Ga naar inhoud

Bijna 23 en eindelijk bijna mijn BV


Miesjet

Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

Ik ben bijna 23 en na een BV al jaren te willen is het nu wel erg dichtbij! 

Ik heb binnen 2 weken mijn afspraak en halverwege augustus komt de operatie als alles goed gaat.

Zelf kom ik van een A, vroeger een echte aa, maar inmiddels een a door iets meer gewicht. Ik twijfel tussen een C of een kleine D. Te veel mensen in mijn omgeving hebben er spijt van niet voor iets groter te hebben gekozen en ik blijf toch meer neigen naar een D.  Ik ben onwijs benieuwd en het kan niet vroeg genoeg plaatsvinden! Alleen het niet roken zal nog even wennen worden, maar na zoveel tijd heb ik dat er wel voor over gelukkig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, tsja ik ben uiteindelijk ook voor groter gegaan en ben o zo blij dat ik niet kleiner ben gegaan.. het formaat went zo snel!! Ik ben ook een stevige roker,  ik weet het, het is slecht en  ga alvast op mijn boetenkleed zitten. Ik heb vanalles geprobeerd om te stoppen maar het is me niet gelukt. Wel om een heel stuk te minderen en en extra veel vit. C te slikken, tot nu toe geen klachten..al zou ik echt gewillen hebben gestopt te zijn!!! Misschien heb ik geluk? Ik weet het niet. Stoppen is altijd wel het verstandigst maar een hoge bloeddruk en veel stress lijkt me ook niet goed..  hoop voor jou dat het jou wel lukt :) xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Marietje:

Hey meis, tsja ik ben uiteindelijk ook voor groter gegaan en ben o zo blij dat ik niet kleiner ben gegaan.. het formaat went zo snel!! Ik ben ook een stevige roker,  ik weet het, het is slecht en  ga alvast op mijn boetenkleed zitten. Ik heb vanalles geprobeerd om te stoppen maar het is me niet gelukt. Wel om een heel stuk te minderen en en extra veel vit. C te slikken, tot nu toe geen klachten..al zou ik echt gewillen hebben gestopt te zijn!!! Misschien heb ik geluk? Ik weet het niet. Stoppen is altijd wel het verstandigst maar een hoge bloeddruk en veel stress lijkt me ook niet goed..  hoop voor jou dat het jou wel lukt :) xx 

Dankjewel voor je woorden! Dat helpt wel! Ik neig nu ook steeds meer naar gewoon D ipv een C, want voor zover je dat vanaf internet kan zien (apart Google gebruiken trouwens :P) vind ik een C nog relatief klein. Ze hoeven niet huge te worden, maar je betaalt er toch veel voor en over 10 of 15 jaar kan ik altijd nog naar een C gaan met nieuwe mocht het nodig zijn en ik het op die leeftijd zat ben. 

 

Ik ben een echte buik slaper, nu ik plat ben is dat niet zo moeilijk. Zelfs mijn maximizer bh's die hebben ruimte over in de kleinste maten, dus dat zal wennen worden haha! 

 

Ik hoop onwijs dat niet roken mij gaat lukken. Een vriendin van mij heeft het van tevoren niet gedaan, het roken, maar 2 dagen na de operatie ging het zo goed dat ze ging roken en ook weer iets actiever zijn. Dat is helemaal mis gegaan en de schade is gewoon niet te herstellen. Door stress (vooral een hoge werkdruk en geen hulp) in mijn eigen bedrijf rook ik inmiddels een pakje. Het gaat dus nog wel spannend worden. Hoe lang heb jij dat niet roken volgehouden?

is de vitamine c ook echt aan te raden? Ik heb echt zoveel jaren gewacht dat ik nu niet meer kan wachten :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee

Ga idd maar voor een D ja het went idd ontzettend snel en bijna alle dames willen groter.

En roken blijft idd ook lastig mijn consulente zei dat ik niet percee hoefde te stoppen maar in mijn papieren van bergman stond 6 weken van te voren stoppen. Ben toen maar 1 week van te voren Cold turkey gestopt. En moet zeggen na de operatie had ik er de eerste paar weken ook niet eens zin in je bent toch hartstikke slap en ellendig. Toen ben ik na 8 weken weer begonnen..helaas.

