Spring naar bijdragen
Borsten Forum
xShar

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west

Recommended Posts

Iemand enig idee hoe de BH maten van Hunkemoller uitvallen? Groot/klein..? Morgen ga ik namelijk naar zo'n fabrieksuitverkoop en heb geen tijd om eerst bij Hunkemoller te gaan passen! Van primark heb ik maat 75F.

@Sweetboobs16 @Xxmelliexx 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@xShar Ik heb ooit weleens een bh gekocht bij de Hunkemöller.. koop ze normaal gesproken niet daar. Maar toen heb ik ook een 75A gekocht maar toen ik hem eenmaal een keer aandeed een hele dag bleven mijn borsten er niet goed inzitten.. de cup leek nog te groot. Dus dat is mijn enigste ervaring bij hun. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

HOi Hoi xShar

Daar ben ik weer ik kan helaas jouw foto's niet zien blijkbaar omdat ik nieuwe ben of zo. is er helemaal geen andere manier om jouw nieuwe mooie borsten te bewonderen? trouwens misschien kan je bij zeeman jouw bh kopen daar hebben ze echt goede bh's.. vroeger kocht ik ze bij de c&a of bij de v&d  en toen zag ik een mooie bh bij zeeman en heb ik die meteen gekocht en het zat echt heerlijk en vanaf die dag koop ik alle mijn bh's daar en soms bij de primark maar daar koop ik ze een maatje groter dan mijn eigen maat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zag jouw laatste foto's bij het album. Wow, mooi zeg. Het lijkt wel of de eigenwijze borst ook gezakt is. Klopt dat? Ben je tevreden met het resultaat? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@suzy 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album, dus als het goed is moet je het kunnen zien! Bedankt voor de tip ;) 

@Susannah

Dankjewel meid! Ja dat klopt, die is mooi bijgetrokken gelukkig ^_^ Ik ben zeker tevreden, ze worden met de dag zachter! Hoe gaat het met jou ondertussen? Heb jij nog nieuwe foto's? :)

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@xShar bij mij gaat het ook prima. Ik ben erg tevreden. Ik had ook een eigenwijze borst. Maar die is mooi gedaald inmiddels. M'n borsten vieren morgen hun 3-maandelijkse jubileum. Ik plaats m'n foto's altijd in m'n topic. Er staan er aardig wat op. O.a. een met kleding. Ik heb er net een collage van 3 maanden op gezet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Susannah:

@xShar bij mij gaat het ook prima. Ik ben erg tevreden. Ik had ook een eigenwijze borst. Maar die is mooi gedaald inmiddels. M'n borsten vieren morgen hun 3-maandelijkse jubileum. Ik plaats m'n foto's altijd in m'n topic. Er staan er aardig wat op. O.a. een met kleding. Ik heb er net een collage van 3 maanden op gezet. 

Fijn om te horen! Ik ga even spieken bij je collage van 3 maanden, ben benieuwd! ^_^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

UPDATE

Vanochtend kwam ik er achter dat er een soort puistje aan het uiteinde van het litteken van mijn linker borst zat. Ik had er een foto van gemaakt en naar Nio gemaild met uitleg, waar hij natuurlijk super snel weer op antwoordde! Zo fijn is dat! ^_^

Het is een knoopje van de hechting die naar buiten wil waarschijnlijk. Ik mocht het puistje inprikken, zodat de hechting naar buiten kan en vervolgens ontsmetten met alcohol of jodium. Dit heb ik dus gedaan. Dus afwachten wat er nu gebeurd. Maar dat gaat vast goed komen :)

Sorry voor de vertraagde foto's de laatste tijd, het schiet er steeds een beetje bij in. Komende week zal ik weer een foto uploaden!

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@xShar Ja het is reuze fijn dat Nio eigenlijk altijd wel bereikbaar is. Maar zo hoort het ook vind ik dan. Nu kon je er gelijk wat aan doen :) 

Kijk weer uit naar je nieuwe foto's! Kijken of ze nog weer mooier zijn geworden :D 

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Sweetboobs16 Inderdaad! ^_^

Haha, we zullen het zien! Ik zal de foto van 1 week PO en de foto van 3 mnd PO eens naast elkaar zetten ^_^

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou meiden, sorry dat jullie zo lang moesten wachten! De foto van 3 maanden PO staat er nu eindelijk op ^_^ De volgende foto zal denk ik bij 6 maanden PO komen of er moet opeens iets drastisch veranderen. 

Met het 'puistje' gaat het goed. Er zit alleen nog een heel klein korstje. Verder heb ik gisteren voor het eerst geprobeerd om weer op mijn buik te liggen, dit kon prima! 

@Sweetboobs16 @Xxmelliexx

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com