Jump to content

Lindsay12345 : 21 juni 2016 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics

Recommended Posts

Posted

Goedenavond allemaal!

Ik droom al vanaf mijn 16e van een borstvergroting en nu ik 21 ben wil ik toch mijn droom waar laten maken. 

Ik heb alleen een vraag..

Ik ben al enige tijd samen met mijn vriend en wij hebben wel een wens om binnen 2-3 jaar aan kinderen te gaan beginnen. Veranderen je borsten zo erg dat het nu niet verstandig is om ze nu te laten vergroten? Ik kan eigenlijk niet meer wachten.. 

Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben? Alvast suuuuper bedankt voor de reacties. 

Posted

Hoi, het kan veranderen in nadelige zin. Het hoeft niet, ligt ook aan je huid, hoeveel kom je aan.....val je weer af...ik denk dat het verstandig is met jou plannen om toch te wachten misschien..... Of in ieder geval niet gelijk de max grootte laten plaatsen....

heb je dit al eens tijdens een consult gevraagd aan een arts?

Posted

Hee welkom Lindsay

wat goed dat je je droom waar wil laten maken, daar zijn dromen ook voor ^_^

ik kan je geen antwoord geven op je vraag maar ik weet wel dat er dames zijn die je dat kunnen vertellen.

veel plezier hier op het forum!

groetjes

Posted
2 minuten geleden zei Blondie94:

Hee welkom Lindsay

wat goed dat je je droom waar wil laten maken, daar zijn dromen ook voor ^_^

ik kan je geen antwoord geven op je vraag maar ik weet wel dat er dames zijn die je dat kunnen vertellen.

veel plezier hier op het forum!

groetjes

Dankjewel! Ik ben al op consult geweest bij dr koopman in Rijswijk. Heb er wel onwijs veel zin in en vandaar dat ik dit niet nooooog langer wil uitstellen! 

Groetjes 

Posted
3 minuten geleden zei Nonky:

Hoi, het kan veranderen in nadelige zin. Het hoeft niet, ligt ook aan je huid, hoeveel kom je aan.....val je weer af...ik denk dat het verstandig is met jou plannen om toch te wachten misschien..... Of in ieder geval niet gelijk de max grootte laten plaatsen....

heb je dit al eens tijdens een consult gevraagd aan een arts?

Dit heb ik al gevraagd, kreeg er niet echt een duidelijk antwoord op! 

Posted

Ja moeilijk, bij mij heeft t wel veel invloed gehad maar ik was ook 45 kg aangekomen....dus daar kan je je wel iets bij voorstellen....

Posted
2 minuten geleden zei Nonky:

Ja moeilijk, bij mij heeft t wel veel invloed gehad maar ik was ook 45 kg aangekomen....dus daar kan je je wel iets bij voorstellen....

Ohh ja dat is een ander verhaal! Bedankt voor je reactie iedergeval! Weet je trouwens of ik ook kan reageren zonder het hele bericht te citeren ? Haha ben nog nieuw 

Posted

Ja hoor je kunt gewoon reageren als je naar onder scrolt...

Posted

Hee meid. Wat leuk!

Ik ben zelf 22 en heb ook nog geen kinderen, mijn vriend en ik willen ook over een jaar of 2 kindjes. Heb mijn borsten nu 6 maanden. Ik weet niet hoe het gaat uitpakken als ik zwanger raak. Maar ey k ben jong en ik wou niet langer wachten, het is toch weer 2 a 3 jaar dat je niet met je droomboobs kunt rondlopen.

Zoals hier boven al werd gezegd, pak niet je maximum wat je wil bereiken. Denk na wat je ultieme maximum is. Stel je wilt niet meer dan 600cc dan zou ik nu rond de 400 zitten dan kan je nog altijd groter gaan. Als je nu al 600 neemt bijvoorbeeld heb je kans dat je na je zwangerschap rond de 800 moet of meer. Dit is een afweging die je voor jezelf moet maken.

