Borry92 Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Hallo iedereen, Ik zat al een tijdje mee te kijken op dit forum, voor namelijk de operatie verslagen. Nu ik eindelijk de BV datum heb staan, heb ik me aangemeld om mee te kunnen kletsen. Zeker de dagen er na toe zijn zeer spannend en daar kunnen jullie me vast bij helpen Ik ben 23 jaar en werk in de horeca. Aan een BV dacht ik al een aantal jaar, maar durfde nooit de stap te zetten. Ben altijd best onzeker geweest over me kleine A cupje. Maar binnenkort hoeft dat gelukkig niet meer. Ik ga van me kleine cupje naar een volle C/ kleine D. Vandaag heb ik een datum geprikt, namelijk 2 september!! Eerst wilde ik het via DG doen, maar thank god ging dat niet door (na alle slechte verhalen over haar) Ik had een afspraak bij haar gemaakt en de dag voor de afspraak even gebeld om te vragen of alles door ging de volgende dag. Bleek dat ik niet ingepland stond door een fout in het systeem, maar dat ik wel 2 dagen later kon komen. Niet gedaan dus, maar direct via Amstelveen Kliniek. Ik laat mijn BV doen door Dr. Koeijers. Een hele aardige en grappige man! Ik kan niet wachten tot 2 september! Hoor graag wat tips en leuke verhalen van jullie Groetjes
Desert-Rose Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 He meis, Welkom, en fijn dat je zoveel hebt aan alle verhalen en verslagen. Ja via DG hoor je steeds meer verhalen dat bijv afspraken niet nagekomen worden, en de fout dan maar word gegooid op "het systeem" maar afspraken worden ingepland door mensen, dus als die het niet goed of helemaal niet in het systeem zetten, ja dan krijg je dit soort dingen. Ik heb gelijk even je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder al je updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten, en heb je alles bij elkaar staan in 1 topic, Nu lekker uit gaan kijken naar 2 september, het lijkt ver weg , maar voor je het weet is het zover. xxx
Jcin27 Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Welkom meis! gefeliciteerd met je datum, spannend! Wat goed dat je op je gevoel bent af gegaan. Bij dr koeijers zit je goed. Hele fijne man die weet wat hij doet. Ik ben 12 mei door hem geholpen. 280cc anatomisch duoplane. Ik had AA en heb nu een grote C kleine D. Ik ben vandaag 6 weken PO en super gelukkig. Precies zoals ik het wilde en mijn littekens zien er super mooi en dun uit! Heel veel succes!!
Lisanne Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Oh Borry je hebt ook een eigen topic zie ik hihi. Oke, nog een overeenkomst: ik werk ook in de horeca! Wel als bijbaantje maar ik maak in de zomer altijd heel veel uren. Dat is dan ook een nadeel dat ik na mijn BV een tijdje niet kan werken, maar ach. Wat fijn dat je een datum hebt geprikt, super spannend! Nu zijn het de weken aftellen maar voor je het weet ben je de dagen aan het aftellen! In tussentijd maar zoveel mogelijk leuke dingen doen en vooral veel op dit forum spieken
asdfghjkl Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 10 uur geleden zei Jcin27: Welkom meis! gefeliciteerd met je datum, spannend! Wat goed dat je op je gevoel bent af gegaan. Bij dr koeijers zit je goed. Hele fijne man die weet wat hij doet. Ik ben 12 mei door hem geholpen. 280cc anatomisch duoplane. Ik had AA en heb nu een grote C kleine D. Ik ben vandaag 6 weken PO en super gelukkig. Precies zoals ik het wilde en mijn littekens zien er super mooi en dun uit! Heel veel succes!! Hey! Heb je toevallig ook foto's in je gallerij? Ik heb ook AA en twijfel tussen 280 en 265cc Gelukkig ben je er blij mee
Tinka Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Heyhey, wat fijn dat je droom zal uitkomen in september! Nog even geduld.. Weet je al hoeveel cc je krijgt? En dp?
