Jump to content

Bijna 7 weken po en borsten ongelijk

Dcyii1988

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal,

ik ben nu bijna 7 weken po. Heb anatomische 330 cc dual plane.

in het begin, de eerste 2 weken waren mijn borsten gelijk. Daarna begon je een verschil te zien in de grootte. Er werd me verteld dat dit nog bij zou trekken omdat de ene borst sneller hersteld dan de ander. Echter ben ik nu 5 weken verder en word het verschil alleen maar groter.. Ben vorige week nog op controle geweest en de arts zei dat het nog wel iets zou verbeteren maar dat het ook zo kan blijven omdat mijn borstplooi bij de ene borst hoger zit dan bij de andere. Nu lees ik hier verhalen dat de pocket te klein gemaakt ken zijn waardoor de borst niet kan indalen..  Kunnen jullie mijn foto's beoordelen.

De eerste foto is voor de operatie, je ziet een klein verschil in grootte. De tweede foto is van 3 weken po, de derde foto van 5 weken po en de laatste van gister, bijna 7 weken po dus. Zoals jullie zien is er totaal geen verbetering/verandering.

ook is bij mijn "grotere" borst nog steeds het litteken niet helemaal dicht.

hoor graag van jullie want ik maak me echt zorgen.. Wil niet dat dit zo blijft want het verschil is enorm.  

Als dit zo blijft wat zijn dan de eventuele mogelijkheden om dit op te lossen?

liefs x 

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted

Hoi hoi

Je prothese lijkt idd nog wat hoger te zitten aan die kant... Het lijkt een beetje op de situatie van marieke89 destijds. Zij was geopereerd door dr. Moojen,  jij toevallig ook?

Ook na 7 weken kan dit nog goed komen, vanzelf, heb het echt voorbij zien komen. Hoe dat echter bij jou zal zijn,  zal de tijd moeten leren.

Heb je een borstband gedragen? Dan zou ik deze nog even langer dragen.

De onederland van de bh wat lager op je lichaam dragen, of een beugelbh,  dat wil ook al eens helpen bij het zakken.

Maar misschien moet je dit wel even alvast bespreken met je pc, zodat die tenminste op de hoogte is. Misschien heeft die ook nog een advies wat je zou kunnen doen?

SoMs helpt het om de spier wat te rekken, van de prothese die hoger zit. Wat rekoefeningen zoals ze die in Velthuiskliniek meegeven.

Sorry, meer kan ik ook even niet bedenken :)

Xxx BB 

Posted

Hoii..

Ja ik had de situatie van marieke al gelezen, daar word je niet blij van 

ik ben geopereerd door dr Beekman in mc amstelveen.

ik heb me borstband 3 weken dag en nacht gedragen en nu draag ik hem alleen snachts. Draag nog steeds me sportbh, bij de kleinere borst heb ik de bandjes het langst en bij me grote borst de bandjes strakjes.

ik kan nog geen normale bh aan, dat "past" nog niet.

wat voor rek oefeningen zou ik kunnen doen?

liefs x

Posted

Jammer dat je eigenlijk je band maar 3 weken hoefde te dragen, maar goed daar is niks meer aan te doen nu.. Als je hem in ieder geval 's nachts draagt voor wat ondersteuning, is dat goed idd...
De rekoefeningen staan in het volgende topic:
http://www.borstenforum.com/topic/15551-voorbereidende-spieroefeningen-dual-plane/#comment-318374

Marieke heeft deze een tijd na haar hersteloperatie ook gedaan en vanaf toen is het beter gegaan. dus wie weet helpt het ook bij jou :) 

xxx

Posted
14 minuten geleden zei Dcyii1988:

Bedankt voor je reactie terug. Ik kan alleen de link niet openen omdat ik geen voldoende rechten heb??

liefs x

Ga ik dat ff fixen ;) 

Over 3 minuten is het gefixt, dus dan zou je het moeten kunnen zien, anders hoor ik het :)

xx

Guest ambertje
Posted

Helaas heel herkenbaar ! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor, pffff, dit is zo niet waar je op had gehoopt of had verwacht. 

Ik had hetzelfde als jij, misschien zelfs nog iets meer verschil. Bij de zes weken controle werd mij gezegd dat ik een revisie zou krijgen. Er moest wel een paar maanden tussen zitten. Ondertussen ben ik nu zo'n tien weken revisie po. Ik moet nog een foto maken en plaatsen. Ze staan bij mij nu wel ongeveer gelijk (en dat heeft echt wel een paar maanden geduurd), maaaaaaaaaar ze zijn qua vorm niet gelijk , met name zit dat in de borstplooi , en bij een borst is het litteken behoorlijk zichtbaar.

Natuurlijk niet gezegd dat het bij jou ook zo gaat hoor. Kan je wel zeggen dat ik baat heb gehad bij de oefeningen, misschien wel meer dan de borstband.  

Ik zal je toevoegen aan mijn albums, mocht je de mijne willen zien.  

En mocht je nog wat willen weten, mag je me uiteraard altijd een berichtje sturen. Ik zit hier alleen niet zo vaak meer als een tijdje geleden, dus soms reageer ik iets later.

Succes ondertussen ! 

Posted

Hoi amber, 

wat is een revisie? Dat je opnieuw geopereerd moet worden?

word je dan alleen maar aan 1 kant geopereerd? Ze hoeven van mij ook niet helemaal precies t zelfde, maar het verschil is nu echt groot dat je het zelfs door een shirt heen ziet.

je foto's zijn erg mooi hoor.. Ik zie eerlijk gezegd niet veel verschil. Vind ze prachtig:D

Guest ambertje
Posted

@Dcyii1988 dankjewel voor je compliment. Het is op de foto's ook niet zo goed te zien. Maar, als je naar het album eerste bv gaat, is het echt wel duidelijk zichtbaar hoor). 

Een revisie is inderdaad een hersteloperatie. In principe zou het maar aan één kant hoeven (bij mij dan he, niet iedereen is hetzelfde, ik ben tenslotte geen pc , alleen maar een lotgenoot :) )

• 3 months later...
Posted

Wat fijn om bij iemand exact hetzelfde probleem te vinden en te zien ! 

Ik ben vandaag 2 weken PO en morgen gaat het verband eraf en de hechtingen eruit. Kan helaas door het verband heen zien dat ze ook niet even groot zijn, best wel duidelijk helaas. Hoe is het nu bij jou @Dcyii1988 ? Hoop zo dat alles nog goed bijtrekt ..

Xx

• 3 months later...
Posted

@Dcyii1988 hoe gaat het nu met je?! Ben erg benieuwd, heb namelijk nu precies hetzelfde probleem als jij. Ik ben nu ongeveer 9 weken po en het verschil lijkt alleen maar groter te worden ipv kleiner. Als het goed is kun je mijn foto's zien die ik in een discussie heb gepost eerder deze week. Ik hoop voor je dat alles goed is gekomen en je niet opnieuw onder het mes moet! Liefs Bettyboob88 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.