Jump to content

Fleurtje3 : 28 juni 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Posted

Ik ben Fleur, 1.70 lang en weeg 64 kilo. Heb nu 80 a of kleine b. Op 28-6 heb ik mijn operatie bij Dr Verdonck in de Wellnesskliniek. Ik twijfel heel erg of ik voor 350 moet gaan zoals Dr Verdonck aangeeft of voor 380. Hij zegt dat 350 veel natuurlijker bij mij zal zijn. Wat zijn jullie ervaringen en tips? 

Posted

Dag Fleur,

Je hebt ondertussen de ingreep achter de rug. Hoe is het verlopen? Benieuwd wat je uiteindelijk gekozen hebt.

Mijn ingreep bij Dr Verdonck staat gepland voor overmorgen 30/6. Ik ga uiteindelijk voor de Motiva 375cc. Dacht eerst eerder aan 315, maar na een tweede passing wilde ik toch meer. Ik heb nu 75A en hoop toch naar een volle C of kleine D te gaan. Volgens Dr. Verdonck valt nog binnen de natuurlijke look. Ik ben 1.74 lang en weeg 59kg.

Veel succes met je herstel!

J

Posted

Hoi @Fleurtje3,

Ik zag dat je vandaag geopereerd bent, dus ik wil je even feliciteren met je nieuwe boobs. Is alles goed gegaan vandaag? Doe rustig aan, neem op tijd je medicijnen en laat je lekker vertroetelen.

Ik wens je een fijn herstel toe. 

Veel liefs, Jaydee 

Posted

Hey Proficiat!!

Hoe gaat het met je herstel? Doe maar wat @Jaydee zegt... vooral het laten vertroetelen, dat mis je naderhand als je je beter voelt het meest :P 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.