Ga naar inhoud

Borstlift tepels te hoog?


Aanbevolen berichten

Op 12-3-2017 om 22:13 zei Banaantje:

Hi!

 

Woensdag ga ik voor de hersteloperatie door dokter bakker. Ik had forse Bottoming out. Ze gaan nu mijn weefsel aan mijn ribben hechten.. hoop dat t meevalt met de pijn! Iemand ervaring? 

Banaantje

 

hoe is het gegaan? Ik sta ook voor de dag van deze operatie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb het toendertijd na 1 jaar aangegeven maar dat werd weggewuift en ik stond serieus binnen 5 minuten weer buiten. Was er een beetje beduusd van...

Ik heb er dus niets meer aan laten doen. Geld heb ik niet, noch de vrije tijd op dit moment:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjeetje dames, en ik ga eind van de maand op 3 maanden controle met ongelijke tepels. Benieuwd of hij  (van der weij) dat serieus gaat nemen of niet...

Had na 2 weken al laten weten dat mijn tepels ongelijk waren van hoogte. Advies was 3 maanden afwachten, ze zijn nogsteeds ongelijk. Denk niet dat dat nog gaat veranderen uit zichzelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-5 om 17:42 zei Mirjana:

Ik heb het toendertijd na 1 jaar aangegeven maar dat werd weggewuift en ik stond serieus binnen 5 minuten weer buiten. Was er een beetje beduusd van...

Ik heb er dus niets meer aan laten doen. Geld heb ik niet, noch de vrije tijd op dit moment:(

jeej wat sneu voor je ....je hebt er zoveel voor betaald en over gehad....en nu zit je nog met de gebakken peren...hoop dat je ooit nog zover kan sparen dan dat je het wel kan laten herstellen! xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-8 om 20:14 zei Banaantje:

Ik ben vandaag geopereerd en moet zeggen het doet vreselijk pijn! Dat hechten aan de ribben is me niet meegevallen... wordt afzien komende week!

Hi Banaantje

 

Ja die berichten had ik ook al gehoord,,,,j=het is geen pretjes...ik heb me er helemaal op ingesteld. Welke medicatie krijg jij> Denk niet dat je het op paracetamol kan doen. Hoe is het nu? zak t de pijn al een beetje...en heb je er al naar gekeken?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb 1000 Mg zetpillen.. van tramadol wordt ik misselijk dus doe t echt op paracetamol. Heb toevallig net voor het eerst gedoucht.. en ziet er eng uit... maar er is me verteld dat t allemaal goed komt.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag niks tillen. 2 weken geen auto rijden (al vraag ik me af of ik dat volhoudt) maandag moet ik op controle. Mn borsten zien er op dit moment nogal misvormd uit... maar verwacht dat het wel goed gaat komen. Zit vol met vocht dus dat is ook niet zo raar. Pijn gaat steeds beter maar daardoor betrap ik mezelf er wel op dat ik weer vaker met Mn schoonmaakdoekje rondloop.. de stofzuiger heb ik ook al in Mn handen gehad dus... maar het gaat prima op t moment.. de eerste en tweede dag waren het heftigst. Wanneer moet jij nou? Vind dokter bakker trouwens wel een toffe vent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Best Boobie had me al gewaarschuwd dat je er neit uit zou komen te zien....soort van chesterfield patroon? Wel fijn dat het beter gaat nu

 

Ik ga me echt houden aan dat advies...niet spelen met vuur!

 

Grappig..ik kreeg te horen dat je geen vochtvorming zou krijgen....

 

Ik zorg iig vooor witte kool in huis

 

Welke bh heb jij nu?

 

Ik heb hema gekocht en deze 

 

http://www.emdacare.nl/Webwinkel-Product-173015223/Carefix-Sophia-postoperatief-vest.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hallo Allemaal,

 

September 2016 bij dhr Verweij geopereerd bij de Boerhaave kliniek te Amsterdam. Een jaar na Mn operatie heb ik aangegeven dat ik mijn tepels te hoog vind. Dr van de Weij gaf aan dat ze de juiste afmetingen hebben en eventueel een littekencorrectie kan doen waar een reepje huid onder de borstplooi woest verwijderd en je tepel meer naar beneden komt. Ondanks mijn ontevredenheid moest ik dan €900 tot €1200 zelf betalen voor een littekencorrectie. Helaas 2x bij hem weggegaan zonder mij echt gehoord te voelen en was dr nogal afstandelijk, maar op vriendelijke wijze...

Ik ben bij 2 andere chirurgen geweest en hebben Mn borsten opgemeten en vertelden dat mijn tepels inderdaad te hoog zijn geplaatst!

 

Ik zit er nu toch over na te denken om een officiële klacht in te dienen! Ik heb voor Mn borstlift €4200 betaald en komen niet tot een oplossing of iets waar ik eventueel tevreden over kan zijn! Behalve betalen voor een littekencorrectie. Nou heb in elk geval geen behoefte om weer bij hem onder het mes te liggen. Geen goed gevoel meer bij dr van der weij.

 Oja en heb nu een factuur gekregen van €233,45 waarvan heb geen idee en dit na een jaar ws van het gesprek waarin ik aangaf niet tevreden te zijn.

Nu laat ik een littekencorrectie doen in het ziekenhuis en kost me niets hooguit Mn eigen risico!

 

Sorry hoor maar moest het even kwijt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 3-8-2016 om 18:32 zei M.S:

Hoi Mirjana, ik heb ook deze chirurg op t oog en vind het jammer om te lezen dat hij niet gevoelig was voor je wensen/eigen gevoel. Laat je het er nu bij zitten ? Ik zal (als mijn borstlift door gaat) het in termijnen moeten afbetalen en zou het wel heel erg vinden (al is het natuurlijk altijd erg) om bijvoorbeeld 5 jaar te moeten afbetalen aan iets waar ik helemaal niet gelukkig mee ben.. Ik hoop dat je het alsnog voor elkaar krijgt !  

Hallo.. ook ik had mijn oog op deze arts laten vallen maar krab me nu toch (weer) achter mijn oor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.