Katywaity Posted June 17, 2016 Posted June 17, 2016 Lieve meiden, Ik ben nu 2 dagen po. Mijn borstvergroting (borstvulling zoals ik het noem) is afgelopen woensdag een feit geworden. dual plane, (onder de spier) 200 cc rond. Alles is goed gegaan, wel nog drains mee naar huis en best wat pijn. Hopelijk mogen de drains er morgen uit. ik hoop dat de pijn snel minder wordt en dat het allemaal een beetje snel gaat zakken. Vraagje: ik zie wel borstbanden etc. Zelf heb ik een medische bh aan. Helpt zo'n band om het te laten zakken? dank en xjes!
San92 Posted June 17, 2016 Posted June 17, 2016 Hoi hoi! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! ik heb zelf ook 3 dagen drains gehad, en toen deze verwijderd waren ging het echt een stuk beter, de druk was er meteen af! Als jou pc geen borstband heeft geadviseerd zou ik het ook echt niet doen, ik heb het ook niet gehad en meerdere meiden niet hoor.. iedereen heeft weer andere regels en dingetjes. Succes verder met herstellen! Xxx
Katywaity Posted June 17, 2016 Author Posted June 17, 2016 Hi San, dank voor je lieve berichtje! ok, dat stelt me weer gerust, ik hou het bij de sportbh. En veeeel Netflix :-) ik zal posten als de drains eruit zijn en hoe het verder gaat. Ik heb zoveel gehad aan andere verhalen hier! xx
Summer2 Posted June 17, 2016 Posted June 17, 2016 Gefeliciteerd met je boobs!! Balen dat je drains hebt, maar ach, als dat nodig is dan is dat nodig. Ik heb wel een borstband, hij mag over 1,5 week af en dan heb ik hem 6 weken om gehad met een medische bh. Ik kreeg hem zodat de protheses op hun plek blijven en niet terug schieten. Hij is niet altijd bedoeld om te zakken, maar het kan natuurlijk wel. Echt geen borstband aan doen zelf, alleen als de pc het zegt. Altijd naar je pc luisteren want die heeft jou mooie boobs gemaakt en die weet hoe en wat (al weten sommige hier ook heel veel hoor) maar als je twijfelt over iets, altijd even bellen! Die pijn is even vervelend, maar die wordt zo nu en dan steeds minder en minder. Ik had de eerste 2 dagen echt pijn en daarna werk het minder. Beterschap en veel plezier ermee. Goed rusten! Liefs x
Katywaity Posted June 17, 2016 Author Posted June 17, 2016 Dank Summer! je hebt gelijk, gewoon naar de pc luisteren. Is het goed gelukt bij jou? Ik zal morgen een foto plaatsen. Xxjes
Summer2 Posted June 17, 2016 Posted June 17, 2016 7 minuten geleden zei Katywaity: Dank Summer! je hebt gelijk, gewoon naar de pc luisteren. Is het goed gelukt bij jou? Ik zal morgen een foto plaatsen. Xxjes Ja hoor, duurt nog wel even voordat ze natuurlijker worden enzo kan wel 3 maanden tot een jaar duren maargoed dat heb ik er voor over haha! Oeh ben benieuwd naar je foto. Ik heb 300cc.
Guest KWR Posted June 17, 2016 Posted June 17, 2016 Hey meid gefeliciteerd met je nieuwe boobies Met de anatomische protheses krijg je de borstband meteen na de operatie en met rond meestal na de eerste controle pas. Dus wacht gewoon af wat je pc je gaat adviseren! Ik hoop dat de pijn snel over gaat! Ik ben zelf al 9 weken po maar nog steekjes overal. En bij sommige gaat al na een week veel beter, dus bij iedereen verschillend. Wat ik wel weet dat met prothese achter de spier heb je wat zwaardere herstel dan met dual plane of voor de spier! Goed herstel toegewenst!
