Ga naar inhoud

Borstlift tepels te hoog?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

graag zou ik jullie mening willen over het resultaat van mijn borstlift. Mijn borsten hingen heel erg. Dus 14 april heb ik een borstlift gehad in de Boerhaave kliniek in Amsterdam.

 

ik moet erg wennen aan de hoogte van mijn tepels. Wat vinden jullie ervan? 

 

Gr banaan

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.... idd.. als je het zo bekijkt, zou ik ook zeggen dat of je prothese en huid wat uitgezakt zijn, of dat je tepels idd te hoog geplaatst zijn..
Het is misschien maar net een halve cm, maar ik denk wel dat je dit moet voorleggen aan je pc..

Natuurlijk ken ik jouw voorsituatie niet, en misschien had ie hier een goede reden voor.. maar overleg met je pc zou ik zeker even doen :) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb de pc al een mail gestuurd. Wat kunnen ze hieraan doen? Of moet ik dan weer een lift??

hier nog een foto waar ik gewoon zit. 

Ze geeft bij mijn rechter borst veel kapsel weggehaald en zei dat het wel een tijd ging duren voor ik de oorspronkelijke vorm zou krijgen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het uiteindelijke resultaat zie je idd altijd pas na een maand of 6-12.. maar  houd het wel even in de gaten. Het mag niet erger worden, vind ik.. Dan zou weghalen van huid aan de onderkant van je borst eerder een optie zijn, denk ik.. maar ik ben geen pc he ;) 
Door wie ben je eigenlijk geopereerd? als ik vragen mag :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. volgens mij had Vienna1981 dit ook aan de hand (bij dr. Meesters destijds) en bij haar is het volgens mij kostenloos hersteld...

Later heeft zij wel grotere prothesen genomen, en dat heeft ze uiteraard betaald, maar de herstellift viel onder garantie.. Geen idee hoe jouw pc daarmee omgaat... Dat is een kwestie van een goed gesprek aangaan...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik durfde pas na 3 jaar terug te gaan naar de kliniek om te vertellen dat ik niet blij ben met mij tepel hoogte , veel te hoog en ze piepen uit alle bh's en bikini's en met de jaren word het alleen maar erger omdat ze dan toch meer gaan hangen en de tepel meer omhoog gaat door de prothese die eronder schiet , nou de arts was heel snel die plande voor mij een afspraak voor volgende week om een reep huid in mijn borst plooi te verwijderen , waardoor mijn borst weer omhoog komt en zo ook mijn tepel weer iets omlaag een soort van mini lift zeg maar , Kosteloos gelukkig ! 

Heb spijt dat ik niet eerder ben terug gegaan was bang dat ze mij maar een zeur piet zouden vinden . Dus als ik jou was zou ik het zeker niet zo laten , want ze zijn wel hoog 

Link naar reactie
Delen op andere sites

banaantje, heb je al wat gehoord van je pc? Wat vindt hij? Op eerste gezicht vind ik ze ook wat hoog zitten, lijkt alsof ze uit een bh willen piepen zegmaar..

lillibit: ik heb ook nu te hoge tepels (12 jr na bv, dus geen garantie helaas en waarschijnlijk door verslapt weefsel) en mijn pc -ik ga voor wissel mede ivm plooien- heeft dit ook aan mij voorgesteld. Als risico hierbij gaf hij aan dat ik dan waarschijnlijk in toekomst wel een lift nodig heb. Is dit bij jou ook besproken, of kwam het door een onjuist gemaakte pocket? En hoe ziet het litteken eruit en had je er veel last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jabba:

banaantje, heb je al wat gehoord van je pc? Wat vindt hij? Op eerste gezicht vind ik ze ook wat hoog zitten, lijkt alsof ze uit een bh willen piepen zegmaar..

lillibit: ik heb ook nu te hoge tepels (12 jr na bv, dus geen garantie helaas en waarschijnlijk door verslapt weefsel) en mijn pc -ik ga voor wissel mede ivm plooien- heeft dit ook aan mij voorgesteld. Als risico hierbij gaf hij aan dat ik dan waarschijnlijk in toekomst wel een lift nodig heb. Is dit bij jou ook besproken, of kwam het door een onjuist gemaakte pocket? En hoe ziet het litteken eruit en had je er veel last van?

Ik heb eerst een BV gehad en jaar later pas een lift , dus het kan best zijn dat de pocket niet goed is zelf heb ik het idee dat die natrelle prothese 310 cc gewoon loodzwaar is vergeleken met protheses van mijn vriendinnen van andere merken zelfde cc , waardoor het dus steeds zakt , van beiden operaties heb ik totaal geen last gehad en littekens ook heel erg mooi geheeld . Ik hoop dat deze mini lift aanstaande dinsdag onder lokale verdoving gelukkig wel zal helpen voor komende 10 jaar want dan ga ik waarschijnlijk toch voor een ander lichter prothese en misschien nog een 

lift helaas 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Lillibit:

Ik heb eerst een BV gehad en jaar later pas een lift , dus het kan best zijn dat de pocket niet goed is zelf heb ik het idee dat die natrelle prothese 310 cc gewoon loodzwaar is vergeleken met protheses van mijn vriendinnen van andere merken zelfde cc , waardoor het dus steeds zakt , van beiden operaties heb ik totaal geen last gehad en littekens ook heel erg mooi geheeld . Ik hoop dat deze mini lift aanstaande dinsdag onder lokale verdoving gelukkig wel zal helpen voor komende 10 jaar want dan ga ik waarschijnlijk toch voor een ander lichter prothese en misschien nog een 

lift helaas 

Oh, ik had niet goed opgelet. Ik dacht dat je deze mini lift al achter de rug had. Nou, lokale verdoving klinkt als een best lichte operatie? Ik hoop zeker voor je dat het je 10 jaar verder brengt. Minimaal!!  Qua gewicht is het volgens mij hetzelfde als een kilo lood versus kilo suiker, cc's zouden even zwaar moeten zijn toch? Maar misschien dat stugheid dan toch ook invloed op gewicht heeft, geen idee?! 

Heel veel sterkte dinsdag en ik duim voor een voorspoedig en mooi herstel. Laat je weten hoe het is gegaan? 

X Jabba

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben ook geholpen bij de Boerhaave kliniek, maar dan bij dr van der Weij. Bij mij staan de tepels na een lift met kleine protheses ook wat te hoog maar helaas reageerde dr van der Weij niet welwillend toen ik dat aangaf (eigenlijk gaf ik dat al aan na 3 maanden) :(

Het verschilt zo per chirurg wat de "garantie" is! Ik denk zelf dat ik over een paar jaar weer een mini lift laat doen met iets grotere protheses want ik ben nu niet gelukkig. Dus ik zou zeker toch laten horen dat je niet blij bent, want je tepels staan inderdaad wat hoog! Wie weet luistert jouw chirurg wel naar je klacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 juli 2016 om 15:29 zei Jabba:

Oh, ik had niet goed opgelet. Ik dacht dat je deze mini lift al achter de rug had. Nou, lokale verdoving klinkt als een best lichte operatie? Ik hoop zeker voor je dat het je 10 jaar verder brengt. Minimaal!!  Qua gewicht is het volgens mij hetzelfde als een kilo lood versus kilo suiker, cc's zouden even zwaar moeten zijn toch? Maar misschien dat stugheid dan toch ook invloed op gewicht heeft, geen idee?! 

Heel veel sterkte dinsdag en ik duim voor een voorspoedig en mooi herstel. Laat je weten hoe het is gegaan? 

X Jabba

M'n vriendin heeft monoblock weet niet of dat in gewicht uitmaakt ? Ja morgen de operatie ! Laat zeker weten hoe het is gegaan tanxxz 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 juli 2016 om 23:28 zei Mirjana:

Hoi! Ik ben ook geholpen bij de Boerhaave kliniek, maar dan bij dr van der Weij. Bij mij staan de tepels na een lift met kleine protheses ook wat te hoog maar helaas reageerde dr van der Weij niet welwillend toen ik dat aangaf (eigenlijk gaf ik dat al aan na 3 maanden) :(

Het verschilt zo per chirurg wat de "garantie" is! Ik denk zelf dat ik over een paar jaar weer een mini lift laat doen met iets grotere protheses want ik ben nu niet gelukkig. Dus ik zou zeker toch laten horen dat je niet blij bent, want je tepels staan inderdaad wat hoog! Wie weet luistert jouw chirurg wel naar je klacht...

Ja dit is wel heel erg jammer eigenlijk jij zit nog in die 3 maanden dan zou je nog onder garantie vallen , ik kwam 3 jaar later wn eigenlijk was ik  te laat maar ze wil graag dat ik helemaal tevreden ben , ik zou blijven terug gaan als ik jou was 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎22‎-‎7‎-‎2016 om 23:28 zei Mirjana:

Hoi! Ik ben ook geholpen bij de Boerhaave kliniek, maar dan bij dr van der Weij. Bij mij staan de tepels na een lift met kleine protheses ook wat te hoog maar helaas reageerde dr van der Weij niet welwillend toen ik dat aangaf (eigenlijk gaf ik dat al aan na 3 maanden) :(

Het verschilt zo per chirurg wat de "garantie" is! Ik denk zelf dat ik over een paar jaar weer een mini lift laat doen met iets grotere protheses want ik ben nu niet gelukkig. Dus ik zou zeker toch laten horen dat je niet blij bent, want je tepels staan inderdaad wat hoog! Wie weet luistert jouw chirurg wel naar je klacht...

Hoi Mirjana, ik heb ook deze chirurg op t oog en vind het jammer om te lezen dat hij niet gevoelig was voor je wensen/eigen gevoel. Laat je het er nu bij zitten ? Ik zal (als mijn borstlift door gaat) het in termijnen moeten afbetalen en zou het wel heel erg vinden (al is het natuurlijk altijd erg) om bijvoorbeeld 5 jaar te moeten afbetalen aan iets waar ik helemaal niet gelukkig mee ben.. Ik hoop dat je het alsnog voor elkaar krijgt !  

