Guest Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Beste meiden Op 20 juni heb ik mijn boobies gekregen. De volgende dag was het een ware hel om rechtop te komen en op te staan. Omdat mijn buikspieren ook heel erg stijf waren, kon ik niet alleen opstaan. Met tweeën hebben ze me moeten recht krijgen. In de toekomst zou ik dit beter zelf kunnen en daarom heb ik mijn pc gemaild of ze hierover enige tips had. TIP 1: In dit filmpje wordt in gemakkelijke stappen uitgelegd hoe je rechtop kan komen. TIP 2: Omdat je bij TIP 1 op je zij moet liggen, kan dit erg veel pijn doen. Dus als dit niet lukt, kan je altijd hulp vragen aan je ouders, vriend etc. Eén of twee personen kunnen je rechtop helpen door hun handen te plaatsen op het midden van je rug. Ze moeten dan kracht zetten met hun VOLLEDIGE handen (niet enkel vingers) om je zo te helpen. Ook kan jij je vasthouden aan hun armen voor steun. Veel succes!
Blondie94 Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Hee Ik mocht de eerste periode niet eens echt plat liggen. Maar als ik toch een beetje plat lag en omhoog moest komen legde ik m'n armen over m'n buik heen. Omdat je je natuurlijk niet mag afzetten met je armen en m'n buikspieren aanspannen en afzetten met m'n voeten/benen. Het is vooral een beetje zoeken wat het beste voor jou werkt. Succes ermee!
Guest Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 @Blondie94 Vandaag ging het al beter omdat ik niet helemaal plat gaan liggen ben. Maar wow de eerste dag deed echt pijn om recht te komen!
Summer2 Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Inderdaad niet plat liggen. Niet goed voor je boobies. Ik zou de eerste ochtend naar beneden bellen zodat iemand zou komen helpen, was ik mobiel kwijt... ik deed mijn tanden op elkaar en kwam gewoon omhoog, ja deed veel pijn maar ging er gewoon doorheen, en toen lukte het elke keer omdat ik wist dat het gewoon ging maar wel met pijn, maarja die paar seconde pijn deed me niet zoveel. Al kan ik goed tegen pijn trouwens. Probeer er gewoon doorheen te gaan? Gewoon omhoog komen met je buik, flink je best doen? Misschien lukt het bij jou ook, alleen het eerste stukje is vervelend. Succes met omhoog komen!
Jcin27 Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Idd niet helemaal plat liggen! En wat ik deed was mijn armen kruisen handen op de schouders en zo omhoog komen, dan gebruik je ook echt je buikspieren.
Mamalisa Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 30 minuten geleden zei Jcin27: Idd niet helemaal plat liggen! En wat ik deed was mijn armen kruisen handen op de schouders en zo omhoog komen, dan gebruik je ook echt je buikspieren. Hoe ga je niet helemaal plat liggen? Bouw je dan een muurtje van kussens ofzo?
jaino Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Ik ben gelukkig vanaf dag 1 zelf zonder pijn omhoog kunnen komen. Eerste dagen sliep ik met extra kussen en voedingskussen in mn rug maar na 1week weer plat gaan liggen. Ik deed buikspieren aanspannen en tegelijk mn benen buiten boord hangen ging perfect
Mamalisa Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 7 minuten geleden zei jaino: Ik ben gelukkig vanaf dag 1 zelf zonder pijn omhoog kunnen komen. Eerste dagen sliep ik met extra kussen en voedingskussen in mn rug maar na 1week weer plat gaan liggen. Ik deed buikspieren aanspannen en tegelijk mn benen buiten boord hangen ging perfect Buikspieren... Wat zijn dat?
jaino Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 20 minuten geleden zei Mamalisa: Buikspieren... Wat zijn dat? Whaha
Jcin27 Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 16 uur geleden zei Mamalisa: Hoe ga je niet helemaal plat liggen? Bouw je dan een muurtje van kussens ofzo? Zo iets ja. Ik sliep op 3 kussens. Niet allemaal recht op elkaar wat dat ligt niet.. Maar een beetje verdeeld 1 gewoon iets omhoog tegen het hoofdbord daarop 1 bij me schouderbladen/rug en 1 bij me nek. Zodat je overal een beetje steun hebt. Het is even zoeken wat "lekker" ligt en toch voldoende steun geeft.
Mamalisa Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Nou ik ben benieuwd morgen hoor! Ik hoop eigenlijk dat ik gewoon plat kan liggen, ging de eerste keer ook!
didi1 Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 He Katerina. Ben een beetje op zoek naar lotgenoten die net geopereerd zijn. Hoe gaat het nu met jou zo 3 dagen po? Waar heb je het laten doen?
Jits Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Het heeft bij mij zo'n 3 dagen geduurd voordat ik zelf op kon staan uit bed of van de bank. Zelfs op de manier om je rug te ontlasten ging niet, omdat op je zij liggen echt pijn deed bij mij. En ik had een stuk of 5 kussens onder me liggen en kon nog niet zelf opkomen hihi. In het begin gooide ik m'n benen buiten boord en liet me dan op m'n knieen zakken Vanuit daar dan opstaan. De eerste dagen ben ik steeds geholpen door m'n vriend of moeder
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.