Jump to content

Laurakrijgtboobies : 8 augustus 2016 : Dr. Nio : OLVG-West

Guest Laurakrijgtboobies

Recommended Posts

Guest Laurakrijgtboobies
Posted

Hoi!

Ik ben net terug van een consult met Dr. Nio. Op dit moment heb ik 425 cc - Mentor (high profile) protheses maar zoals jullie vast al kunnen raden vind ik het te klein. Nio heeft me 925 of 1050 - Motiva aangeraden. Alleen nu heb ik geen idee welke ik zou willen, voor mijn idee zit er weinig verschil in. Ik ben best lang  (> 1.80) en kan deze grootte wel hebben volgens mij. Ben alleen vergeten te vragen of dit high profile of extra high profile is. Het zou sowieso weer dual-plane worden omdat ik te weinig vel/dunne huid heb.

Wat vinden jullie?

xx

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted

Hoi,

Goede keus om naar nio te gaan!

Ik vind dat je beidereenden maten goed kunt hebben :)

Wat betreft motiva.  Daar weet ik niets van maar er zijn hier een paar abdere dames met 925 en 1050 cc. Die kunnen je vast meer vertellen. 

Succes aankomende tijd!

X

Posted

Ik vind beide maten mooi staan, zie niet veel verschil. Zou in dat geval voor de grootste gaan. Kun je achteraf ook niet niet denken, had ik maar...

Posted

Mooi figuur heb je! 925cc en 1050cc klinken beide erg groot, maar dit vind ik zo niet echt overkomen op de foto! Dus ik vind het lastig om me voor te stellen hoe dat eruit zal komen te zien en hoe groot het verschil tussen de twee zal zijn. Misschien dat je hier op het forum meiden kunt benaderen die deze maten hebben? Vaak zeggen ze wel dat je beter de grotere kunt nemen als je twijfelt, anders krijg je misschien spijt. Al ben ik er zelf ook nog niet helemaal uit haha. 

Posted

Hoi, 

ik zou voor de grootste gaan als ik jou was. Ik vind er ook weinig verschil in zitten, dat had ik zelf ook met passen. Staan je allebei goed.

Bij mij was 925cc de max dus anders was er een kans op schele tepels. Dus ben ik voor de 925cc gegaan. Ben nu 3 weken p.o.

je kan zo in mijn album kijken.

succes met je keuze

Posted

Ik zou ook gewoon de grootste kiezen. Krijg je achteraf nooit spijt. Staat je hartstikke goed en Nio kan dat heeeel mooi maken;)

Succes! 

Xx 

Posted

Wauw, beiden maten staan super mooi bij je lichaam.
Ik zou voor de grootste maat gaan. 

Ik wil toevallig ook mijn wissel bij Nio doen. 
Mag ik vragen hoeveel je voor je wissel gaat betalen? 

Succes in ieder geval! 

Posted

@75C

Bij nio betaal je een vaste prijs van 3100. Maakt niet uit welk merk prothese (eurosilicone,  mentor en motiva) en hoeveel cc. En maakt ook niet uit of het een eerste bv is of een wissel

Dit is de prijs via slaz/olvg. 

Als je via de parkkliniek gaat is het duurder. 

X

Posted
6 minuten geleden zei Boekjoe:

@75C

Bij nio betaal je een vaste prijs van 3100. Maakt niet uit welk merk prothese (eurosilicone,  mentor en motiva) en hoeveel cc. En maakt ook niet uit of het een eerste bv is of een wissel

Dit is de prijs via slaz/olvg. 

Als je via de parkkliniek gaat is het duurder. 

X

Bedankt voor de reactie!

Guest Laurakrijgtboobies
Posted
4 uur geleden zei Ans1808:

Hoi, 

ik zou voor de grootste gaan als ik jou was. Ik vind er ook weinig verschil in zitten, dat had ik zelf ook met passen. Staan je allebei goed.

Bij mij was 925cc de max dus anders was er een kans op schele tepels. Dus ben ik voor de 925cc gegaan. Ben nu 3 weken p.o.

je kan zo in mijn album kijken.

succes met je keuze

Ja ik dacht zelf ook aan de 1050 maar als ik dan jouw foto's bekijk denk ik wauuwwwww. 925 is ook wel erg groot. Echt mooi! 