Link naar reactie
Delen op andere sites

M.S: Dr van der Weij is een goede arts met heel veel ervaring en veel meiden zijn door hem fantastisch geholpen. Ik zou daar eerder op afgaan! Vergeet ook niet dat slechte ervaringen eerder opgeschreven worden:) 

Ik heb zelf een wat mindere ervaring gehad, maar laat je dat niet afschrikken...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 juli 2016 om 23:28 zei Mirjana:

Hoi! Ik ben ook geholpen bij de Boerhaave kliniek, maar dan bij dr van der Weij. Bij mij staan de tepels na een lift met kleine protheses ook wat te hoog maar helaas reageerde dr van der Weij niet welwillend toen ik dat aangaf (eigenlijk gaf ik dat al aan na 3 maanden) :(

Het verschilt zo per chirurg wat de "garantie" is! Ik denk zelf dat ik over een paar jaar weer een mini lift laat doen met iets grotere protheses want ik ben nu niet gelukkig. Dus ik zou zeker toch laten horen dat je niet blij bent, want je tepels staan inderdaad wat hoog! Wie weet luistert jouw chirurg wel naar je klacht...

Hoor helaas vaker dat hij niet zijn fouten erkent/meewerkt aan een oplossing.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Mirjana:

M.S: Dr van der Weij is een goede arts met heel veel ervaring en veel meiden zijn door hem fantastisch geholpen. Ik zou daar eerder op afgaan! Vergeet ook niet dat slechte ervaringen eerder opgeschreven worden:) 

Ik heb zelf een wat mindere ervaring gehad, maar laat je dat niet afschrikken...

 

 

Daar heb je ook wel weer een punt. Over het algemeen hoor ik hele positieve verhalen over Dr van der Weij. Vind het wel jammer dat dat voor jou niet opgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Valeria:

Hoor helaas vaker dat hij niet zijn fouten erkent/meewerkt aan een oplossing.... 

Ow...vaker dus... Terwijl ik hier ook wel heb gelezen dat er plastisch chirurgen zijn die er alles aan doen om een cliënt tevreden naar huis te laten gaan, dus ook kosteloos herstel operaties doen...  Ik wil niet te snel oordelen natuurlijk, heb de man nog nooit ontmoet en niet alles gelezen. Ik zal t.z.t. als ik op consult ga wel wat kritische vragen stellen :D.

Maar vind het wel heel triest dat als je de moedige keuze maakt een operatie te ondergaan, er (waarschijnlijk) een hoop geld voor hebt betaald en je er achteraf met een ontevreden resultaat/gevoel blijft zitten. Dat is toch wel bitter hoor :unsure:...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Lillibit:

Ja het is goed gegaan en ook weinig pijn gelukkig ik zie wel dat ze jets lager zijn, maar had ze eigenlijk wel nog lager gewild helaas. Ben bang dat het over paar maanden als ze de protheses weer zakken m'n tepels weer omhoog kruipen:( . 

Jeetje he, wat jammer! Heb je nog een gesprek met arts hierover, en misschien nog iets van garantie dat hij eventueel binnen een jaar eenzelfde ingreep kan uitvoeren. Goh, wat balen zeg, denk je er helemaal vanaf te zijn en blijf je nog met wat angst voor toekomst over..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wat vervelend dat het na je hersteloperatie nog niet was zoals je het had gewild! Hoe is het nu?

Je wond zal wat bijgekomen zijn inmiddels.. Is het nu beter?

Ik heb hier nog nooit eerder iets over gelezen.. Nu ik dit topic lees begin ik het voor mezelf ook wel af te vragen. Mijn tepels (maar vooral mijn linker) komt eigenlijk altijd boven (voorgevormde) bikini's uit en ook vaak bij voorgevormde bh's.. Erg irritant.. Maar ik dacht dat het kwam omdat m'n boobs gewoon zo groot zijn dat ik er niet aan ontkom..

Hebben ze bij jou een reepje huid onder aan de borst weggehaald? Hoe is dat in zijn werk gegaan? Zou ik je voor / na foto's mogen zien?

Ik hoop dat het nu in ieder geval beter voor je is en je blijer bent met je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Op 22-7-2016 om 23:28 zei Mirjana:

Hoi! Ik ben ook geholpen bij de Boerhaave kliniek, maar dan bij dr van der Weij. Bij mij staan de tepels na een lift met kleine protheses ook wat te hoog maar helaas reageerde dr van der Weij niet welwillend toen ik dat aangaf (eigenlijk gaf ik dat al aan na 3 maanden) :(

Het verschilt zo per chirurg wat de "garantie" is! Ik denk zelf dat ik over een paar jaar weer een mini lift laat doen met iets grotere protheses want ik ben nu niet gelukkig. Dus ik zou zeker toch laten horen dat je niet blij bent, want je tepels staan inderdaad wat hoog! Wie weet luistert jouw chirurg wel naar je klacht...

Hi Mirjana

 

Ik ben ook geopereerd bij dr vd WEeij en heb hetzelfde probleem...lijkt wel alsof hij dit zo standaard doet.....bij mij ook geen garantie.. ik gaf het ook na 3 mnd aan...

hoe is het nu met jou verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.