Borry92 Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 12 uur geleden zei Desert-Rose: He meis, Welkom, en fijn dat je zoveel hebt aan alle verhalen en verslagen. Ja via DG hoor je steeds meer verhalen dat bijv afspraken niet nagekomen worden, en de fout dan maar word gegooid op "het systeem" maar afspraken worden ingepland door mensen, dus als die het niet goed of helemaal niet in het systeem zetten, ja dan krijg je dit soort dingen. Ik heb gelijk even je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder al je updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten, en heb je alles bij elkaar staan in 1 topic, Nu lekker uit gaan kijken naar 2 september, het lijkt ver weg , maar voor je het weet is het zover. xxx Jaa heb er zeker veel aan! En bedankt voor het veranderen van mijn titel. Ik wist even niet of ik hem daar moest plaatsen of eerst voorstellen haha. Dus ik dacht, ik stel me eerst netjes voor! Maar bedankt Jaaa idd.. nog twee en een halve maand! Genoeg leuke dingen te doen deze zomer, dus het zal wel voorbij vliegen.. xx
Borry92 Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 12 uur geleden zei Jcin27: Welkom meis! gefeliciteerd met je datum, spannend! Wat goed dat je op je gevoel bent af gegaan. Bij dr koeijers zit je goed. Hele fijne man die weet wat hij doet. Ik ben 12 mei door hem geholpen. 280cc anatomisch duoplane. Ik had AA en heb nu een grote C kleine D. Ik ben vandaag 6 weken PO en super gelukkig. Precies zoals ik het wilde en mijn littekens zien er super mooi en dun uit! Heel veel succes!! Hoiii, dankjewel Jaaa hij liet me idd echt op me gemak voelen, dus heb er idd ook wel vertrouwen in. Ik heb je foto's bekeken, en.. wauw! En je littekens ook idd, super mooi. Ik ben al een keer aan mijn ribben geopereerd, maar mijn litteken ziet er niet zo mooi uit als die van jou! Dus ik was daar best bezorgd over, hihi! Jaa ik kom ook uit op een volle C, kleine D! Kan niet wachten!!
Desert-Rose Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Nee hoor meid, je hebt het helemaal netjes gedaan,en als BB of ik zien dat er een datum bekend is dan veranderen we de titel en verhuizen het topic, dus de volgorde is helemaal goed En inderdaad nu kun je de zomer nog allerlei dingen doen en dan daarna lekker nw boobies. xxx
Borry92 Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 2 uur geleden zei Tinka: Heyhey, wat fijn dat je droom zal uitkomen in september! Nog even geduld.. Weet je al hoeveel cc je krijgt? En dp? Heeey, Jaaa inderdaad! Eindelijk Ik krijg waarschijnlijk 300cc anatomisch DP idd. Me linker een 330cc omdat die nog kleiner is.. Hij heeft ook 350cc voor rechts en 380cc voor links besteld. Maar misschien dat dat teveel wordt, want ik ben maar 1.54cm haha Maar hij zei wel dat hij niet gaat lopen proppen, gelukkig maar!
Borry92 Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 10 uur geleden zei Lisanne: Oh Borry je hebt ook een eigen topic zie ik hihi. Oke, nog een overeenkomst: ik werk ook in de horeca! Wel als bijbaantje maar ik maak in de zomer altijd heel veel uren. Dat is dan ook een nadeel dat ik na mijn BV een tijdje niet kan werken, maar ach. Wat fijn dat je een datum hebt geprikt, super spannend! Nu zijn het de weken aftellen maar voor je het weet ben je de dagen aan het aftellen! In tussentijd maar zoveel mogelijk leuke dingen doen en vooral veel op dit forum spieken Ooh echt, wat grappig!! Jaa ik heb 2,5 week vakantie genomen. Vanaf augustus word ik manager ipv assistent manager, dus na mijn vakantie hoef ik niet veel te bedienen van de eigenaar. Zelf zou ik het wel doen, toch lullig tegenover mijn collega's om alleen maar aan te sturen en het is nog leuk ook haha! Heb de bediening wel ingelicht dat ik het ga doen en ze gaan er rekening mee houden zeiden ze, super lief! Hahaha ja nu aftellen. Nou genoeg festivals binnenkort haha, vliegt de tijd zo voorbij
Jcin27 Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Op 23 juni 2016 om 20:29 zei asdfghjkl: Hey! Heb je toevallig ook foto's in je gallerij? Ik heb ook AA en twijfel tussen 280 en 265cc Gelukkig ben je er blij mee Ja ik heb foto s in me galerij.. Volgens mij kan je ze gewoon bekijken. Ik weet niet waar je op uit wilt komen.. Maar ik weet wel dat d grootte snel wend. Ik zou zelf eerder voor de 280 gaan dan de 265.
Borry92 Posted July 13, 2016 Author Posted July 13, 2016 Hoi dames, Ik heb toch maar een extra consult ingepland, want ik werd gek van het twijfelen.. en me vriend trouwens ook een beetje hahaha. Ik twijfel over het aantal cc, wil toch geen spijt krijgen later, want lees heel veel dat iedereen toch denkt oh het mocht wel iets groter! Ik heb me consult 3 augustus staan, dan heb jij toch je operatie @prisje81 ? Of haal ik nu mensen door elkaar, haha
prisje81 Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 @Borry92, je bent niet in de war hoor! Ik heb 3 augustus mijn operatiedatum vaststaan! Misschien zie ik je nog wel hahaha echt goed van je hoor dat je nog een keer gaat passen. Het is een hoop geld. En als je echt zoveel twijfelt dan is het echt wel de moeite waard. Mag ik je ongevraagd een tip geven? Ga voor de grootste prothese. Ik hoor en lees namelijk dat de grote erg snel wend en de dames liever een aantal cc meer zouden willen hebben gehad. Succes 3 augustus meis!