Vitamine c is wel aan te raden en ook arnicadruppels dat gaat de blauwe plekken tegen.

Maar spannend allemaal hoor meid het komt dichtbij voor je nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker helpt vit. C..nja denk ik haha, ik ben paar weken van te voren gestart met champix om te stoppen, maar door alle zenuwen en voorbereidingen hielp die rotzooi helemaal niets. Ik ben dus niet gestopt, wel een heel stuk minder van een pakje naar misschien 5 op een dag. Maar inmiddels is het weer foute boel ;) dat het met je vriendin mis is gegaan zal ook wel gelegen hebben aan het feit dat ze zichzelf geen herstel heeft kunnen gunnen. Zorg dat je dat wel geregeld hebt! 

Mijn man heeft 2 weken vakantie opgenomen om mij te verzorgen en te helpen, ik heb verder gedurende 6 weken alle regeltjes netjes opgevolgd.

En mijn pc wist dat ik rookte en heeft hier nooit wat over gezegd, wij weten zelf dondersgoed dat het slecht is en de wondgenezing kan verlangzamen of verslechteren.. dat is het risico die je dan zelf neemt.

Veel succes, bijna zo ver :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

wat fijn dat je voor een bv kiest! Midden augustus je operatie, dat is niet lang meer! Nog eventjes geduld, eerst je consult nig binnen 2 weken. Weet je al bij wie je zal gaan? Heb je verschillende consults gehad, bij verschillende pc's? Veel succes, en zoals dames hier hier zeggen, kies liever voor een beetje meer. Maar als je bang hebt dat het 'te groot' kan worden, pas dan een beetje op 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu iets meer C gezien en daaruit toch wel opgemerkt dat een D voorlopig een goede maat zal zijn! 

Ik ga het laten doen bij DC zoals het er nu uit ziet. Die vrouw is totaal niet van de reclame, televisie etc, maar laat het meer naar haar komen. Niet zo commercieel zeg maar en vanwege medicatie heb ik dat persoonlijke ook best wel hard nodig wilt de narcose slagen waarbij het ziekenhuis etc tot nu toe altijd eigenwijs hun eigen ding deden en het mis ging. Deze vrouw doet ook niets dat ze niet wilt en dat geeft er ook een erg goed gevoel bij. En al bel je in de nacht dan komt ze nog naar haar werk voor je. In mijn geval erg fijn, voor stel dat! 

Ik ken ook genoeg om mij heen die tevreden waren bij Velthuis, maar zelf heb ik ook weinig met het commerciële werken, al zijn de resultaten bij die bekenden van mij wel goed is dat iets waardoor mijn voorkeur daar minder ligt. 

 

Ik heb al wat geregeld wat betreft ouders die kunnen helpen. Al werken ze wel verder, maar dat is zoals het is en komt zeker goed. Ik hoef dan niet te koken, geen huishouden etc. Precies wat ik dan nodig heb :) 

Ze staan er alleen niet achter dat ik het financieel nu doe. Ze zien liever dat ik nog meer spaar zodat ik nog meer op mijn spaarrekening over hou. Het is toch 4600 natuurlijk, maar toch..... Binnenkort gaat de website online, dus ik denk een maandje knallen en dan maar overtuigen dat dit gewoon HET moment is. Natuurlijk wacht ik al lang en wat is nog een jaartje erbij in dat opzicht, maar jullie herkennen het vast wel in tegenstelling tot hun dat zodra je het financieel kan je het ook echt zsm wilt laten doen haha

 

Ik twijfel alleen nog een beetje tussen dual plane en helemaal achter de spier. Daarover nog even extra advies winnen en dan hoop ik dat de datum heel snel definitief vast staat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werd ineens spannend vandaag, arts is ziek voor langere tijd. Ik lichte paniek doordat ik vanwege mijn medische situatie best wel wat extra nodig heb. Gelukkig kan de andere pc daar de afspraak overnemen en staat zij ook goed voorgeschreven. Ik kan niet wachten tot maandag en hoop dat het gesprek met deze ook een beetje zal gaan zoals ik hoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag is het al zover dat mijn gesprek is! Al heb ik veel mogen lezen hier ben ik stiekem toch bang iets te vergeten wat echt goed is om te vragen etc... Hebben jullie 'dingen' die jullie achteraf graag hadden gevraagd? De spanning stijgt wel hoor, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miesjet..

