Tina Turner Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Hallo Ik ben Tina Ik heb in september 2007 een borstvergroting gehad. Ik wou even gedag zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Hoi Tina, Welkom!!! Zo, dan hebben we er weer een echte ervaringsdeskundige bij!!! Hoe gaat het me de boobs na anderhalf jaar? Van welk formaat naar welk formaat ben je gegaan en met hoeveel cc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tina Turner Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 Ik ben heel blij met mijn borstvergroting, alleen heb vaak last van cystes en dat is heel vervelend.Ik ben het forum een beetje aan het ontdekken.Ik zat hiervoor op het andere forum maar deze is offline jammer genoeg.Als ik het een beetje snap dan plaats ik mijn verhaal en foto's wel.Ik weet nog niet zo goed hoe het werkt.Dus een beetje geduld.Groetjes Tina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Tuurlijk! Neem je tijd om lekker rond te kijken hier! Vervelend van die cystes inderdaad, moeten die dan ook verwijderd worden of mogen die (na onderzoek) blijven zitten? Lijkt me in ieder geval een pijnlijke kwestie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tina Turner Posted April 9, 2009 Author Share Posted April 9, 2009 HalloDie cystes zijn blaasjes gevuld met vocht, die komen en gaan ook weer weg.Hoe ze onstaan is mij een raadsel.Ik heb ze altijd wel al gehad maar door de protheses zitten ze meer aan de oppervlakte.Dus zijn ze beter voelbaar.Nou ik hoop dat het nu een tijdje rustig blijft.Ik heb zoals je kunt zien mijn fotoalbum ook kunnen plaatsen.Het is even zoeken maar ..toch gelukt.Groetjes Tina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts