Jump to content

didi1 : 17 juni 2016 : Dr. ? : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal. Ik ben 2 dagen geleden geopereerd en ben heftig op zoek naar ervaringen van andere dames die een operatie achter de rug hebben. Heb enorm veel vragen en ik vind de antwoorden maar niet dus meld ik mezelf toch maar aan zodat ik misschien wel antwoord op al mijn vragen krijg. 

Ik ben geopereerd in kliniek Amstelveen en mijn ervaringen daar zijn prima. Ben niet helemaal content met het aantal cc die ik heb gekregen omdat ik denk ik teveel heb. Maar ik moet het resultaat natuurlijk even afwachten. Mijn borsten zijn norm gespannen en groot en ben heel benieuwd hoeveel % er nog slinkt na een paar weken. Ze zijn ook super gespannen en zitten vol vocht. Hoe snel trekt dit weg? En als dit wegtrekt, komt het gevoel in je tepels dan weer terug? Die ben ik echt volledig kwijt. Het is net alsof ik de borsten van een ander aanraak.

Ik heb ook zo geen geduld. Hahahahah. de pijn valt gelukkig erg mee. 

Ik hoop dat ik via dit forum wat wijzer word. Het is ook fijn om van me af te schrijven. 

Didi

Posted

Hoi!

Je bent nog maar 2 dagen po. Dan is het allemaal nog pijnlijk en strak. Ze hebben vanbinnen veel gedaan en dat moet allemaal herstellen, en dat duurt helaas lang. Mijn boobs werden vanaf week 4 echt een beetje soepel, toen stonden ze niet meer zo strak en recht vooruit. Ze gaan steeds meer zakken en dat kan wel tot 3 maanden duren, en het veranderen van je borsten tot 1 jaar. Je ziet elke week een beetje verschil, maar je kan niet zoveel zeggen tot de 6 weken omdat er nog zoveel kan veranderen, en daarna ook. Als het goed is kun je nu foto's bekijken in het album, of je typt in de zoekbalk iets in en dan kan je 'afbeeldingen' aanvinken. Dan kan je het eens bij een ander bekijken. 

Dat gevoel ben ik ook helemaal kwijt. Dat gaat ook lang duren voordat het terug is. Weet niet hoelang precies (4 maanden of zo?) Maak je eigen niet druk hoor. Ik heb elke week foto's gemaakt en zo kan je goed het verschil zien, misschien een idee voor je om dat ook te doen? Wacht maar tot de 6 weken dan zijn ze al heel anders. 

Posted
10 minuten geleden zei Summer2:

Hoi!

Je bent nog maar 2 dagen po. Dan is het allemaal nog pijnlijk en strak. Ze hebben vanbinnen veel gedaan en dat moet allemaal herstellen, en dat duurt helaas lang. Mijn boobs werden vanaf week 4 echt een beetje soepel, toen stonden ze niet meer zo strak en recht vooruit. Ze gaan steeds meer zakken en dat kan wel tot 3 maanden duren, en het veranderen van je borsten tot 1 jaar. Je ziet elke week een beetje verschil, maar je kan niet zoveel zeggen tot de 6 weken omdat er nog zoveel kan veranderen, en daarna ook. Als het goed is kun je nu foto's bekijken in het album, of je typt in de zoekbalk iets in en dan kan je 'afbeeldingen' aanvinken. Dan kan je het eens bij een ander bekijken. 

Dat gevoel ben ik ook helemaal kwijt. Dat gaat ook lang duren voordat het terug is. Weet niet hoelang precies (4 maanden of zo?) Maak je eigen niet druk hoor. Ik heb elke week foto's gemaakt en zo kan je goed het verschil zien, misschien een idee voor je om dat ook te doen? Wacht maar tot de 6 weken dan zijn ze al heel anders. 

Thanx voor je reactie. Ik weet dat ik erg ongeduldig ben. Dit helpt echt. Maak zeker fotos. Elke keer als ik mijn bh uittrek schrik ik zo enorm. mag van mij zeker 30% minder. Hahahaha.