Fijn dat je ervoor gaat :D zelf heb ik ook nog niet zo lang besloten om er toch eindelijk voor te gaan haha.. kmoet zeggen dat ik toch ook wel redelijk veel vragen had en uiteindelijk een heel deel vergeten vragen ben. Maar je kan natuurlijk ook altyd nog eens trg gaan of gwn goed je vragen opschrijven zodat je zeker een spiekbriefje hebt :P.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Didii:

Hey miesjet..

Fijn dat je ervoor gaat :D zelf heb ik ook nog niet zo lang besloten om er toch eindelijk voor te gaan haha.. kmoet zeggen dat ik toch ook wel redelijk veel vragen had en uiteindelijk een heel deel vergeten vragen ben. Maar je kan natuurlijk ook altyd nog eens trg gaan of gwn goed je vragen opschrijven zodat je zeker een spiekbriefje hebt :P.. 

Dankjewel! Je hebt ook helemaal gelijk, veel vergeet je toch wel en ik ken ook wel degene die daar werkt als assistent, dat is een vriendin, dus vragen kunnen gelukkig altijd nog gesteld worden. Ik ben alleen een beetje 'bang' doordat degene bij wie ik zou gaan dus langdurig ziek is en degene waar ik nu ga bij dezelfde kliniek die staat goed aangeschreven, maar is wel standvastig en ik hoop zo dat ze aan mijn wensen kan voldoen wat niet eens een abnormale wens voor resultaat is... Ik kan namelijk in augustus de tijd nemen voor de operatie, dus hopelijk komt alles goed :) 

 

Waar ben jij op consult geweest? En wanneer is jouw operatie? Super spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MiesjetOoh leuk.  Ik ben 23augustus aan de beurt :D.. kga bij de wellness kliniek bij dr verdonck.. voelde me direct op men 'gemak' bij hem. Sta momenteel opgeschreven voor monobloc softone rond en dual plane en xp geplaatst.. ben alleen nog erg aant twijfelen over de cc's 330 of 350 :P vond de 350 wat groot met de passessie maar lees hier ook veel dat het niet altyd zo groot voorvalt als je ze dan hebt :D.. haha moeilijk moeilijk xp.. 

En ga zelf voor de 3de x trg omdat ik nog veel vergete te vragen ben dus je zou niej de enige zijn haha ^_^..

Xx didii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh dat is ook al snel @Didii

Als alles meezit zijn we aan de beurt rond dezelfde datum!

Mijn vragen voor straks staan opgeschreven en buiten de algemene informatie is dat niet gigantisch gelukkig. Er zullen vast ook genoeg vragen opkomen tijdens het gesprek zelf. 

 

Met 350 zit je denk ik wel netjes hoor! Van welke cup kom je?

ik heb zelf A en hoop ook op zo'n 350 als ik een beetje heb vergeleken met dezelfde soort voorsituaties als ik. Mijn moeder gaat mee en die begint steeds over een bescheiden C en dat is leuk als je ze van de natuur krijgt, maar als je ze koopt is een ruime C of D denk ik toch wel goed. Zo groot valt het inderdaad niet zoals je zegt. 

 

Over Verdonck heb ik al veel goeds hier gelezen, dat is alrijd wel fijn. Daar kan je niet anders dan goed zitten geloof ik :)

 

ik ben best wel zenuwachtig voor straks. Ik sliep pas om half 5 haha en heb gedroomd dat mijn operatie al zover was en dat er zelfs een kapsalon etc zat zodat iedereen als nieuw naar buiten kwam hahaha! Super gek! Dat gaat nog wat worden als het eenmaal augustus is :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm denk ik ook een A :P draag eigelijk altyd een 75b maximizer haha.. ben blij als ik eindelijk van die dingen verlost ben xp.. 

En ja zenuwachtig was ik inderdaad ook heeel erg.. en naarmate dat de operatie eraan komt denk ik nog erger.. mijn man zei zelfs al dak een beetje verslaaft lijk haha..

