Lisanne Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Hallo allemaal, Mijn eerste berichtje hier dus ik zal eerst even kort vertellen wat ik hier kom doen. Mijn naam is Lisanne en ik ben 23 jaar jong. Al vanaf mijn 18e roep ik dat ik een borstvergroting wil. In groep 8 van de basisschool gingen we op schoolkamp en iedereen was verbaasd dat ik al een bh'tje had (een van snoopy welteverstaan ) Toen vond ik het helemaal niet leuk, ik was de enige met (kleine) tietjes! Totdat ik naar de middelbare school ging, toen was ik ineens het enige meisje met kleine tietjes. Mijn lichaam veranderde, ik groeide maar helaas, mijn cupmaat veranderde niet. Het is altijd een hele kleine A gebleven. Op mijn 20e heb ik de hoop opgegeven en ben ik begonnen met sparen. De reden dat ik een borstvergroting wil is omdat mijn cupmaat zo klein is dat ik het zelf vervelend vind om naar te kijken. Ik vind het zo onvrouwelijk om te zien in de spiegel. Mijn vriend mag ze niet zien en ik wil ook liever niet dat hij eraan zit. Ondanks dat hij ze al regelmatig heeft gezien, voel ik me er gewoon echt niet prettig bij. Daarnaast pas ik geen bh's of bikini's. Ik vind het vreselijk om bh's te kopen want niks zit mooi. Ik koop altijd pushups bh's zodat het in kleding nog enigzins mooi uitziet, maar hiervan valt het cupje open wat dus echt niet lekker zit. Dag in dag uit word ik geconfronteerd met mijn stomme kleine tietjes. Overigens ben ik met de rest van mijn lichaam ontzettend tevreden maar daar train ik ook hard voor. Jammer dat ik mijn lichaam dan niet durf te tonen omdat die tieten mij zo onzeker maken (wauw ik heb nog nooit zo vaak het woord tiet gebruikt haha). 3 weken geleden ben ik eindelijk op consult durven gaan. Voor deze tijd was ik ontzettend gesloten erover en heb ik er een maand over gedaan om naar kliniek Amstelveen te bellen. Nu ik eenmaal daar ben geweest vertel ik het nieuws het liefst aan iedereen. Toch doe ik dat niet want de meeste mensen hebben -helaas- toch een duidelijke mening over een borstvergroting. Ik ben bij Dr.Koeijers geweest en voelde mij meteen op mijn gemak bij hem, wat een leuke vent! Koeijers kwam direct met het voorstel voor anatomische implantaten te gaan, dit omdat mijn tepels in verhouding lager staan. Ik heb de maten 250cc en 330cc gepast en het wordt de 330cc mentor prothesen. Tijdens het passen lekkere zweetokseltjes want ik vond het toch wel erg moeilijk om daar in mijn nakie voor de spiegel te staan hihi. Nou we hebben alles goed doorgesproken en ik was over. Een consult op een andere plek hoefde voor mij niet omdat het echt helemaal 100% goed voelde. Het sloot ook precies aan bij wat ik van te voren in gedachte had. Donderdag 28 juli gaat het gebeuren en ik tel de dagen af. Het is het enige dat mij de komende 36 nog bezighoudt en ik kan echt niet wachten. Ik bedenk ook de hele tijd bij gebeurtenissen die ná de operatie plaatsvinden; 'oh dan heb ik tieten ' Waar ik het meeste tegenop zie is het lange stilzitten en het niet kunnen trainen... Ook ben ik bang voor de narcose want ik kan altijd wel goed tegen verdovende middelen en heb altijd wat meer nodig. Koeijers stelde mij wel gerust dat hij ook de borstkast plaatselijk verdooft. Goed, bericht is zo wel lang genoeg denk ik. Ik hoor graag over jullie ervaringen met Koeijers of andere leuke verhalen / tips en ga ondertussen het forum even verder verkennen. X Lisanne
san1993 Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Hoi Lisanne, Wat fijn om je berichtje te lezen en wat spannend dat je al een datum hebt! Ik ben ook nieuw hier en herken me zo in jouw verhaal. Niet vrouwelijk voelen, je schamen, en inderdaad mijn vriend hoeft er niet naar de kijken. Een vriendin van mij heeft ook een BV van dr Koeijers gehad en is heel tevreden. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen! Zelf heb ik nog niet de stap durven maken om te bellen, maar ik heb ook het geld nog niet bij elkaar.. Nog heel even volhouden moet ik dus. Heel veel succes en ben benieuwd naar je ervaringen!