Posted
32 minuten geleden zei didi1:

Thanx voor je reactie. Ik weet dat ik erg ongeduldig ben. Dit helpt echt. Maak zeker fotos. Elke keer als ik mijn bh uittrek schrik ik zo enorm. mag van mij zeker 30% minder. Hahahaha.

Snap ik is altijd in het begin. Komt echt wel goed. En als je alsnog iets niet vertrouwd kan je altijd je pc of de kliniek bellen he! 

Posted

Sluit me aan bij summer, alleen het gevoel in de tepels dat kan wat langer duren.. De een heeft het gevoel na een paar maanden terug, maar ik heb hele stukken van de borsten geen gevoel gehad in het begin.. Zelfs na een jaar had ik dat nog.. Ik denk, dat toen ik 2,5 jaar po was, dat het wel ongeveer zo was als dat het nu bij mij is (vier jaar po)
Met een jaar po had ik eigenlijk ook de hoop opgegeven dat het gevoel nog ging veranderen, maar gelukkig is dat dus wel gebeurd.. Geduld lijkt toch echt dé oplossing voor dit soort dingen :45: Maar laten we daar nou nooit genoeg van hebben ;) 

Een goed herstel meid en gefeliciteerd met je boobs!!
Hoeveel % het gaat slinken is echt niet te zeggen, dat ligt er maar net aan hoeveel vocht jouw lichaam aanmaakt na dit soort ingrepen. Drink veel water, want hoe beter je vochthuishouding is, hoe minder je lichaam de neiging heeft om extra vocht vast te gaan houden :) 

xx BB

Guest cluvcr
Posted

Hoi,

Ik ben afgelopen maandag geopereerd. Prothesewissel met lift en tepelhofverkleining en had donderdag alweer het gevoel in mijn tepels terug, waar ik echt enorm verbaasd over was. Ik heb het idee dat ik wel heel snel genees en dat het natuurlijk bij iedereen anders zal zijn. Hoop dat jij t ook weer snel terug krijgt!

sterkte!

Posted
14 minuten geleden zei best_boobie:

Sluit me aan bij summer, alleen het gevoel in de tepels dat kan wat langer duren.. De een heeft het gevoel na een paar maanden terug, maar ik heb hele stukken van de borsten geen gevoel gehad in het begin.. Zelfs na een jaar had ik dat nog.. Ik denk, dat toen ik 2,5 jaar po was, dat het wel ongeveer zo was als dat het nu bij mij is (vier jaar po)
Met een jaar po had ik eigenlijk ook de hoop opgegeven dat het gevoel nog ging veranderen, maar gelukkig is dat dus wel gebeurd.. Geduld lijkt toch echt dé oplossing voor dit soort dingen :45: Maar laten we daar nou nooit genoeg van hebben ;) 

Hoeveel % het gaat slinken is echt niet te zeggen, dat ligt er maar net aan hoeveel vocht jouw lichaam aanmaakt na dit soort ingrepen. Drink veel water, want hoe beter je vochthuishouding is, hoe minder je lichaam de neiging heeft om extra vocht vast te gaan houden :) 

xx BB

2,5 jaar. phoe he. das wel erg lang. Nou ja. Ik kan toch niet meer terug. 

16 minuten geleden zei best_boobie:

xx BB

Precies. ben idd ook hele stukken kwijt. De pijn valt mij gelukkig enorm mee. Waar ik geen gevoel heb zit ook het meeste vocht.  

Wat zo grappig is, is dat ik best zin had in niks doen en lekker op  de bank hangen. Boekjes lezen en een beetje tv kijken. heb ik na 2 dagen toch alweer genoeg van. Stom is dat zeg. Wil toch iedereen. 