Iedere x als ik een beetje tijd heb op het borstenforum aant kijke en dat heeft me eigelijk wel al veel geholpe met vragen die ik nog had enz ma aan de andere kant begin ik dan nog meer te twijfelen over de maat omdat je ziet hoeveel het kan verschille per persoon he!! :D 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Didii:

Euhm denk ik ook een A :P draag eigelijk altyd een 75b maximizer haha.. ben blij als ik eindelijk van die dingen verlost ben xp.. 

En ja zenuwachtig was ik inderdaad ook heeel erg.. en naarmate dat de operatie eraan komt denk ik nog erger.. mijn man zei zelfs al dak een beetje verslaaft lijk haha..

Iedere x als ik een beetje tijd heb op het borstenforum aant kijke en dat heeft me eigelijk wel al veel geholpe met vragen die ik nog had enz ma aan de andere kant begin ik dan nog meer te twijfelen over de maat omdat je ziet hoeveel het kan verschille per persoon he!! :D 

Xx

Het forum is heerlijk als je informatie zoekt, maar inderdaad zie je soms door de bomen het bos niet meer. En als je dan weer een mooie foto voorbij ziet komen met iets meer cc dan jij zelf krijgt dan denk je dat wil ik ooook haha. Zoooo herkenbaar. Heel fijn dat forum, maar inderdaad heel verslavend en soms verwarrend

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamalisa:

Het forum is heerlijk als je informatie zoekt, maar inderdaad zie je soms door de bomen het bos niet meer. En als je dan weer een mooie foto voorbij ziet komen met iets meer cc dan jij zelf krijgt dan denk je dat wil ik ooook haha. Zoooo herkenbaar. Heel fijn dat forum, maar inderdaad heel verslavend en soms verwarrend

Haha jaa dat is helemaal waar.. maar uiteindelijk moete we toch onze keuze maken he :D tis alleen best wel moeilijk haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaa ja die maximizers zal ik ook niet missen @Didii! Ik draag hem 24 uur per dag, alleen niet wanneer ik ga douchen, dus dat ben ik best zat.

Dankzij het forum en mijn omgeving hun ervaringen was ik al zo op de hoogte dat mijn vragen reuze meevielen. Het was best grappig, want mijn moeder ziet liever heel beschaafd, een kleine C, maar iets groter past mijn bouw beter door mijn heupen en schouders, al heb ik goddank een taille haha! De pc zei we beginnen met een kleine om te kijken hoe je jezelf hierbij voelt om te starten. Het zat er nog niet in of mijn moeder zei al ja deze zijn perfect, precies goede maat, die moet je nemen :P. Ik had niet anders verwacht haha! Gelukkig mocht ik daarna groter, maar vond het nog wel wat te klein en toen kwam ze met de grootst passend om ze natuurlijk ogend te houden. Die stonden goed, groter wilde ze ook niet gaan en ik wil het ook natuurlijk laten ogen. Die ik paste stonden gelijk aan 430cc, maar ze vond dat 410 max was aan wat ze wilde doen. Het is ook goed dat iemand meedenkt in dat natuurlijke en het was echt nog mooi. Ik ben benieuwd op welke cup ik uit kom! Ik krijg een papier thuis die ik moet tekenen en terugsturen. Daarna maken ze de afspraak met mij. 

 

Ik vind het super grappig om te lezen van je man. Super herkenbaar. Maar last zal hij er niet van hebben gezien het aanstaande resultaat van je haha! Waar twijfel je nu nog over voor de maat? Iedereen hier heeft zo'n ander lichaam dat het ook haast niet te vergelijken is, al herken ik wat je zegt. Hoe dan ook doen wat voor jou goed voelt en als dat is wat je hebt gepast en dat vond je mooi bij je lichaam dan moet je daar niet aan twijfelen. Altijd gaan voor je gevoel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij het passen vond ik de 350 cc net iets te groot.. en mijn man ook wel haha :P.. maar omdat ik hier ook al heb gelezen dat het soms wel wat minder lijkt als je ze eenmaal hebt ben ik aant twijfelen om toch nog voor die maat te gaan in plaats van 330cc..

wil natuurlijlk niet buitengaan naderhand met het gevoel dat ze toch iets groter mochten haha.

Maar ik ga nog eens trg en dan kan ik eens kijke wat hij zegt en als het dan nog mooi en natuurlijk lijkt :P.. 

