Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Xxmelliexx:

Hoi,

ik heb gewoon medium profile geloof ik. Als ik buk hangen ze naar beneden zonder rimpels. Als ik lig worden ze wat platter maar nog steeds wel bolling. Maar ik ben pas ong 7 weken dus ze moeten nog zachter worden natuurlijk.. Ik zou maar voor de 500 gaan als ik jou was. Ik had ze ook groter verwacht namelijk en ik vind ze echt mooi hoor maar uiteindelijk ga ik toch voor groter. Maar dan wel weer voor Motiva ik ben heel tevreden over de vorm en hoe ze voelen. xxx

 

26 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Xxmelliexx De Corse die jij hebt is de high profile meis :) 

De 590 van motiva is corsé,  en deze is gelijk aan een extra high profile!

Dus geen medium of high, maar extra high!! :) Even ter info :)

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Sweetboobs16:

@best_boobie Oh haha dan staat het in de matentabel van Motiva verkeerd die ik voor mij had :P

hm.. snap ik niet,. er is er maar 1 voor ronde prothesen en 1 voor anatomische.
Kan me niet voorstellen dat er een verkeerde tabel van Motiva is, maar zou je me die anders eens door willen sturen? Ben ik wel benieuwd naar.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx Hey meis! Goed om te horen hoe enthousiast je er over bent!! Wil zooo graag dat ze zo natuurlijk mogelijk aan voelen. Dus ben blij dat je ook geen rimpels voelt als je voorover bukt. Maar dat je geen bolling hebt als je ligt is volgens mij ook wel normaal met natuurlijke borsten toch ? Ik heb nog niks over motiva corse gehoord etc. Wist niet eens dat er verschil tussen zat. Nio heeft me daar niks over verteld. Na 7 weken zie je er echt heel goed uit trouwens!!! echt mooi! ^_^

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Saturday, November 26, 2016 om 14:06 zei best_boobie:

 

De 590 van motiva is corsé,  en deze is gelijk aan een extra high profile!

Dus geen medium of high, maar extra high!! :) Even ter info :)

Xx BB 

Ooh ok ik dacht dat de borsten dan extra hoog geplaatst werden maar het is dus dat ze veel projectie hebben toch? Omdat die van mij niet echt heel hoog zitten ofzo dacht ik dat het med profile was. Maar thanks voor de info xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei sarahjones:

@Xxmelliexx Hey meis! Goed om te horen hoe enthousiast je er over bent!! Wil zooo graag dat ze zo natuurlijk mogelijk aan voelen. Dus ben blij dat je ook geen rimpels voelt als je voorover bukt. Maar dat je geen bolling hebt als je ligt is volgens mij ook wel normaal met natuurlijke borsten toch ? Ik heb nog niks over motiva corse gehoord etc. Wist niet eens dat er verschil tussen zat. Nio heeft me daar niks over verteld. Na 7 weken zie je er echt heel goed uit trouwens!!! echt mooi! ^_^

Liefs xx

Hi meid,

ja ik bedoel juist wel dat ze bol staan als ik lig. Ze moeten nog zachter worden maar dat komt wel. Ik denk omdat ik expliciet vroeg om onzichtbare randen dat hij met Motiva kwam. Ik las hier een keer in een topic dat iemand meer moest betalen bij een kliniek voor Motiva.. Misschien gebruikt hij ze daarom alleen als het echt nodig is en bij de wensen past?? Anders vraag er zelf even om of het wat voor jou pers is. Bedankt voor je complimentjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Xxmelliexx:

Ooh ok ik dacht dat de borsten dan extra hoog geplaatst werden maar het is dus dat ze veel projectie hebben toch? Omdat die van mij niet echt heel hoog zitten ofzo dacht ik dat het med profile was. Maar thanks voor de info xxx

Extra high profile, is bij een gelijk aantal cc, de smalste prothese met de meeste projectie
Dus stel je hebt drie bakjes..

1 van 5x5 cm, 1 van 10x10 cm en 1 van 15x15 cm
Overal doe je evenveel water in.
In 1 bakje staat het water het hoogst.. in dat van de 5x5 cm
De 5x5 is dus de extra high profile (smalst, met meeste projectie) de 10x10 is dan de high profile, en de medium is dan de 15x15 (breedst met minste projectie)

Zo bestaat er ook nog een low profile, maar wordt heel zelden gebruikt, of je hebt bij Mentor en Eurosilicone nog een 'tussenprofile' Dat is een profile tussen medium en high in.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hierbij even een update!

 

Het gaat nog steeds helemaal goed. Ik ben nu een 6 maanden PO. Twee weken geleden heb ik voor het eerst weer gesnowboard en dat ging prima :) Sinds gister, toevallig op mijn verjaardag, zijn ze opeens weer een heel stuk zachter geworden! Je kunt er echt al goed in knijpen en ze bewegen steeds flexibeler! Heel fijn ^_^ Ik zal binnenkort even weer nieuwe foto's uploaden!

 

Ik vroeg me alleen af welk type sport BH (medium, heavy..?) nodig is/het beste is voor de implantaten bij krachttraining en bijv. jumping squats of tennis? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op Thursday, January 28, 2016 om 15:30 zei xShar:

Hoi meiden!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben xShar en ik ben 21 jaar. Enkele weken terug heb ik een consult gehad bij Dr. Smulders bij de Velthuiskliniek in Enschede. Op dat moment had ik meteen helemaal zin in de operatie. Daarna heb ik daar nog een paar keer een afspraak gehad om wat vragen te bespreken en om te passen. Er was besloten om ronde 325cc implantaten te plaatsen met een hoog profiel. Echter op het moment dat ik de behandeling daadwerkelijk had ingepland werd ik erg bang, vooral voor de narcose. Ik heb nog nooit een operatie ondergaan en was bang dat er iets mis zou gaan en ik niet meer wakker zou worden. Omdat ik er niet van kon slapen heb ik de behandeling voorlopig maar af gezegd. 

Achteraf gezien vond ik dat de arts en de consulente beide erg gehaast waren gedurende de afspraken en had ik het gevoel dat de consulente een beetje gepusht had om een behandeling in te plannen. Tevens kon ik geen reviews vinden over de betreffende arts, waardoor ik ook ging twijfelen. Ik stond daardoor niet voor 100% achter de behandeling.

Ik wil nog graag een consult plannen bij Laura Moojen-Zaal en misschien bij Julien van Rappard. Gezien de goede ervaringen van patiënten. Ik ga me nog mooi even verder inlezen op dit forum!

Zijn er nog meer mensen die zo bang waren/zijn voor de operatie? Wat hebben jullie eraan gedaan?

Hoihoi 

 

Ik ga de 11e. Bij diana gabriels dokter hupkens 325 cc ronde. Tussen de borstspieren.  Ik ben bang voor de narcose. Ik wil wel vertellen wat mijn "angsten" zijn maar dalijk maak ik je banger!  Ik doe me ogen dicht verstand op 0 en ga 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-2-2017 om 22:08 zei ainovab:

Hoihoi 

 

Ik ga de 11e. Bij diana gabriels dokter hupkens 325 cc ronde. Tussen de borstspieren.  Ik ben bang voor de narcose. Ik wil wel vertellen wat mijn "angsten" zijn maar dalijk maak ik je banger!  Ik doe me ogen dicht verstand op 0 en ga 

Ik heb de operatie 20 juli al gehad :) het is allemaal goed gegaan en het viel me heel erg mee. Bij jou gaat het ook helemaal goed komen! Deze mensen weten precies wat ze doen, je bent daar in goede handen. Succes de 11e meid!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.