Posted

@didi1 @best_boobie ik heb liever zo lang als jou best boobie geen gevoel in mijn borsten, dan nog langer zonder borsten lopen! Heb nu wel mooie boobs en daarvoor helemaal niks, dan heb ik liever geen gevoel haha. Maar is natuurlijk wel fijn als het uiteindelijk terug komt :) 

Posted

@didi1 haha, dat is echt vervelend.. Verheug je je ergens op, heb je er geen zin meer in op het moment dat het mag.. Ik weet nog goed, dat ik bij mijn eerste bv 16 dagen niet mocht douchen omdat ik geen watervaste pleisters over mijn hechtingen had. De arts was van de oude stempel, dus niet douchen. Oke, wel de onderkant.. maar goed..
Toen mocht ik eindelijk de hechtingen eruit gaan laten halen, en jaaaaaaaaaaaaa ik mocht weer douchen!!!!
Had ik me zo op verheugd!!
kom ik thuis: geen zin meer erin :45: 

Toen toch maar de volgende dag gaan douchen :P 

@Summer2 nou dat dacht ik op een gegeven moment ook.. Vooral toen het gevoel terug begon te komen en ze met tijd en wijle overgevoelig waren :45: Toen dacht ik: doe mij maar géén gevoel meer haha ;) 

Posted
3 uur geleden zei best_boobie:

xx BB

2,5 jaar. Phoe he das lang. dan moet je engelengeduld hebben. 

Thanx voor je reactie. 

Posted
3 uur geleden zei Summer2:

@didi1 @best_boobie ik heb liever zo lang als jou best boobie geen gevoel in mijn borsten, dan nog langer zonder borsten lopen! Heb nu wel mooie boobs en daarvoor helemaal niks, dan heb ik liever geen gevoel haha. Maar is natuurlijk wel fijn als het uiteindelijk terug komt :) 

Tja. Ik had wel borsten. En waren heel gevoelig. Maar ik hou maar hoop.

Posted
2 uur geleden zei didi1:

2,5 jaar. Phoe he das lang. dan moet je engelengeduld hebben. 

Thanx voor je reactie. 

Nee hoor, heb je geen engelengeduld voor nodig.. Die jaren gaan vanzelf om, met of zonder geduld ;) 
Ik had dat geduld ook niet, maar op een gegeven moment merk je dat het toch echt verbeterd is :P 

Posted

ooohhhhhh heel herkenbaar! de onderkant van mijn borsten waren volledig verdoofd en mijn tepels redelijk. Ik ben nu bijna 3 maand PO en ik merk toch dat het gevoel is veranderd. Nog steeds wel een beetje dat verdoofde gevoel. Maar anders dan aan het begin.

Ik kreeg ook het advies mee om mijn borsten in te smeren (en dus niet masseren) met bodylotion. Want je geest moet ook nog wennen aan het feit dat er nu iets zit wat er eerst niet zat.

Posted
12 uur geleden zei Bruisend:

ooohhhhhh heel herkenbaar! de onderkant van mijn borsten waren volledig verdoofd en mijn tepels redelijk. Ik ben nu bijna 3 maand PO en ik merk toch dat het gevoel is veranderd. Nog steeds wel een beetje dat verdoofde gevoel. Maar anders dan aan het begin.

Ik kreeg ook het advies mee om mijn borsten in te smeren (en dus niet masseren) met bodylotion. Want je geest moet ook nog wennen aan het feit dat er nu iets zit wat er eerst niet zat.

Ik ben nu 4 dagen po en merk dat de ene borst groter is dan de ander. maak ik me daar weer zorgen om. Pffff. Soms denk ik wel eens....waar ben ik aan begonnen.....

Posted
58 minuten geleden zei didi1:

Ik ben nu 4 dagen po en merk dat de ene borst groter is dan de ander. maak ik me daar weer zorgen om. Pffff. Soms denk ik wel eens....waar ben ik aan begonnen.....

Na 4 dagen po hoef je je daar echt geen zorgn om te maken meis. Het zijn twee verschillende wonden die beiden op hun eigen manier genezen. De ene is misschien wat sneller en zit al een beetje op zijn plekkie, misschien is de spier daar wat meer ontspannen. En de andere doet er misschien wat langer over. Voor een paar dagen (en zelfs een paar weken) po is het heel normaal dat je borsten ongelijk zijn

Posted

He meis, hoe is het ondertussen met je, al iets meer gewend aan je nieuwe borsten?

Ik heb even je titel aangepast en in een andere categorie gezet , je kunt gewoon hier verder schrijven.

Door welke pc bij je geholpen, dan kunnen we dat ook vermelden in de titel, je kunt BB of mij even taggen, dan passen we het aan.

xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.