Nog maar paar nachtjes over slapen haha

Posted

Ja het is ook best groot geworden. En dankjewel! 

Het verschil is minimaal zei Nio tegen mij.

maar goed ik zou altijd voor de max gaan.

anders krijg je misschien spijt.

ik wou ook heel graag de 1050cc maar het moet wel mooi blijven natuurlijk.

• 1 month later...
Guest Laurakrijgtboobies
Posted

Nou ik heb toch gekozen voor de 925 CC (motiva - 7,5 cm hoog en 14,5 cm breed). Ik word 8 augustus geopereerd! 

Spannend :)

Posted
21 minuten geleden zei Laurakrijgtboobies:

Nou ik heb toch gekozen voor de 925 CC (motiva - 7,5 cm hoog en 14,5 cm breed). Ik word 8 augustus geopereerd! 

Mooie maat hoor! Dat worden grote boobies!

Spannend! Duurt gelukkig niet zo lang meer :)

Posted
1 uur geleden zei Laurakrijgtboobies:

Gezellig! Ik ga ook die dag bij nio onder het mes :)

Guest Laurakrijgtboobies
Posted
Op 27 juli 2016 om 19:12 zei Boekjoe:

Gezellig! Ik ga ook die dag bij nio onder het mes :)

Ohh spannend! Welke krijg jij? Moet je ook om 7 uur aanwezig zijn al? Zucht wat vroeg haha

Posted
2 uur geleden zei Laurakrijgtboobies:

Ohh spannend! Welke krijg jij? Moet je ook om 7 uur aanwezig zijn al? Zucht wat vroeg haha

Jep ook 7 uur... wordt een kort nachtje haha

Ik heb nu 245 anatomisch en krijg 500cc ehp.

Ben zo benieuwd :)

Wordt wel gezellig. Zijn sowieso met drie meiden van het forum haha.

Posted
4 uur geleden zei Laurakrijgtboobies:

Ja ben zo benieuwd :)

Ik krijg eurosilicone 500 cc ehp

Jep ik moet er ook om 7 uur zijn. Kort nachtje haha

Guest Laurakrijgtboobies
Posted

Nou ik heb ze! Is wel weer even afzien ondanks de pijnstillers.

Heb overigens in mijn linkerborst heel erg veel vocht. Helemaal tot me oksel/schouder/borstkast. Iemand hier ervaring mee? (ben wel links misschien dat dat ermee te maken heeft)

Posted
15 minuten geleden zei Laurakrijgtboobies:

Heb overigens in mijn linkerborst heel erg veel vocht. Helemaal tot me oksel/schouder/borstkast. Iemand hier ervaring mee? (ben wel links misschien dat dat ermee te maken heeft)

Gefeliciteerd meis,

Dat is achter de rug :)

Inderdaad ff afzien.  Ben benieuwd hoe de nacht gaat.

Heb jij ze al bekeken? Ik durf de sportbh nog niet uit te doen haha

Succes!

X

Posted
39 minuten geleden zei Laurakrijgtboobies:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :)

Lekker uitrusten!

xx

Guest Laurakrijgtboobies
Posted
5 uur geleden zei Boekjoe:

Gefeliciteerd meis,

Dat is achter de rug :)

Inderdaad ff afzien.  Ben benieuwd hoe de nacht gaat.

Heb jij ze al bekeken? Ik durf de sportbh nog niet uit te doen haha

Succes!

X

Jaaa en jij ook! Grappig dat ik je nog zag op de uitslaapkamer. Hoe voel jij je?

Ik heb nog morfine gekregen vanavond omdat die zwelling en het vocht zo erg is links. 

Xxx

Posted

O heb jij mij gezien op de uitslaapkamer? :)

Ik heb daar weinigweinig van mee gekregen hihi.

Jeetje vanavond? dus jij bent ook wat langer in het ziekenhuis gebleven dan?

Nou ik kan echt niet slapen dus he.... pfff wat een drama haha. Ik zit wat meer rechtop maar krijg daardoor weer een houten kont. 

Pijn valt mij verder zo wel mee. Hoe voel jij je? 

X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.