Ga naar inhoud

Tijdsverdrijf tijdens herstellen


Fuchsbau

Aanbevolen berichten

Hi girls, 

Ik was eigenlijk wel benieuwd wat jullie tijdsverdrijf is/was tijdens de herstelperiode.

Welke series kijken/keken jullie? Welke boeken lezen/lazen jullie? Of wat doen/deden jullie verder?

 

Ik zat zelf er aan te denken om het kleurboek Pandora aan te schaffen en nog wat ebooks uit te gaan lezen over : blogs, werk vinden, administratie, zelfontwikkeling etc.

Misschien mijn diamond painting afmaken als ik dat trek, haha. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, dat natuurlijk ook! En een mega wishlist aan bh's, lol! 

Ik kijk er echt naar uit om kleding te gaan shoppen omdat ik 5 augustus een styling advies gepland heb staan. Ik ben gewoon echt bezig met een total make-over. xD 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa! Ikke ook, heb als voorbereiding een stuk van m'n haar geknipt. Ben vorig jaar veel afgevallen, straks nieuwe tieten erop, total new hot mommy! 

Helemaal leuk als je helemaal een nieuwe stijl aangemeten krijgt!

goh.. Je topic heeft me aan t denken gezet.... Wat ga ik al die dagen toch doen?!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, dat kapsel ga ik ook doen, haha. Dat ga ik a.s. vrijdag eigenlijk al doen, wil het weer wat korter hebben omdat dat lekker makkelijk is tijdens het herstellen. 

Hoeveel kinderen heb je eigenlijk en hoe oud zijn ze?

Haha, ik hoop niet dat ik je nu wakker laat liggen vanacht met deze gedachten. :P In ieder geval is het forum ook een leuke bezigheid! Ik kom volgens mij nu al bijna tijd te kort voor de dingen die ik nog zou willen doen. Bedacht mij ook al dat het een prima moment is om mijn talen weer goed op te gaan pakken. Aan de andere kant, there is plenty time, plenty... :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.