Katywaity Posted June 18, 2016 Author Posted June 18, 2016 Lieve KWR, dank voor je reactie en uitleg! Vandaag gaan we toch even terug naar het ziekenhuis. Manlief heeft perongeluk een drain stuk getrokken toen hij de deken van me af wilde halen. Nu is de vacuum eraf. En herstellen doe je maar 1 keer dus better safe than sorry.. keep you posted! xxxjes
San92 Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Oeeii wat vervelend van de drain.. had je geen nieuwe fles mee gekregen? Ik had dit wel namelijk.. Misschien mag die er wel gelijk uit nu, ben je meteen van die rot dingen af. Sterkte meid Xxx
best_boobie Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Hoi hoi Gefeliciteerd met je boobs!! Een borstband krijg je alleen als je pc daar mee werkt. Niet iedereen krijgt dat, dus niet getreurd als je hem niet krijgt Mag ik vragen wie je pc was en in welke kliniek je geopereerd bent, dan kunnen we dat in je titel vermelden en zo hebben anderen ook iets aan jouw ervaring. Misschien dat je het leuk vindt om iets meer te vertellen over hoe alles gegaan is de dag van de operatie? Leuk om anderen zo op de hoogte te houden. (als je dat wilt natuurlijk ) Ik verhuis je wel al even naar de operatieverslagen, zodat je al op de juiste plek staat xx BB
Katywaity Posted June 18, 2016 Author Posted June 18, 2016 Hi BB, natuurlijk wil ik dat! Update van vandaag; linker drain eruit, rechter heeft een nieuwe drainpot gekregen. Die vacuum voel ik wel; best pijnlijk maar again, het spul kan maar beter uit je lijf zijn. foto zal ik uploaden zodra de drain eruit is, nog even wachten tot maandag. hieronder mijn verslag! xxx
Katywaity Posted June 18, 2016 Author Posted June 18, 2016 Mijn operatie verslag. ik ben 35 jaar, moeder van 2 schatjes en na heel wat borstvoeding eigenaar van twee pickwick zakjes aka borsten. 1.80 en 64 kg. Na lang wikken en wegen en bespreken met manlief gekozen voor een bv. Mijn pc is dr. Posch in het sint franciscus ziekenhuis, zij heeft de operatie gedaan. Ik was redelijk rustig op de dag zelf; tot ik naar de ok ging vond ik het allemaal nog relaxt. In de ok kreeg ik wel de kriebels; wat als er iets fout gaat? Maar iedereen was superlief en zorgzaam en ik viel snel in slaap. Ik hoorde later dat ik erg moest lachen bij het ontwaken. Ik kan me alleen herinneren dat ik een verpleegster vertelde dat het leven zo mooi is, lol! Effect van de narcose :-) Blijkbaar heb ik ook erg gelachen. Later verging het lachen me wel, misselijk en pijn. Ik bleef een nachtje slapen en kon de volgende dag met drains naar huis. Ik heb het herstel ietwat onderschat moet ik eerlijk bekennen, maar nu heb ik me eraan overgegeven. Rustig aan en geduldig zijn. Vooral het feit dat ze nog hoog en hard zijn zint me niet, maar hoort erbij. Ik neem het dag voor dag, rustig aan! Xxxxjes
best_boobie Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Leuk verslagje meid! Idd, rustig aan, komt goed.. Goed aan de adviezen houden en je wat laten verzorgen Ik pas je titel ff aan xxx
Katywaity Posted June 20, 2016 Author Posted June 20, 2016 Oh boy, net wat foto's naar mn pc geappt want ik was toch ongerust over hoe hoog de protheses zitten. Ohhh de verpleging is gewoon vergeten om me een borstband te geven! Had ik 6 weken dag en nacht om moeten hebben. Nu heb ik juist het idee dat mijn sportbh de boel extra omhoog duwt. Morgen ga ik langs om de band te halen en de laatste drain te laten verwijderen. Heb net zo gehuild; ik hoop zo dat het nog goedkomt... Hieronder ook een foto, wat denken jullie, kan het nog goedkomen? xxxxjes Pictures visible for members only. Become a member now.
best_boobie Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Oh meid, je bent pas 5 dagen po.. Echt geen probleem dat je de band pas vanaf morgen gaat dragen hoor!! Er zijn veel pc's die met de band werken, die hem pas na een week of 2 weken geven. Dus geen paniek, komt gewoon goed hoor!! Er is echt niks aan de hand, die band gewoon morgen 24/7 gaan dragen. xxx
Katywaity Posted June 20, 2016 Author Posted June 20, 2016 Dank voor de geruststelling, pfff. Ik schrok me rot. morgen die band halen en dan weer door. dank!! xxxx
Katywaity Posted June 24, 2016 Author Posted June 24, 2016 Hi! Bij deze even een update. Nu 1 week en 1 dag po. De borstband is om en werkt goed. Mijn eigen weefsel is al veel zachter geworden, dat voelt fijn! De pijn valt gelukkig mee, en ik ben er nu meer gewend aan wat ik wel en niet kan doen qua tillen etc. De naproxen is op en ik gebruik nog wel paracetamol. Volgende week vrijdag op controle. Ik hou jullie op de hoogte! xxx K
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.