Lisanne Posted June 22, 2016 Author Posted June 22, 2016 Ja vooral dat niet vrouwelijk voelen is echt vreselijk. Jurkjes en mooie topjes staan gewoon niet zo mooi en dat maakt je echt heel onzeker. Ik heb even apart gereageerd in jouw eigen topic maar ik zou het leuk vinden om elkaar op de hoogte te blijven houden. Heel fijn om deze stomme gevoelens te kunnen delen met mensen die het zelf ook zo ervaren. De meesten begrijpen het toch maar niet en zeggen 'ben toch blij met wat je hebt!'. Maar ze nemen wel een beugel voor hun scheve tanden. Ook een correctie van een lelijke neus mag. Maar een borstvergroting ho maar!
Borry92 Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Hoi Lisanne, Leuk dat je een datum hebt gepland. Grappig dat we even oud zijn en met onze kleine cuoje nu een BV gaan doen bij dr. Koeijers. Jij gaat wel anderhalf maand voor mij, dus ga je zeker volgen! Ben benieuwd hoe alles gaat lopen bij jou! Ik ben nu al zenuwachtig. Ben ook al de dagen aan het aftellen, helaas moet ik nog 2 en een halve maand
Lisanne Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 16 uur geleden zei Borry92: Hoi Lisanne, Leuk dat je een datum hebt gepland. Grappig dat we even oud zijn en met onze kleine cuoje nu een BV gaan doen bij dr. Koeijers. Jij gaat wel anderhalf maand voor mij, dus ga je zeker volgen! Ben benieuwd hoe alles gaat lopen bij jou! Ik ben nu al zenuwachtig. Ben ook al de dagen aan het aftellen, helaas moet ik nog 2 en een halve maand Hey Borry, Waah echt toevallig inderdaad! Heb je ook al een consult gehad? Ik vind het ook echt enorm spannend maar kan tegelijkertijd niet wachten. De afgelopen twee weken zijn echt voorbij gevlogen en 2 maanden is ook heel weinig joh. Maar ik snap het wel, zodra je eenmaal een afspraak hebt staan, kan het ineens niet snel genoeg gaan hihi. Ik houd je zeker op de hoogte!
Borry92 Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 9 uur geleden zei Lisanne: Hey Borry, Waah echt toevallig inderdaad! Heb je ook al een consult gehad? Ik vind het ook echt enorm spannend maar kan tegelijkertijd niet wachten. De afgelopen twee weken zijn echt voorbij gevlogen en 2 maanden is ook heel weinig joh. Maar ik snap het wel, zodra je eenmaal een afspraak hebt staan, kan het ineens niet snel genoeg gaan hihi. Ik houd je zeker op de hoogte! Jaa, heb ik gehad. Alles voelde echt goed daarzo.. Hahaha klopt, het vliegt idd zo voorbij, maar lijkt zo ver weg nog! Zat eerst aan mijn vriend zijn hoofd te zeuren om een BV, en nu krijg ik hem.. blijf ik zeuren tot het echt gebeurd is! Hahahaha
Borry92 Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 Hoii meis, jij bent bijna aan de beurt he.. begint de spanning al een beetje te komen?
DeeDee84 Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 Oeh spannend!! Ik ben ook door Koeijers geholpen en had precies hetzelfde gevoel bij hem! Heel veel succes en geniet ervan! xx
Lisanne Posted July 13, 2016 Author Posted July 13, 2016 3 uur geleden zei Borry92: Hoii meis, jij bent bijna aan de beurt he.. begint de spanning al een beetje te komen? 2 uur geleden zei DeeDee84: Oeh spannend!! Ik ben ook door Koeijers geholpen en had precies hetzelfde gevoel bij hem! Heel veel succes en geniet ervan! xx Hey meiden! JAAAA nog iets meer dan 2 weken en dan is het zo ver. Ik heb net het restantbedrag overgemaakt en dan heb ik bijna alles geregeld. Ik wil alleen nog even naar de bieb voor wat leuke boeken en ik ga maandag nog langs een vriendin die mij de serie Grey's Anatomy op mijn laptop zet. Ik heb er zo veel zin in en de tijd gaat echt hard maar tegelijkertijd ook sloom. Jullie zullen het wel herkennen hihi. Vanaf morgen 4 weken geen alcohol en ik ben echt geen grote drinken maar tijdens mijn zomervakantie (ofja zomer? ) lust ik zo nu en dan wel wijntje, dus dat ik ga de komende weken stiekem wel een klein beetje missen, maar ach. Alles voor een goed doel!
DeeDee84 Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 3 uur geleden zei Lisanne: Hey meiden! JAAAA nog iets meer dan 2 weken en dan is het zo ver. Ik heb net het restantbedrag overgemaakt en dan heb ik bijna alles geregeld. Ik wil alleen nog even naar de bieb voor wat leuke boeken en ik ga maandag nog langs een vriendin die mij de serie Grey's Anatomy op mijn laptop zet. Ik heb er zo veel zin in en de tijd gaat echt hard maar tegelijkertijd ook sloom. Jullie zullen het wel herkennen hihi. Vanaf morgen 4 weken geen alcohol en ik ben echt geen grote drinken maar tijdens mijn zomervakantie (ofja zomer? ) lust ik zo nu en dan wel wijntje, dus dat ik ga de komende weken stiekem wel een klein beetje missen, maar ach. Alles voor een goed doel! Je mag na 2 weken weer gewoon een wijntje drinken hoor ik moet nu weer de kilootjes eraf zweten maar het was het waard!!! Vandaag een sportmaatje gekregen dankzij mijn borsten, een huwelijksaanzoek en 2 bijna verongelukte jongens op een scooter gehad ondanks de extra kilootjes haha
Lisanne Posted July 15, 2016 Author Posted July 15, 2016 Op 13-7-2016 om 18:28 zei DeeDee84: Je mag na 2 weken weer gewoon een wijntje drinken hoor ik moet nu weer de kilootjes eraf zweten maar het was het waard!!! Vandaag een sportmaatje gekregen dankzij mijn borsten, een huwelijksaanzoek en 2 bijna verongelukte jongens op een scooter gehad ondanks de extra kilootjes haha Mij werd aangeraden om twee weken van tevoren niks meer te drinken en tot twee weken erna hihi. Gisteren dus genoten van mijn voorlopig laatste wijntje. EEN HUWELIJKSAANZOEK? WOAAAAH GEFELICITEERD echt heel leuk voor je!
DeeDee84 Posted July 15, 2016 Posted July 15, 2016 1 uur geleden zei Lisanne: Mij werd aangeraden om twee weken van tevoren niks meer te drinken en tot twee weken erna hihi. Gisteren dus genoten van mijn voorlopig laatste wijntje. EEN HUWELIJKSAANZOEK? WOAAAAH GEFELICITEERD echt heel leuk voor je! Haha ja was een grapje he ja dat zeg ik, na twee weken mag je weer een wijntje drinken
Lisanne Posted July 25, 2016 Author Posted July 25, 2016 Oh ik ben zo zenuwachtig! Net gebeld en ik mag om 8,45 aanwezig zijn, gelukkig lekker op tijd. Ik vertrek woensdagavond naar Haarlem naar mijn exvriend sinds gisteren, heel raar... Een tijd geleden heb ik de operatie gepland in Amstelveen ipv in Veldhoven omdat dat dichter bij mijn vriend, ofja exvriend is. Zelf kom ik namelijk uit Limburg. Beetje raar en dubbel allemaal maar ik ben blij dat we hier allebei volwassen mee kunnen omgaan en hij gewoon met mij meegaat. Ik voel me toch het meest prettig bij hem. Straks even foto's laten maken door mama en daar zie ik echt tegenop, ik vind het vreselijk om me uit te kleden bij haar terwijl het mijn moeder is waar ik me zo op mijn gemak bij voel. Ik wil wel graag duidelijke before en after foto's dus ik moet even over deze drempel heen. Nog een vraagje aan julie: mag ik woensdag, dus 1 dag van tevoren, nog trainen? Ik doet een pittige vorm van krachttraining en gymnastics waarbij ik elke spiergroep goed aanpak. Kan het kwaad om de borstspier gespannen te hebben op de dag van operatie? Hebben jullie nog kleine tips die ik de komende dagen kan doen? Ik ben al begonnen met het masseren van mijn borsten om de huid lekker soepel te maken IK BEN ZO ZENUWACHTIG
Roadster Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 Heel herkenbaar! Ik wacht om teruggebeld te worden. Ben sieenpeen paar dagen serieus bezig met informatie inwinnen maar kan aan niks anders denken. Ik had nooit veel, maar na 3 zwangerschappen en totaal 3 jaar borstvoeding is er niks meer over. Cup a is echt te groot...
