

Hoi, bedankt voor je reactie :) Wat spannend maandag! Ik ga eens kijken op hun website. Wat vond je zo fijn aan DC waarom je niet voor Bergman hebt gekozen? En heb je lang moeten wachten? 

Posted

He meis, 

Welkom, als je een goede pc zoekt in Amsterdam dan kun je naar  Dr. Nio in het OLVG-West ( SLAZ )  deze pc word de dokter met de gouden handjes genoemd en staat heel goed bekend hier op het forum.

Als je een consult wilt bij hem heb je wel een verwijskaart nodig,maar dat moet geen probleem zijn denk ik.

Verder zit in Amsterdam ook nog Dr. van der Weij  Boerhaave Kliniek

Zoek maar eens op deze pc's, er is genoeg info over te vinden.

xxx

Posted

Hoi, dank je wel :) Ik heb inderdaad al veel voorbij zien komen over dr. Nio. Ik zag alleen op de website dat de wachttijd daar tussen de 6-12 weken ligt. Ik zal eens bellen om te informeren zowel naar SLAZ als Boerhaave. Pff vind het zo spannend haha 

Posted

Ik zou ook naar Nio gaan :) ik lees alleen maar positieve verhalen over hem! Ik ben zelf niet naar hem geweest en heb toch wel een beetje spijt! 

Posted

Ik bij aesthetic beauty clinics in veldhoven en geopereerd in kliniek amstelveen door schiettecatte. Ben ook 1,60, 46 kilo :) 

Posted
14 uur geleden zei liz1986:

Hoi, bedankt voor je reactie :) Wat spannend maandag! Ik ga eens kijken op hun website. Wat vond je zo fijn aan DC waarom je niet voor Bergman hebt gekozen? En heb je lang moeten wachten? 

DC heeft vrij weinig informatie op hun website. Ze zijn alles behalve commercieel ook. Het is vooral wie naar hun toe komt en daar redden ze zich erg goed mee! Ik wilde zelf heel graag naar DC klinieken door ervaringen van mensen om mij heen. Heel persoonlijk en geen quotum achtig gedoe. Dat is enorm wat ik nodig heb door mijn medische situatie, want bij eerdere andere niet pc-gerelateerde behandelingen werd er niet geluisterd en daardoor heb ik veel onnodig pijn gehad wat voorkomen had kunnen worden door te luisteren. Hier is dat echt super fijn! Voor het consult kon ik binnen een week terecht en operatie hoeft niet mega lang te duren om die afspraak te kunnen maken. Vaak is binnen twee weken niet zo vreemd, want ze zorgen haast altijd wel gaatjes over te houden net als het consult. Ik ga zelf voor half augustus ongeveer, aangezien ik nog even twee momenten weg ga en de laatste keer tot begin augustus is. Het is wel echt een kliniek waar ik feeling bij heb, het voelt heel vertrouwd en in mijn geval is dat best wel nodig! 

Als ke wilt kan ik maandag wel laten weten hoe ik het zelf vond. Ik ken het natuurlijk van mensen dicht om mij heen, maar toch, misschien helpt dat je net een beetje meer :)

ik vind het ook echt te fijn dat je er zo snel terecht kan, want als je er eenmaal aan kan gaan dan wil je vaak ook gewoon weten waar je aan toe bent. Ik althans haha!

Posted
2 uur geleden zei KWR:

Ik zou ook naar Nio gaan :) ik lees alleen maar positieve verhalen over hem! Ik ben zelf niet naar hem geweest en heb toch wel een beetje spijt! 

Bedankt voor je reactie. Waar ben je uiteindelijk geopereerd? 

2 uur geleden zei Summer2:

Ik bij aesthetic beauty clinics in veldhoven en geopereerd in kliniek amstelveen door schiettecatte. Ben ook 1,60, 46 kilo :) 

Kliniek Amstelveen staat inmiddels ook op mijn bellijstje. Ik ben benieuwd waar jij voor hebt gekozen omdat we aardig overeen komen kwa postuur :) 

Posted
27 minuten geleden zei Miesjet:

DC heeft vrij weinig informatie op hun website. Ze zijn alles behalve commercieel ook. Het is vooral wie naar hun toe komt en daar redden ze zich erg goed mee! Ik wilde zelf heel graag naar DC klinieken door ervaringen van mensen om mij heen. Heel persoonlijk en geen quotum achtig gedoe. Dat is enorm wat ik nodig heb door mijn medische situatie, want bij eerdere andere niet pc-gerelateerde behandelingen werd er niet geluisterd en daardoor heb ik veel onnodig pijn gehad wat voorkomen had kunnen worden door te luisteren. Hier is dat echt super fijn! Voor het consult kon ik binnen een week terecht en operatie hoeft niet mega lang te duren om die afspraak te kunnen maken. Vaak is binnen twee weken niet zo vreemd, want ze zorgen haast altijd wel gaatjes over te houden net als het consult. Ik ga zelf voor half augustus ongeveer, aangezien ik nog even twee momenten weg ga en de laatste keer tot begin augustus is. Het is wel echt een kliniek waar ik feeling bij heb, het voelt heel vertrouwd en in mijn geval is dat best wel nodig! 

Als ke wilt kan ik maandag wel laten weten hoe ik het zelf vond. Ik ken het natuurlijk van mensen dicht om mij heen, maar toch, misschien helpt dat je net een beetje meer :)

ik vind het ook echt te fijn dat je er zo snel terecht kan, want als je er eenmaal aan kan gaan dan wil je vaak ook gewoon weten waar je aan toe bent. Ik althans haha!

Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik zag inderdaad niet veel informatie op hun website staan. Ik hoor heel graag hoe het maandag is gegaan. Alvast veel succes, spannend :)

Posted

Ik ben door Nio geopereerd en wat een topper is dat! Ik had binnen 2 weken consult en na consult werd ik 3 weken later geopereerd en nu vandaag precies 6 weken PO en ben super blij mee!!  

Posted
58 minuten geleden zei liz1986:

Bedankt voor je reactie. Waar ben je uiteindelijk geopereerd? 

Kliniek Amstelveen staat inmiddels ook op mijn bellijstje. Ik ben benieuwd waar jij voor hebt gekozen omdat we aardig overeen komen kwa postuur :) 

Ik heb 300cc gekregen. Heb op de meetlint een b cup (kom van aa) maar in bh maat een d cup. Als je foto's wil zien dan laat maar weten, dan voeg ik je toe aan mijn album. 

Posted
3 uur geleden zei Summer2:

Hey summer, 

Mag ik je foto's ook zien? :)

Welke protese heb jij?

Mijn operatie datum komt wel vlug dichtbij....twijfel slaat toch wat toe.... pfff haha. 

Posted
17 minuten geleden zei lovelife:

Hey summer, 

Mag ik je foto's ook zien? :)

Welke protese heb jij?

Mijn operatie datum komt wel vlug dichtbij....twijfel slaat toch wat toe.... pfff haha. 

Ik heb mentor dual plane! Waar twijfel je tussen? En hoe groot ben je? Ik zou altijd het grootste pakken, vind de mijne net iets te klein, niet veel hoor.. had liever 350 gehad denk ik. Maar 300 was de max, maybe als ik bij een andere pc ging dat het wel had gekunnen, maargoed wel heel blij mee. Ik ga je toevoegen! 

Posted

Ik ben net nieuw hier dus moet alles ik nog een beetje uitvogelen. Heb zelf hier veel goeie verhalen gelezen over dr nio en daar ging dus ook mijn voorkeur naar uit. Gister naar de huisarts geweest voor een verwijsbrief en werd meteen opgebeld door het olvg voor een afspraak. Ik kan maandag 11 juli al op gesprek bij nio. Ik ben erg benieuwd en vind t ook erg spannend. 

Posted
47 minuten geleden zei Summer2:

Ik heb mentor dual plane! Waar twijfel je tussen? En hoe groot ben je? Ik zou altijd het grootste pakken, vind de mijne net iets te klein, niet veel hoor.. had liever 350 gehad denk ik. Maar 300 was de max, maybe als ik bij een andere pc ging dat het wel had gekunnen, maargoed wel heel blij mee. Ik ga je toevoegen! 

He summer wij hebben al eens geklets in mijn eigen topic

was eventjes aan het meelezen en vroeg me af of ik ook in je album zou mogen kijken

word zelf ook door schiettecate geopereerd en twijfel nog steeds over het aantal cc 

groetjes 

Posted
6 minuten geleden zei lissie:

He summer wij hebben al eens geklets in mijn eigen topic

was eventjes aan het meelezen en vroeg me af of ik ook in je album zou mogen kijken

word zelf ook door schiettecate geopereerd en twijfel nog steeds over het aantal cc 

groetjes 

Ja hoor! Ik zal je even toevoegen. :) 

Posted
1 uur geleden zei Summer2:

Ik heb 300cc gekregen. Heb op de meetlint een b cup (kom van aa) maar in bh maat een d cup. Als je foto's wil zien dan laat maar weten, dan voeg ik je toe aan mijn album. 

Jaa heel graag, ik heb ook een aa cup

Posted

Oh lief dankje! Ben benieuwd.

Ik krijg mentor anatomisch 390 voor de spier geplaatst.

Ik ben 1.68/1.69 lang en weeg 53/55 kilo. Schommelt ooit een beetje.

Hoe voelen ze aan bij je? Heb je ook coh 3 ?

Posted
20 minuten geleden zei lovelife:

Ik ben 1.68/1.69 lang en weeg 53/55 kilo. Schommelt ooit een beetje.

Nee coh 3 is anatomisch, ik heb ronde coh 2 :) ze voelen wel soepel maar nog niet genoeg als natuurlijke borsten, maar dat komt wel! 

Posted

10 minuten geleden zei Summer2:

Nee coh 3 is anatomisch, ik heb ronde coh 2 :) ze voelen wel soepel maar nog niet genoeg als natuurlijke borsten, maar dat komt wel! 

Zien er al heel mooi uit zeg! Zou je niet zeggen dat het ronde zijn. 

Soepel worden ze vast maar duurt nog ff dan. Dan zullen die van mij vast bakstenen zijn na de operatie haha

Posted
39 minuten geleden zei Summer2:

Ik voeg je toe! 

Top, dankjewel. Ik zal vanavond even kijken. Klopt het dat je geen foto's via je telefoon kunt bekijken? 

Posted
3 uur geleden zei Danouk:

Ik ben net nieuw hier dus moet alles ik nog een beetje uitvogelen. Heb zelf hier veel goeie verhalen gelezen over dr nio en daar ging dus ook mijn voorkeur naar uit. Gister naar de huisarts geweest voor een verwijsbrief en werd meteen opgebeld door het olvg voor een afspraak. Ik kan maandag 11 juli al op gesprek bij nio. Ik ben erg benieuwd en vind t ook erg spannend. 

Oh leuk! @Sweetboobs16 geloof ik ook een consult op 11 juli, zien jullie elkaar wss

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.