Chantie Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Hi ladies, ik ben 38 jaar en droom al jaren van mooie borsten. Na 2 kids was datgene wat ik had flink uitgezakt en daar baalde ik flink van. 2 jaar geleden de eerste keer info gaan inzamelen voor een bv, omdat mijn jongste toen nog erg klein was durfde ik het niet aan vanwege de nodige hulp en optillen wat die kleine nodig had. In mei de knoop doorgehakt en naar dr. Verdonck gegaan, gelijk een prettig gevoel bij hem. Mijn op zou 7 juni plaatsvinden, maar vanwege een kou en flink hoesten heeft hij de op een weekje uitgesteld, balen maar wel t beste voor mijn gezondheid. Nu heb ik afgelopen dinsdag de bv gehad. Zit nog helemaal in het verband en de band om, dus ben heeeeeel nieuwsgierig naar het resultaat. Mijn eerste reactie na de operatie, de borstkas heeft 3 dagen aangevoeld alsof er een vrachtwagen overheen gereden is, de borsten waren erg opgezwollen, maar qua pijn is het goed te doen. Heb wel constant pijnstillers ingenomen. Ik ben benieuwd welke ervaringen jullie hebben.
Chantie Posted June 18, 2016 Author Posted June 18, 2016 Hi, ik ben 4 dagen po, op zich is de pijn verdwenen en voelen borsten zacht aan. Alleen toen ik vanmorgen bukte was het net alsof er iets verschoof en of er een luchtbel of iets in mijn linkerborst zit. Moet ik me hier druk over maken of is dit normaal? het doet geen pijn maar is een naar gevoel
F-cupje Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Je moet niet bukken meid!!! Je kunt wel zo recht door je knieën zakken maar niet bukken dat je borsten gaan hangen om het zo te zeggen, dat is heel slecht nu want je kapsel moet zich vormen om je borsten.
DeeDee84 Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Hoi Chantie, gefeliciteerd met je nieuwe borsten en welkom hier op het forum. Ja dat gevoel heeft iedereen de eerste paar dagen, wordt vanzelf minder xx
Chantie Posted June 18, 2016 Author Posted June 18, 2016 Oke dankjewel voor de tip.... maar kan het nu kwaad dan dat ik dat voel?
Jits Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Dat gevoel van een luchtbel is normaal. Bij mij brubbelde het ook in het begin. Dat gaat vanzelf over binnen een paar weken Bukken inderdaad een paar weken mee wachten, tot je kapsel goed gevormd is.
MarTiet Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Idd niet bukken! Gedurende 6 weken de borsten niet ondersteboven houden zeg maar.. wat je voelt kan vocht zijn had ik ook met opstaan e.d. maar je boobs dus niet laten 'kantelen, naar beneden.. een echte no-go..
Desert-Rose Posted June 21, 2016 Posted June 21, 2016 Hoi meis,gefeliciteerd met je nw boobs. Hoop dat het inmiddels al weer een beetje beter met je gaat, ik heb even je topic titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je verder al je updates schrijven. xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.