En wat is jou gewicht en lengte ongeveer(als ik vragen mag hihi) ^_^..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Didii:

Ja bij het passen vond ik de 350 cc net iets te groot.. en mijn man ook wel haha :P.. maar omdat ik hier ook al heb gelezen dat het soms wel wat minder lijkt als je ze eenmaal hebt ben ik aant twijfelen om toch nog voor die maat te gaan in plaats van 330cc..

wil natuurlijlk niet buitengaan naderhand met het gevoel dat ze toch iets groter mochten haha.

Maar ik ga nog eens trg en dan kan ik eens kijke wat hij zegt en als het dan nog mooi en natuurlijk lijkt :P.. 

En wat is jou gewicht en lengte ongeveer(als ik vragen mag hihi) ^_^..

Xx

Als je twijfelt over 330 en 350cc dan gewoon de 350 cc nemen, daar hoef je geeneens over na te denken. Dat is 20 cc verschil! Vul eens een kopje met 20cc water dan zul je zien hoe weinig dat is en dan nog eens verspreid over een hele borst. Echt meis, dat verschil is verwaarloosbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Mamalisa:

Als je twijfelt over 330 en 350cc dan gewoon de 350 cc nemen, daar hoef je geeneens over na te denken. Dat is 20 cc verschil! Vul eens een kopje met 20cc water dan zul je zien hoe weinig dat is en dan nog eens verspreid over een hele borst. Echt meis, dat verschil is verwaarloosbaar

Ja inderdaad als je het zo zegt is dat inderdaad niks.. maar het leek wel een heel verschil met passen tussen die 2 maten.. of hij had toen de 380cc gepakt.. :D haha denk dat het dat was.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook een beetje tussen je oren zitten, misschien dacht je dat het een stuk groter was en leek dat dus ook zo met passen. Ik weet het niet, maar in ieder geval scheelt het echt niks hoor meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Didii:

Ja bij het passen vond ik de 350 cc net iets te groot.. en mijn man ook wel haha :P.. maar omdat ik hier ook al heb gelezen dat het soms wel wat minder lijkt als je ze eenmaal hebt ben ik aant twijfelen om toch nog voor die maat te gaan in plaats van 330cc..

wil natuurlijlk niet buitengaan naderhand met het gevoel dat ze toch iets groter mochten haha.

Maar ik ga nog eens trg en dan kan ik eens kijke wat hij zegt en als het dan nog mooi en natuurlijk lijkt :P.. 

En wat is jou gewicht en lengte ongeveer(als ik vragen mag hihi) ^_^..

Xx

Mijn gewicht en lengte mag je gerust weten hoor, we delen hier immers toch al zoveel onderling haha! Ik ben 1,71 en zit altijd richting de 70 kilo. Ik draag maatje 36, maar heb wel echt heupen en schouders (waardoor ik soms verplicht ben tot maatje 38 wil ik het over mijn kont of schouders krijgen hahaha). Gelukkig heb ik wel een taille, maar dat maakt een cup a super buiten proporties. Alsof het niet compleet is. Gelukkig is dat nog maar eventjes, niet lang meer :P 

 

Toen ik ze paste en ze zei dit is dan de max dacht ik echt serieus, gaan we niet eens extra passen, al is het uit mijn nieuwsgierigheid doordat ik niet iedere dag met kipfilets in een gekke bh voor de spiegel sta haha. Het klopte wel gewoon mega goed met mijn lichaam, dus toen ze zei dit staat gelijk aan 430cc dacht ik echt no way, dat is veel! Maar voor iemand die niets heeft, maar wel vormen in het lichaam moet je ook wel wat bijwerken natuurlijk. Ze heeft zo'n schema die pc en ze gaf aan dat ze 20cc minder zou doen, dus 410cc uiteindelijk. Het oogt super natuurlijk, alleen al vanaf die bh. Schrok van het aantal cc, maar gelukkig ben ik eergisteren gestopt met denken in cc's en dat hielp wel mee vandaag :P 