prisje81 Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 He meid, je bent bijna aan de beurt! Wat ontzettend spannend meid. Ik word ook door Koeijers geopereerd in Amstelveen. 3 augustus. Ik ga je volgen, ben erg benieuwd namelijk! Heel veel succes alvast x
Tos Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 Wat een goed verhaal heb je geschreven, heel herkenbaar allemaal! Ik ben ook 23 en begrijp je helemaal.kan je helaas geen tips geven, ik heb volgende week pas consult in Veldhoven. Nog even je zenuwen volhouden! Hoe is dat tot nu toe gelukt? Ik heb mijn consult nog niet eens gehad en denk nu al alleen maar nergens anders aan! word nog wat! Gelukkig ben je wel al lekker vroeg aan de beurt donderdag! Xx
Lisanne Posted July 25, 2016 Author Posted July 25, 2016 2 uur geleden zei Roadster: Heel herkenbaar! Ik wacht om teruggebeld te worden. Ben sieenpeen paar dagen serieus bezig met informatie inwinnen maar kan aan niks anders denken. Ik had nooit veel, maar na 3 zwangerschappen en totaal 3 jaar borstvoeding is er niks meer over. Cup a is echt te groot... Ja het houdt echt continue je gedachten bezig he wooohh. Bij welke kliniek ben je geholpen?
Lisanne Posted July 25, 2016 Author Posted July 25, 2016 2 uur geleden zei prisje81: He meid, je bent bijna aan de beurt! Wat ontzettend spannend meid. Ik word ook door Koeijers geopereerd in Amstelveen. 3 augustus. Ik ga je volgen, ben erg benieuwd namelijk! Heel veel succes alvast x He Prisje, ja echt bijna. Het gaat zo snel ineens! Oh dus je bent een weekje na mij, echt heel erg spannend. Ik houd je in dit topic op de hoogte over alles. Hoeveel cc krijg je? Had je ook zon fijn gevoel bij Koeijers? X
Lisanne Posted July 25, 2016 Author Posted July 25, 2016 1 uur geleden zei Tos: Wat een goed verhaal heb je geschreven, heel herkenbaar allemaal! Ik ben ook 23 en begrijp je helemaal.kan je helaas geen tips geven, ik heb volgende week pas consult in Veldhoven. Nog even je zenuwen volhouden! Hoe is dat tot nu toe gelukt? Ik heb mijn consult nog niet eens gehad en denk nu al alleen maar nergens anders aan! word nog wat! Gelukkig ben je wel al lekker vroeg aan de beurt donderdag! Xx Zo fijn om te weten dat je niet de enige bent he haha, grappig en frustrerend tegelijk! Nou de eerste dagen na het consult droomde ik heel veel en was ik elke dag enorm veel bezig met mijn borstvergroting. Na een week werd dat wat rustiger en had ik met mezelf afgesproken dat ik elke week 1 ding ervoor mocht doen; dus medicijnen halen, films zoeken, bh bestellen, aanbetaling doen en dat soort dingen. Iedere keer als ik wat mocht doen was er alweer een week voorbij haha En ik heb ontzettend lange dagen op mijn werk gemaakt waardoor ik er gewoon bijna niet aan kon denken, dus dat was erg fijn. Maar hey wat spannend dat je consult gepland staat! Heel veel succes en laat even weten welke chirurg je had en wat eruit is gekomen hihi xxx
Tos Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 @Lisanne dat is superslim, die onthoud ik! Ik ben ook heel benieuwd, heel veel zin in ook! zodra ik consult heb gehad zal ik een operatieverslag aanmaken Maar eerst jouw operatie nog! Ik ga je zeker volgen, alvast heel veel succes! Xx
Roadster Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 1 uur geleden zei Lisanne: Ja het houdt echt continue je gedachten bezig he wooohh. Bij welke kliniek ben je geholpen? Ik heb inmiddels een afspraak staan in Heerenveen bij Bergman.