Succes en laat je droom maar uitkomen :)

Posted

Toen ik zwanger werd zijn mijn borsten enorm gegroeid en ook altijd groot gebleven toen ik borsstvoeding gaf. (dit heb ik lang gedaan en zo twee keer) Na de tweede keer zijn mijn borsten echt klein geworden. Maar eigenlijk kun je pas een jaar na het stoppen met borstvoeding zien wat je overhoudt.

Ik weet zeker dat ik geen derde kindje meer ga krijgen, dus ik ga nu voor de borstvergroting. Het voordeel is dan nu wel dat mijn huid al een keer is opgerekt, en het dus misschien minder pijnlijk zal zijn.

Ik weet niet of je al eens hebt nagedacht over of je wel of niet borstvoeding zou willen geven, als je een kindje zou krijgen? Want ondanks dat er gezegd wordt dat een vergroting geen invloed heeft, moet ik helaas zeggen dat dat wel van invloed is. (ik heb zelf een achtergrond in de kraamzorg)

• 3 months later...
Posted

Hoi dames,

hier dan mijn operatie verslag. Gisteren werd ik gek genoeg super goed wakker. Ik had verwacht (aangezien ik een erge stresskip ben) dat ik niet zo kunnen slapen. Alsnog van 11 tot half 6 geslapen. Lekker gedoucht, spullen gepakt en hup de auto in richting Rijswijk!

Eenmaal aangekomen werd ik direct naar m'n kamer gebracht. Ik kreeg een privékamer die er mooi uitzag en er lagen al slippertjes klaar, een badjas, operatie schort en een mutsje. De verpleegster zei dat ik me mocht aankleden en m'n badjas aandoen.. Zo grappig volgens mij was mijn vriend meer zenuwachtig dan ik was. Huh?? Was ik wel mezelf?! Niks voor mij om zo kalm te zijn maar alleen maar fijn. Wel drie keer geplast:blink: toen foto's gemaakt, bloeddruk gemeten en ja hoor kom maar mee. M'n vriend een kus gegeven en met een glimlach liep ik met Ineke (de verpleegster) de verkoeverkamer in.

Aangezien ik al een rondleiding van te voren had gekregen was alles al bekend. Ik was erg bang voor het infuus. Dit komt omdat ik vorige keer bij een onderzoek in het ziekenhuis anderhalfuur (!!!!) heb moeten leiden want het lukte ze maar niet. Gelukkig kwam er een super aardige man naar mij toe die mij heel erg geruststelde en binnen nog geen minuut zat het infuus. Klinkt gek maar ik was hem zo dankbaar, ik zat daar het meest tegen op. Meneer Koopmann kwam om m'n borsten te tekenen en ik mocht meelopen naar de OK. Bbbbbrrrrrrrr ik rilde zo super erg van de kou. Eenmaal op de tafel was het heerlijk warm en Ohhh wat een geweldige lieve mensen zeg. Ik kan in geen woorden beschrijven hoe lief de medewerkers in de kliniek voor je zijn. Hierdoor was ik zooooo rustig en ik werd duizelig en sliep... 

Tien over half 10 werd ik wakker (operatie duurde tot 9.15) dus de mannen op de verkoeverkamer keken een beetje verrast. ' Ben je nu al wakker, wat zie je er goed uit'. Ik kreeg wel op m'n kop want wilde natuurlijk meteen steunend op m'n armen omhoog. Had meteen hele praatjes haha.

10 uur was ik weer in m'n kamer en al gauw kwam m'n vriend. Moest zo nodig plassen maar eerst moet de duizeligheid weg zijn. Ik kreeg crackers met kaas en kipfilet en thee en water. Aantal medicijnen en een hoop slaap en 13.45 verliet ik de kliniek.

