Ga naar inhoud

Dr koeijers of martin janssen


Aanbevolen berichten

Hoi ik wordt 14juni geholpen door dokter van der weij krijg een mentor ronde prothese voor de spier 375cc heb zelf nu een cup a en ik ben rond 1.70 1.73 lang en mijn kilo is 53 nou is mijn vraag welke cup maat ik krijg? Of is er iemand die ook hetzelfde heeft zo ja wou ik graag fotos zien ben onzeker over de grote hou zelf van mooie volle ronde borstenn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week bij Boerhaave 375 cc dual plane gekregen. Ik ben 167 en 60 kg, kleiner en zwaarder dan jou dus. Maar misschien kun je een idee krijgen als je bij mijn foto's kijkt? Al zullen mijn borsten de komende weken nog veranderen, ik zit nu op een D cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had een vraagje ik word geopereerd bij boerhaave 14juni ik krijg 375cc mentor heb zelf een cup a het borstvergroting kost 3200 euro heb zelf al 1000 euro tijdens mijn consult betaald en 2200 euro wil ik gespreid betalen elke maand bij famed het is vandaag ingediend hoorde ik van boerhaave alleen hoor het as dinsdag of het akkoort is zo ja word ik 14juni geopereerd alleen ben bang dat ze het afwijzen omdat ik het te graag wil heb zelf 24uurs contract werk sinds 3 maanden daar dus heb nog 4 maanden voordat myn contract is afgelopen maar ze zouden het wel verlengen dus daar maak ik me geen zorgen erover allen verdiend iets boven de 900 euro woon nog thuis heb dus geen kosten dus elke maand wil ik 700 euro aflossen aan famed dat ik binnen 3 maanden geen kosten meer heb. Heeft iemand dit eerder meegemaakt zo ja hoe was jullie ervaring doen ze moeilijk omdat ik een 24uurs contract heb en 900 euro verdien? Heb nooit incasso of iets gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik trijfel nu erg tussen 2 klinieken ACCZ A klinieken of de faceland 

a kliniek edwin van onselen heb ik as 14juni afspraak staan voor de consult en bij faceland esther bodde pas 7juli en de operatie datum kan pas eind augustus maar welke raden jullie aan of wat is jullie ervaring van deze klinieken? Kan iemand mij misschien hier mee helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Daantje85:

Hai! Ik ben drie weken geleden geopereerd door van Onselen en zéér tevreden! Kan ik je zeker aanraden. Maar volg je gevoel en vergelijk diverse pc's. Succes met kiezen!

Bedanktt voor je snelle reactie ik twijfel heel erg want ik ben 173 lang en weeg 52 kilo en ik wil zelf een volle d dus twijfel over de aantal cc wil sowieso voor 385 of 400 cc gaan ik heb genoeg vel aan de bovenkant 34 kilo ben ik afgevallen heb nu net 2 theezakjes aan de voorkant zitten ziet er gewoon niet uit ik heb bij esther bodde goed gevoel alleen twijfel of ze wel zoveel cc bij my wilt plaatsen omdat niet elke pc het aandurft en toch meestal kleine cup cc adviseren en als ik bij onselen de fotos bekijk plaatst hy wel volle aantal cc 

mag ik vragen hoeveel cc je hebt en eventueel foto van je mag zien 

alvast bedanktt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mijn bv is 4 juli bij accz door van onselen. Ik ben 1.68 en 50 kilo.Na 3 kindjes lege 70b ik hoop ook op een volle D uit te komen. Ik krijg 315cc anatomisch met polyurethaan laagje dit was voor mij de max aantal cc omdat mijn borstkast zo smal is 68cm. Bij deze maar 3 weken herstel wel handig met 3 kindjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi dames

ik had een vraagje ik heb op verschillende plekken een consult gehad maar niet zoals verwacht voelde me toch maar niet goed bij nou is mijn vraag ik heb aanstaande zaterdag consult bij diana nou weet ik dat er bij mij elke keer cohesieve 2 word aangeraden vanwege 34 kilo afvallen heb ik een slappe huid overgehouden maar hier zit meestal een prijskaartje aan ik wil ronde prothese bij diana kost het 2600 maar omdat ik cohesieve 2 wil komt er hier diana extra kosten bij??? weet iemand dit of is het standaart vaste prijs voor de ronde of je nou cohesieve 1 of 2 neemt??