 

wat voor een figuur heb jij? Gezien het kleine verschil en de ervaringen van anderen kan je misschien maar beter die paar extra cc pakken wanneer jij het vind kloppen in de spiegel. Hoe oud ben je eigenlijk? Aangezien ik met 23 nog in mijn toekomst ooit eens vervanging nodig zal hebben om het strak te houden dacht ik nu ben ik nog jong en tegen die tijd kan ik altijd nog subtieler gaan. Misschien helpt dat idee jou ook in je keuze? :) 

Goed van je dat je nog wel terug gaat. Als ze er in zitten kan dat niet meer, dus je kan je kans nog even pakken haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en mocht je het niet gedaan hebben; vraag tussendoor of je foto's mag maken van de 2 soorten protheses als je niet direct kan beslissen en er bijvoorbeeld telefonisch op terug wilt komen na je volgende bezoek. Ik las dit bij anderen en al heb ik nu de 410 vast staan, ik kan nu wel steeds op mijn mobiel eventjes kijken naar hoe het ook alweer zou worden ongeveer en dat is een heerlijk idee! Zo kan je ook diverse meningen vragen in je directe omgeving als je hun mening graag hebt. Dat zou je eventueel ook kunnen helpen mocht het lastig blijven :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Miesjet:

Mijn gewicht en lengte mag je gerust weten hoor, we delen hier immers toch al zoveel onderling haha! Ik ben 1,71 en zit altijd richting de 70 kilo. Ik draag maatje 36, maar heb wel echt heupen en schouders (waardoor ik soms verplicht ben tot maatje 38 wil ik het over mijn kont of schouders krijgen hahaha). Gelukkig heb ik wel een taille, maar dat maakt een cup a super buiten proporties. Alsof het niet compleet is. Gelukkig is dat nog maar eventjes, niet lang meer :P 

 

Toen ik ze paste en ze zei dit is dan de max dacht ik echt serieus, gaan we niet eens extra passen, al is het uit mijn nieuwsgierigheid doordat ik niet iedere dag met kipfilets in een gekke bh voor de spiegel sta haha. Het klopte wel gewoon mega goed met mijn lichaam, dus toen ze zei dit staat gelijk aan 430cc dacht ik echt no way, dat is veel! Maar voor iemand die niets heeft, maar wel vormen in het lichaam moet je ook wel wat bijwerken natuurlijk. Ze heeft zo'n schema die pc en ze gaf aan dat ze 20cc minder zou doen, dus 410cc uiteindelijk. Het oogt super natuurlijk, alleen al vanaf die bh. Schrok van het aantal cc, maar gelukkig ben ik eergisteren gestopt met denken in cc's en dat hielp wel mee vandaag :P 

 

wat voor een figuur heb jij? Gezien het kleine verschil en de ervaringen van anderen kan je misschien maar beter die paar extra cc pakken wanneer jij het vind kloppen in de spiegel. Hoe oud ben je eigenlijk? Aangezien ik met 23 nog in mijn toekomst ooit eens vervanging nodig zal hebben om het strak te houden dacht ik nu ben ik nog jong en tegen die tijd kan ik altijd nog subtieler gaan. Misschien helpt dat idee jou ook in je keuze? :) 

Goed van je dat je nog wel terug gaat. Als ze er in zitten kan dat niet meer, dus je kan je kans nog even pakken haha! 

Ben ook 23(bijna 24 :P) .. ben alleen al getrouwd en heb 2 prachtige kindjes hihii.. draag maatje 38.. maar heb ook een duidelijke taille en wat bredere heupen en schouders.. 1.75 en 62kg..

En dat vn die foto's ga ik zeker onthouden.. ga volgende x eens een strak t-shirt meenemen ook want hij past met een topje en houd het dan zelf strak dus mss helpt me dat ook wel wat om er een ander zicht op te hebbe :D.. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk @Didii :) 

Gezien je gewicht zal 350 je volgens mij niet verkeerd staan! Gewoon nog lekker een keertje passen, foto's maken, desnoods door je hele huis plakken en als je het dan niet meer weet...... :P 

 

Ik kreeg een strak topje daar aan, maar mocht ook even mijn blouse erover aantrekken en toen dacht ik waar zijn ze!! Met wat straks kan je het zoveel beter beoordelen, dus door dat mee te nemen krijg je ongetwijfeld een goede kijk er op. Dat is beter dan zelf strak houden kan ik mij zo voorstellen. Dat heb je straks (gelukkig) ook niet haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.