Ik moet eerlijk bekennen dat de dag zelf super mee viel. Thuis komen vond ik het ergst. Mijn vriend is echt zoooo'n schat en doet alles voor me maar het is wel waardeloos dat ik nieteens alleen naar het toilet kan, omhoog kan komen en noem het maar op. Vannacht een redelijke nacht gehad. Kwam er na 3 uur achter dat de bank toch beter ligt dan het bed. Liggen gaat echt niet.. Zittend slapen dus. Hadden jullie dat ook?

Die borstband en sportbeha vind ik vreselijk, ik krijg amper adem. Die borstband zit nu nog lasser dan hij moet aangezien ik steeds moest hyperventileren. 

Ben echt zo super blij met m'n borsten, kan het nog steeds niet geloven. Zelf nu zien ze er al super mooi uit. Ben van een hele mini mini A (als je het zo kan noemen) naar tot nu toe een D gegaan. (Dat meette de verpleegster aan voor de sportbeha).

liefs Lindsay

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted

gefeliciteerd wat goed dat het zo goed verliep joh !! 

Goed dat je vriend zo lief is en je helpt ;) Laat je maar lekker verwennen ! 

Veel beterschap ! en neem je medicatie op tijd he ;) en ziet er idd al super mooi uit ! kan alleen maar mooier worden 

xx

Posted

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies en wat een leuk verslag! Ze zien er nu al mooi uit :D Eerste paar dagen zijn het ergst, laat je maar lekker vertroetelen! Maar dat zit zo te lezen wel goed. 

Slapen is de eerste week of weken een ramp maar dat gaat wel weer over. We moeten er wat voor over hebben ;)

Balen van je hyperventileren, kan me indenken dat zo'n band erg benauwend is!

Fijn dat alles goed gegaan is en nu goed herstellen en je rust pakken.  :53:

Posted

Ziet er goed uit!!  Rust maar goed xx

Posted

Gefeliciteerd met je boobies!!

Oeii als ik jou foto zie dan voel ik die pijn gewoon weer opnieuw, maar meid het ziet er al super uit en het word nog veel mooier! 

Gelukkig is alles goed verlopen en nu lekker rustig en goed herstellen! :) xxxx

Posted

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!! Wat zien ze er al goed uit zeg! 
Jaaaa vreselijk om de eerste paar dagen zo afhankelijk te zijn, maar voor je het weet kan je steeds weer een beetje meer. 
Rust goed uit en geniet ervan!

Liefs

Posted

Wauw, mooie borsten hoor. Fijn dat de operatie zo is meegevallen voor je. Na drie dagen begint het allemaal beter te gaan. Zorg wel dat je je netjes aan de regels houdt (niet meer tillen dan 2 kilo, niet je ellebogen boven je schouders etcetera), neem op tijd je medicijnen en laat je maar lekker vertroetelen, meis.  Ik wens je een fijn herstel toe. 

Xxx Jaydee 

Posted

Gefeliciteerd meid. Daar ben je vanaf. Ik ben nu een week verder. De tijd vliegt echt voorbij. De pijn was alleen de eerste dag heel erg. Daarna zul je merken dat het steeds minder wordt. Het rechtop slapen gaat ook steeds beter.  Geniet van de rust. En probeer het ook echt te nemen. Je wil waarschijnlijk alweer veels te snel wat doen. Dan wordt je echt afgestraft. Ik spreek uit ervaring. 

Geniet van de aandacht en een goed herstel.

groetjes, Edith

Posted

Lees je verslag nu pas. Leuk meis, fijn dat alles zo goed ging, ze zien er nu al super uit, ben benieuwd hoe ze worden als ze helemaal op hun plekkie zitten. Wat heb je nou precies gelregen?

Posted
1 uur geleden zei Mamalisa:

Lees je verslag nu pas. Leuk meis, fijn dat alles zo goed ging, ze zien er nu al super uit, ben benieuwd hoe ze worden als ze helemaal op hun plekkie zitten. Wat heb je nou precies gelregen?

Dankjewel! 325 cc

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.