ik zit hier mee wie kan mij hiermee helpen?? Wil niet teleurgesteld worden tijdens mijn consult dat ze alleen cohesieve 1 doen of dat er hoge kosten bij komt.. Nu kan ik tenminste rekening mee houden..

alvast bedankt 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee volgensmij niet. Bij mij (kliniek veldhoven, geopereerd kliniek amstelveen) was 1 en 2 2800 euro en 3 was anatomisch, dus die was zo ie zo duurder omdat het anatomisch is. Soms is dat wel volgensmij, maar niet altijd. Anders even bellen morgen of op de website kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet zeker maar ik vermoed dat het duurder is. Diana is goedkoper omdat ze met Mentor een deal heeft gesloten dat ze groot inkoopt. En dit zijn de meest standaard en gangbare maten.

ik zeg altijd goedkoop is duurkoop (helemaal bij Diana). Beste is om even door te sparen als de kosten te duur worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CO 1 of 2 moet niks uitmaken qua prijs. Maarrrrr.....Ik zou sowieso niet bij Diana gaan. Afspraken lopen uit , worden afgezegd enz enz. Beter even iets langer door sparen en op zoek gaan naar iemand bij wie je je op je gemak voelt.

Bij welke PC's ben je geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei pammetje:

CO 1 of 2 moet niks uitmaken qua prijs. Maarrrrr.....Ik zou sowieso niet bij Diana gaan. Afspraken lopen uit , worden afgezegd enz enz. Beter even iets langer door sparen en op zoek gaan naar iemand bij wie je je op je gemak voelt.

Bij welke PC's ben je geweest?

Ik zeg het wel af ik ben bij boerhaave geweest en bij a klinieken welke raden jullie mij aan want ik moet sws cohesieve 2 hebben omdat ik veel ben afgevallen en een hele slappe huid heb?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bruisend:

Ik weet het niet zeker maar ik vermoed dat het duurder is. Diana is goedkoper omdat ze met Mentor een deal heeft gesloten dat ze groot inkoopt. En dit zijn de meest standaard en gangbare maten.

ik zeg altijd goedkoop is duurkoop (helemaal bij Diana). Beste is om even door te sparen als de kosten te duur worden.

Dankjewell klopt heb toch gebeld en er komt dan 300 euro extra kosten bij dus dan kom ik uit op 2900 euro en ga dan liever ergens anders aangezien ik toch negatieve reacties hoor lief van je dat je het eerlijk zegd ik ga morgen even diana afbellen welke raden jullie mij aan aangezien ik

mentor cohesieve 2 nodig heb??

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Summer2:

Nee volgensmij niet. Bij mij (kliniek veldhoven, geopereerd kliniek amstelveen) was 1 en 2 2800 euro en 3 was anatomisch, dus die was zo ie zo duurder omdat het anatomisch is. Soms is dat wel volgensmij, maar niet altijd. Anders even bellen morgen of op de website kijken.

Dankjewel voor je snelle reactie heb even gebeld en er komen 300 euro extra kosten bij dus uiteindelijk moet ik 2900 ervoor betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Boobieboob1992:

Dankjewel voor je snelle reactie heb even gebeld en er komen 300 euro extra kosten bij dus uiteindelijk moet ik 2900 ervoor betalen

Echt?? Stom! Bij mij was het hetzelfde. Gek dat de ene kliniek meer rekent dan de ander. Maar zoals hierboven al stond, ga maar niet bij die diana, heel veel slechte ervaring mee door meiden hier en op websites (al zullen er misschien wel meiden zijn die er wel goede ervaring mee hebben). Kijk waar je je het beste bij voelt! Ik voelde me goed bij mijn kliniek. Maar als het moeilijk is met geld dan kan je ook nog even doorsparen, het moet wel goed zijn!! Succes :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Summer2:

Echt?? Stom! Bij mij was het hetzelfde. Gek dat de ene kliniek meer rekent dan de ander. Maar zoals hierboven al stond, ga maar niet bij die diana, heel veel slechte ervaring mee door meiden hier en op websites (al zullen er misschien wel meiden zijn die er wel goede ervaring mee hebben). Kijk waar je je het beste bij voelt! Ik voelde me goed bij mijn kliniek. Maar als het moeilijk is met geld dan kan je ook nog even doorsparen, het moet wel goed zijn!! Succes :) 

Klopt daar heb je gelijk in bij wie ga jij en voor hoeveel?? Ik ga het afzeggen wordt een beetje nerveus van en angstig heb ook geen geduld meer het ziet er net eruit als 2 kleine theezakjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Boobieboob1992:

Klopt daar heb je gelijk in bij wie ga jij en voor hoeveel?? Ik ga het afzeggen wordt een beetje nerveus van en angstig heb ook geen geduld meer het ziet er net eruit als 2 kleine theezakjes

Ik ben 5 weken geleden bij aesthetic beauty clinics in veldhoven geweest, heb ronde coh 2 en heb er 2800 voor betaald. Vond het heel fijn daar. Ben in kliniek amstelveen geholpen. Bij schiettecatte :) weet niet of je erge hangborsten hebt? Schiettecatte raad snel een lift aan en daar zijn de meeste het niet mee eens, dus als je dat hebt en je wil kijken bij die kliniek dan zou ik om koeijers vragen. Je vind vast een goede kliniek hoor, gewoon dat doen waar je je het beste bij voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zelf bij Frans Straten (kliniek Heijendael) en betaal €3020,- (dit is incl borstband en registratiekosten).
Bij hem is CO3 duurder , maar dat komt omdat dat anatomische protheses zijn en die zijn (volgens mij) overal wat duurder.
Vind het belachelijk dat er bij Diana extra geld bij komt voor CO2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Boobieboob1992:

Dankjewel voor je snelle reactie heb even gebeld en er komen 300 euro extra kosten bij dus uiteindelijk moet ik 2900 ervoor betalen

Hoi. Bij Straten is coh 2 100 euro duurder dan Coh 1 volgens mij. Ik ben op 3 plaatsen  geweest. Ik voelde me goed bij kliniek Veldhoven en bij Straten heyendael. Nu toch voor de laatste gekozen.  Ook omdat ik daar goede verhalen  over heb gelezen.  

Mijn een vraag mail ik  en de arts belde me zelf terug net uitleg waarom hij mij coh 1 adviseert  Ipv Coh 2. Maar ik mocht keuze zelf maken. Erg moeilijk. .maar ik vertrouw  op zijn deskundigheid en ga voor Coh 1. 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi dames 

jullie zouden door mij wel gek worden ik had een afspraak gepland bij diana door de negatieve reacties heb ik toch maar afgebeld en kwam nu op een andere kliniek terecht media consult haarlem nou hebben ze daar 2 pc janssen en koeijers welke raden jullie mij aan? Heb liever een pc die er meer der in durft t stoppen en die natuurlijk ook mooi doet 

dank jullie well

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei.. jij gaat wel als een razende met het openen van nieuwe topics :45:
Ik ga even wat samenvoegen, want anders zie jij (en wij ook) dadelijk door de bomen het bos niet meer.

Als er een titel aangepast moet worden in je topic of je wilt verhuisd worden naar een andere categorie, dan hoef je maar desert-rose of mij te taggen en dan regelen wij dat voor je :) (of je stuurt een van ons een pb.)

Martin Janssen raad ik ten zeerste AF.. Die staat op de zwarte lijst van chirurgen.. Google die maar eens ;) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 12 jaar geleden bv gehad, 340 rond voor de spier en dat werd 70E, mijn lengte is 169 en gewicht toen circa 51 kilo.  Ik ga nu voor wissel, en heb bij Boerhaave ook een offerte voor cohesieve 2, en daar wordt 200 euro extra voor gerekend, die meerprijs is er dus bij meerdere klinieken.  Binnenkort heb ik een ander consult bij Mediconsult bij Koeijers, volgend mij is hij ook erg deskundig en bij Mediconsult ben ik destijds ook voor eerste keer naar volle tevredenheid Geopereerd. Geen idee hoe hij tegenover grote cc aantallen staat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.