Lisanne Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 Hey Borry, Goed van je dat je nog een extra consult hebt ingepland! Hopen dat je twijfels dan meer opzij gezet worden en je meer zekerheid krijgt X
Borry92 Posted July 14, 2016 Author Posted July 14, 2016 23 uur geleden zei prisje81: @Borry92, je bent niet in de war hoor! Ik heb 3 augustus mijn operatiedatum vaststaan! Misschien zie ik je nog wel hahaha echt goed van je hoor dat je nog een keer gaat passen. Het is een hoop geld. En als je echt zoveel twijfelt dan is het echt wel de moeite waard. Mag ik je ongevraagd een tip geven? Ga voor de grootste prothese. Ik hoor en lees namelijk dat de grote erg snel wend en de dames liever een aantal cc meer zouden willen hebben gehad. Succes 3 augustus meis! Hahaha had ik het idd toch goed, jaa wie weet zien we elkaar dan.. ik heb die dag om 11.40 me consult. Hoelaat moet jij? Jaa denk toch wel dat ik voor de grootste ga, want ik hoor dat idd heel vaak ja! Dankje schat, jij natuurlijk ook dan!
prisje81 Posted July 14, 2016 Posted July 14, 2016 Zou toch wel grappig zijn als we elkaar zien. Ik weet mijn operatie tijdstip nog niet. Die weet ik pas maandag 1 augustus. En ik weet ook niet of het consult en de OK in hetzelfde gebouw zitten? Maar ik zal je op de hoogte houden! xxx
AJ1992 Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Hallo meid! Hoe ver ben jij met de voorbereidingen? Heb je die post op bh's al besteld? en heb jij ook alleen de datum? En mog geen tijd?
Borry92 Posted August 19, 2016 Author Posted August 19, 2016 @AJ1992 hooii, ik zie je berichtjes nu pas.. super raar dat ik het over 't hoofd heb gezien haha! Jaa ik word met de dag zenuwachtiger. Het was laatst zelfs zo dat ik tranen in me ogen kreeg toen ik het met me vriend over had.. ik werd super zenuwachtig en blij en hahaha dat gevoel.. ik denk dat ik echt ga janken van geluk als ik ze zie ahahah! Jaa ik heb er twee gehaald.. 75C en 75D want ik weet echt welke maat ik nodig heb haha. De ander kan ik terug brengen als het niet past Jaa, alleen een datum tot nu toe.. ik wil zoo graag de tijd weten! Mijn voorbereidingen verder.. ja ik weet niet zo goed wat ik allemaal moet regelen hahaha! Hoe gaat het bij jou allemaal? xxx
AJ1992 Posted August 20, 2016 Posted August 20, 2016 Pffff ik ben ook super zenuwachtig! En bang voor de operatie zelf.. En bang voor het herstel... ik heb mn medicijnen al opgehaald. Moet alleen nog die arnica tabletten gaan halen. en ik dacht het duurt nog zoooo lang! Maar de tijd gaat zo snel ineens. We maken na vandaag nog maar 1 zaterdag mee zonder borsten!
AJ1992 Posted August 29, 2016 Posted August 29, 2016 Hoe is het met de zenuwen? en voorbereiding? want.. @Borry92 DIT IS ONZE LAATSTE PLATTE MAANDAG!!!
Borry92 Posted August 30, 2016 Author Posted August 30, 2016 Jaaa ik ben onwijs zenuwachtig! Nog 3 nachtjes slapen.. hahahha echt he. ik kreeg gisteren nieuwe bedrijfskleding. Dus ik zat al, allemaal heel leuk nu het nog past, maar ik heb straks wel een andere maat nodig. Het zijn nog wel blousjes met knoopjes dus dat wordt wat hahahha. Het word wel warm vrijdag he.. Krijg jij ook morgen te horen hoelaat je moet?
Borry92 Posted August 31, 2016 Author Posted August 31, 2016 Yes! Heb net mijn tijd doorgekregen.. 8uur moet in Kliniek Amstelveen zijn, spannendddd!! Hoelaat moet jij @AJ1992
AJ1992 Posted August 31, 2016 Posted August 31, 2016 Oooh ik werd maandag al gebelt. ik pas om half 10!!! Wel fijn man dan ben je als eerst aan de beurt!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.