Jump to content

Diana kliniek

HappyK

Recommended Posts

Posted

Hey dames,

Gister zou mijn eerste consult zijn bij de Diana Kliniek.. na al die jaren overwegen en nu eindelijk besloten ging ik met erg veel zin naar mijn 1e consult ooit.. ik had deze afspraak zo'n maand geleden gemaakt, ondertussen erg veel info opgezocht en gelezen en tot de conclusie gekomen mijn operatie niet via diana te laten doen. Toch, omdat deze afspraak al stond, besloten om hier naar het consult te gaan. Dit omdat alle info mooi meegenomen is en ik gewoon erg nieuwsgierig ben.

Daar aangekomen stond ik niet in het systeem. Er was op dat moment niet eens iemand voor plastische chirurgie aanwezig! Dus ze konden me niet helpen. Maaaar, ze konden hier echt niks aan doen hoor, het was een fout van het systeem.. dit kwam zo overeen met de verhalen die ik had gelezen dus het verbaaste me niks..

30 juni heb ik een afspraak bij dr. Straten. Wilde  sowieso al door hem geopereerd worden door de vele goede ervaringen die ik heb gelezen en ook een aantal dames ken die daar zijn geweest. Zijn er hier dames die recent geopereerd zijn? Misschien foto's hebben? Tips hebben voor mijn consult? Alles is welkom!

Liefs, K

Posted

Geen ervaring bij dr straten, maar blij dat je het nog eens benadrukt dat DG een verschrikkelijke afzetter is over de rug van haar klanten!! Snap toch niet dat goede pc's samen willen werken met haar praktijk, misschien omdat zij toch veel binnenhaalt? Ik weet het niet..Walgelijke praktijk is dat toch!! Om over de nazorg nog maar te zwijgen. Hopen dat zij ooit nog falliet gaat zeg.. onbekwaam en onproffesioneel :angry: Ik zou zeggen BF vriendinnen, compleet zwart maken die handel. 

Succes in ieder geval bij dr straten, ben je zeker in goede handen :) en ben blij dat je het via hem doet en DG lekker naar haar centjes kan fluiten :45: 

xx

Posted

Herkenbaar! Ik ben ook weg gegaan van Diana en lekker naar Frans geweest. Ben helemaal happy!!

Posted

Ook ik had het eerst via Diana... ging al van alles mis bij het maken van een afspraak.. nu de kliniek zelf benaderd. Beste keus ooit! Fijn contact namelijk. 

Posted

Goed te horen dames.. blij met mijn beslissing en indd mag hopen dat die praktijk niet lang meer heeft.. het is niet zomaar een pakje boter wat je haalt ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.