Nounou Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Hoihoi, ik ben een bijna 40 jarige mama van twee, en 3 jaar geleden heb ik een Gastric Bypass laten doen. Heel effectief en super tevreden van! Ik ben van 100 kilo naar 42 kilo gezakt. En dus ook van een dikke D-cup naar minder dan een A-cup ... Graag wil ik dan ook mijn boezem terug. En ook de overtollige huid aan de buik/rug wil ik graag weg. Niet dat het veel is, maar toch. Omdat ik een 15-tal jaar geleden een borstverkleining heb laten doen (van F-cup naar C-cup) weet ik niet goed of het allemaal wel mogelijk zal zijn. Heeft iemand hier al ervaring mee? Binnenkort (25/06) ga ik op eerste consult bij dr Colpaert en een weekje later bij Fabré. Ook Segers (Diest) werd me aangeraden, maar daar heb ik nog geen consult bij vastgelegd (vooral omdat AZ Diest niet erg hoog op mijn verlanglijstje staat) Dus nu is het zoeken en afwegen. Ik hoop hier op het forum veel info te vinden...
best_boobie Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Hoi hoi Welkom op het forum! Jeetje, dan ben jij een hoop afgevallen, dat zijn gewoon 58 kilo die je verloren bent op tijd van 3 jaar?? Serieus? Of bedoel je dat je 42 kilo kwijt geraakt bent en nu nog 58 kilo weegt? Volgens mij heb ik het ooit eerder gelezen, dat iemand eerst een bvk heeft laten doen en later een bv heeft gehad. Volgens mij zou dat gewoon mogelijk moeten zijn hoor, kan me geen reden bedenken waarom het niet zou kunnen.. Om te zien wat er te vinden is op het forum, over de door jou genoemde pc's, zou je ook hun naam in de zoekbalk in kunnen tikken. Dan zie je wat er over hun geschreven is (of ze bekend zijn en zoja, wat er bekend is ) Heel veel leesplezier! Voor vragen en ontwikkelingen mag je altijd dit topic updaten. Wij passen indien nodig, je titel aan en verhuizen je naar de juiste categorie mocht het nodig zijn xx BB
Nounou Posted June 18, 2016 Author Posted June 18, 2016 Hey BB, Ik heb al even gezocht nog niet veel te vinden over de pc's in kwestie... Maar ze werden me aangeraden door de chirurg die de Gastric Bypass heeft gedaan. En in hem heb ik volledig vertrouwen. Hij zei me bij alle drie een afspraak te maken en dan gewoon op mijn gevoel af te gaan. Het waren een voor een top chirurgen volgens hem. Ik weeg nu 42 kilo. En die 58 zijn eraf gegaan in iets meer dan een jaar. Sindsdien ben ik stabiel, en dat ik had me voorgenomen om een tweetal jaar een stabiel gewicht te hebben voordat ik zou denken aan een verdere ingreep.
best_boobie Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Hoi hoi Nou dat is altijd fijn om van een andere arts zoiets te horen.. Zou dan ook zeker eens kijken waar je je het beste bij voelt Poeh.. 42 kilo.. Mag ik vragen wat jouw lengte is? 42 kilo is voor een persoon van 1.70 bijvoorbeeld toch echt weinig.. Niet dat ik er iets tégen heb hoor, begrijp me niet verkeerd!! Het is vaak ook de bouw van iemand hoeveel gewicht iemand staat! Maar ik ben wel nieuwsgierig aangelegd vandaar dat ik naar je lengte vroeg hihi Ben trouwens benieuwd hoe je ervaring zal zijn bij de artsen van je keuze. Hoop dat je wilt updaten, zodat andere meiden er ook iets aan hebben, mochten ze naar een van deze artsen gaan xxx
Nounou Posted June 18, 2016 Author Posted June 18, 2016 ik ben een kleintje hoor nauwelijks 1.58m! En heel tenger gebouwd. Ik heb nauwelijks een omtrek van 65cm onder de borst. (Heel vervelend om bh-tjes te vinden, maar met de mini boobs die ik nu heb is er ook niet veel nood ) Maar zelf vind ik me ook wat te mager... Jammer genoeg is het heel erg moeilijk om terug bij te komen. Momenteel volg ik een hoog proteïne dieet, samen met 5 bezoekjes aan de fitness per week. Enkel gewichten, om zo wat meer spiermassa te kweken en wat gewicht bij te komen. Alles onder begeleiding van de chirurg en de diëtiste. Maar zelfs hiermee zeiden ze dat ik al blij mag zijn moest er binnen een jaartje 5 kg bij zijn. Zo zie je maar, bij iedereen is er wel iets!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.