Jump to content

aantal vragen over Bergman clinics

Guest Mikk95

Recommended Posts

Guest Mikk95
Posted

Hee allemaal, 

28 staat mijn operatie gepland bij Bergman in Rijswijk. Ik was hier wat aan het rond lezen en las soms dat mensen 2 keer op gesprek zijn geweest bij de pc. zag dat deze post wel van een jaar terug zijn maar vroeg me af of iemand weet of dit veranderd is inmiddels. Ik ben namelijk 1 keer bij de pc geweest en daarna nog een afspraak op de pos gehad maar niet meer terug bij de pc dus.

Ik kreeg ook een brief thuis waarin staat dat er maar 1 persoon op de operatie dag mee. Weet iemand hoe zwaar ze hier aan tillen? ik wil heel graag zowel mijn moeder als vriend meenemen. Geeft me toch wat meer rust namelijk en ik moet ook nog eens een stuk rijden dus mn moeder zou het fijn vinden als er iemand bij is op de terug weg. 

xx

Posted

Ik ben zelf net bij Bergman Heerenveen geholpen. Eerste intake bij pc, toen zelf thuis plaatjes zoeken ed en weer naar pc. Volume bepaald en afspraak anesthesie. En dan in principe operatie. Zelf ben ik nogmaals bij pc terug geweest omdat ik twijfelde over cc.

Hier dus minimaal 2x afspraak pc en ook niets in de brief over hoeveel personen er mee mochten.

Zou ze gewoon even bellen om te overleggen.

Posted
10 minuten geleden zei Mikk95:

Hee allemaal, 

28 staat mijn operatie gepland bij Bergman in Rijswijk. Ik was hier wat aan het rond lezen en las soms dat mensen 2 keer op gesprek zijn geweest bij de pc. zag dat deze post wel van een jaar terug zijn maar vroeg me af of iemand weet of dit veranderd is inmiddels. Ik ben namelijk 1 keer bij de pc geweest en daarna nog een afspraak op de pos gehad maar niet meer terug bij de pc dus.

Ik kreeg ook een brief thuis waarin staat dat er maar 1 persoon op de operatie dag mee. Weet iemand hoe zwaar ze hier aan tillen? ik wil heel graag zowel mijn moeder als vriend meenemen. Geeft me toch wat meer rust namelijk en ik moet ook nog eens een stuk rijden dus mn moeder zou het fijn vinden als er iemand bij is op de terug weg. 

xx

Hoi hoi, 
Ik ben afgelopen mei geopereerd bij Berman in Rijswijk. Als jij nog een afspraak wilt bij je PC is dat geen probleem hoor, gewoon even een mailtje naar de consulente sturen. Maar dat is dus op eigen verzoek.

Ik verwacht niet dat ze er moeilijk over zullen doen als je je moeder en vriend mee hebt, het is meer dat het geen optocht moet worden, is voor je zelf helemaal niet fijn. Zal geen probleem zijn verwacht ik. Ze zijn mega vriendelijk daar! Door wie wordt je geopereerd?

Spannend!
Geniet van je voorbereidingen.
XXX

Guest Mikk95
Posted
8 minuten geleden zei Wens:

Ik ben zelf net bij Bergman Heerenveen geholpen. Eerste intake bij pc, toen zelf thuis plaatjes zoeken ed en weer naar pc. Volume bepaald en afspraak anesthesie. En dan in principe operatie. Zelf ben ik nogmaals bij pc terug geweest omdat ik twijfelde over cc.

Hier dus minimaal 2x afspraak pc en ook niets in de brief over hoeveel personen er mee mochten.

Zou ze gewoon even bellen om te overleggen.

aah oke, ik heb het tijdens mijn eerste consult ook meteen over de cc's gehad en was hier ook tevreden mee. maar een keer extra bellen kan nooit geen kwaad inderdaad. Top dankjewel! 

Guest Mikk95
Posted
7 minuten geleden zei BoysMom:

Hoi hoi, 
Ik ben afgelopen mei geopereerd bij Berman in Rijswijk. Als jij nog een afspraak wilt bij je PC is dat geen probleem hoor, gewoon even een mailtje naar de consulente sturen. Maar dat is dus op eigen verzoek.

Ik verwacht niet dat ze er moeilijk over zullen doen als je je moeder en vriend mee hebt, het is meer dat het geen optocht moet worden, is voor je zelf helemaal niet fijn. Zal geen probleem zijn verwacht ik. Ze zijn mega vriendelijk daar! Door wie wordt je geopereerd?

Spannend!
Geniet van je voorbereidingen.
XXX

aah vandaar. Ik heb eigenlijk wel alles besproken wat ik wilde weten in het eerste gesprek, maar was een beetje bang dat er iets verkeerd is gegaan.. fijn om te horen dat dat iig op eigen verzoek is. ^_^ nee precies ik snap dat je niet teveel mensen moet meenemen, zou ik ook echt niet fijn vinden, maar deze 2 wil ik toch wel heeeel graag aan mn bed hebben als ik wakker wordt haha. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat als ik daar ben, hoorde gelukkig al veel positieve verhalen over hoe vriendelijk ze daar zijn! ik wordt door dr. Koopmann geopereerd. begint steeds dichterbij te komen :blush: 

xx

• 4 weeks later...
Posted

Spannend zeg!

Ik ben vorige week op consult geweest bij dokter Lommen in Rijswijk ook bij Bergman.

Aardige man maar emaal toen hij wilde inplannen was mijn gevoel nee.

Ik ben gaan rondneuzen en kom nu uit bij de velthuis kliniek bij dr Laura Mooijen.

Ik moet nog op consult bij haar maar na alles wat ik gelezen heb hier en op internet laat ik het denk ik bij haar doen.

Ik ben wel benieuwd hoe jou afspraak verloopt!

Spannend zeg al de 28e! Geluksvogel! 

Mag ik vragen wat je nu hebt? En wat je laat plaatsen?

Toen ik op consult was werd er ook gezegt je mag gerust langs komen om nog eens tepassen! Het is geen pakje boter wat je koopt en het gaat om je lichaam! Ik wil dat je er 100% achter staat. Dus gewoon bellen!

Guest Mikk95
Posted

@KoKo @Wens Hee ladies, ik ben inmiddels al 2,5 weken geleden geopereerd. Ik ben niet nogmaals langs geweest omdat ik tevreden was met de maat. De operatie is goed gegaan en het herstel ook. Ik heb fotos in mijn album staan daar kunnen jullie het resultaat zien. @KoKo mijn voorstituatie was een 75b ik heb nu 415cc dual plane gekregen. Dr koopmann is een "statige" man maar op de dag van de OK en bij mijn controle afspraak was het een heel gemoedelijk persoon. Het is een zeer kundige man met heel veel ervaring, dus ik kan hem zeker aanraden! :) beide personen mochten gewoon mee daar werd helemaal niets over gezegd trouwens

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.