AJ1992 Posted July 27, 2016 Posted July 27, 2016 Heeeeeuuuul veel succes morgen! En alvast veel plezier met je nieuwe boobs! ik heb nu n hele lege 70 B eigenlijk n A. Bij mijn eerste consult uitgekomen op 620 cc. 2e consult andere arts 375 cc MAX meer ging hij er gewoon niet in doen. ben heel benieuwt wat ik vrijdag te horen ga krijgen! ik mag vrijdag op consult bij Dr. Koeijers in Veldhoven! Heb natuurlijk al wat verschillende consulten gehad maar op de een of andere manier denk ik dat het Dr. Koeijers gaat worden! Hoop dat ik na mijn consult heel snel geopereerd kan worden..
Lisanne Posted July 27, 2016 Author Posted July 27, 2016 Oohhh ik hou het niet meer van de zenuwen hihi. Je mag tot 2 uur van tevoren heldere dranken nuttigen. Zou een opkikker (bouillion) mogen morgenvroeg?? Heb een lage bloeddruk dus wat zout is wel gewenst. Hoor graag of iemand het weet! Net alles klaar gelegd, bedje voor morgen (slaap vannacht niet thuis), rondje door de stad voor cola bananen dextro en opkikkers, auto poetsen etc. Heerlijk om bezig te zijn haha!
Lisanne Posted July 27, 2016 Author Posted July 27, 2016 1 uur geleden zei AJ1992: Heeeeeuuuul veel succes morgen! En alvast veel plezier met je nieuwe boobs! ik heb nu n hele lege 70 B eigenlijk n A. Bij mijn eerste consult uitgekomen op 620 cc. 2e consult andere arts 375 cc MAX meer ging hij er gewoon niet in doen. ben heel benieuwt wat ik vrijdag te horen ga krijgen! ik mag vrijdag op consult bij Dr. Koeijers in Veldhoven! Heb natuurlijk al wat verschillende consulten gehad maar op de een of andere manier denk ik dat het Dr. Koeijers gaat worden! Hoop dat ik na mijn consult heel snel geopereerd kan worden.. Hey meis! Heel goed dat je verschillende chirurgen afgaat, zo zul je erachter komen welke het beste aansluit bij jouw wensen ik was dat eerst ook van plan maar ik voelde me 110% oke bij dr. Koeijers. Het voelde gewoon helemaal top dus ik heb niet meer verder gekeken. Succes met je laatste consult en ben heel benieuwd wat eruit komt!
Vrouwtjelief Posted July 27, 2016 Posted July 27, 2016 10 minuten geleden zei Lisanne: Oohhh ik hou het niet meer van de zenuwen hihi. Je mag tot 2 uur van tevoren heldere dranken nuttigen. Zou een opkikker (bouillion) mogen morgenvroeg?? Heb een lage bloeddruk dus wat zout is wel gewenst. Hoor graag of iemand het weet! Net alles klaar gelegd, bedje voor morgen (slaap vannacht niet thuis), rondje door de stad voor cola bananen dextro en opkikkers, auto poetsen etc. Heerlijk om bezig te zijn haha! Ik ben ook door Koeijers geopereerd kliniek Amstelveen, maar ik mocht niets meer eten of drinken 9 uur van tevoren.. 2 uur van tevoren paracetamol met een beetje water thats it! Anders snel nog even de kliniek bellen! Heel veel succes morgen! Koeijers maakt prachtige borsten!!! x
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.