Ga naar inhoud

xShar : 20 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 362
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Xshar 

gefiliciteerd met jouw nieuwe borsten.dankzij jullie reacties en ervaringen  ben ik ook verleden week bij dr Neo gewest.ik heb 5 jaar geleden borstvergroting gehad 325 cc maar een maand geleden voelde ik iets in mijn borst.dood bang was ik en meteen foto's gemaakt en het blijkt dat mijn portesse is aan het lekken 

en nu moeten ze eruit dus ik dacht  dat is mijn kans om groter borst te krijgen.ik ben 150 cm en weeg 57kg en heb nu maat 80c

ik vind mijzelf beetje dik (mijn buik ) dus wil ik eerst paar kilo's afvallen voor de operatie 

Ik zit met twee problemen en hoop ik echt dat jullie mij kunnen helpen 

ten eerste de maat dus Xshar mag ik aub jouw foto's  zien.ik zit zelf te twijfelen  tussen 600 en 700cc 

ten tweede ik lijd since mijn vechtscheiding  aan hyperventilatie..Heeft iemand ervaring daarmee ivm de operatie?

Het spijt mij voor mijn slecht Nederlands.ik wilde allang jullie advies vragen maar door mijn slecht Nederlands durfde ik het niet maar ik las Hoe lief jullie zijn dus dacht ik even de stoute schoenen aantrekken en advies vragen  

alvast bedank en nogmaals gefiliciteerd  Xshar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@suzy

Sorry voor de late reactie! Je verhaal is goed te begrijpen hoor ^_^

Wat vervelend dat je protheses zijn gaan lekken. Wat voor protheses had je?

Nio is een hele vriendelijke en kundige arts, dus dat gaat helemaal goed komen :) Het kiezen van de maat blijft altijd lastig. Ik zal je toevoegen aan mijn album, misschien heb je daar wat aan! Al is over het algemeen het beste om bij je eerste ingeving te blijven die je had met het passen.

Over hyperventilatie kan ik je helaas niks vertellen, misschien kun je even zoeken via de zoekbalk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo xShar

dat geef echt niet hoor.. ik heb euro Protheses..

Ik hoop echt dat ik nu mooie volle borsten gaat krijgen,door all jullie verhalen over dr Nio heb ik nu volle vertrouwen dat het goed komt maar de angst voor de dood blijft mij bezig houden misschien omdat ik allen stand moeder ben maak ik mij te veel zorgen over de toekomst van mijn kind als iets met mij gaat gebeuren tijdens de operatie :( maar jullie verhalen geeft mij weer een veilig gevoel.. ik ben echt blij met deze site er staat heel veel informatie en heel veel verhalen en ervaring van andere vrouwen..

Hoe gaat het nu met jouw xShar? gaat het all beter?

Bedankt dat ik jouw foto's mag zien  ga ik nu meteen bewonderen :D    

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei suzy:

Hallo xShar

dat geef echt niet hoor.. ik heb euro Protheses..

Ik hoop echt dat ik nu mooie volle borsten gaat krijgen,door all jullie verhalen over dr Nio heb ik nu volle vertrouwen dat het goed komt maar de angst voor de dood blijft mij bezig houden misschien omdat ik allen stand moeder ben maak ik mij te veel zorgen over de toekomst van mijn kind als iets met mij gaat gebeuren tijdens de operatie :( maar jullie verhalen geeft mij weer een veilig gevoel.. ik ben echt blij met deze site er staat heel veel informatie en heel veel verhalen en ervaring van andere vrouwen..

Hoe gaat het nu met jouw xShar? gaat het all beter?

Bedankt dat ik jouw foto's mag zien  ga ik nu meteen bewonderen :D    

Die volle borsten gaan vast goed komen met 600 of 700 cc :) Trouwens, laat vooral voorbeeld foto's zien aan Nio van wat je mooi vindt. Hij kan aan de hand daarvan heel goed inschatten wat voor maat je het beste kunt nemen!

Angst voor de narcose bedoel je?? Dat kan ik me voorstellen, dat had ik zelf ook voor de operatie. Wanneer je een kind hebt zal dat nog eens sterker zijn. Maar de mensen weten goed wat ze doen, hebben veel ervaring en er vele jaren voor gestudeerd en daarnaast is de apparatuur tegenwoordig ook heel goed. Dus ze kunnen je nauwkeurig in de gaten houden. Je bent in goede handen daar!

Met mij gaat het prima hoor. Ik ben ondertussen 11 weken PO en heb al een tijdje nergens meer last van ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei xShar:

Die volle borsten gaan vast goed komen met 600 of 700 cc :) Trouwens, laat vooral voorbeeld foto's zien aan Nio van wat je mooi vindt. Hij kan aan de hand daarvan heel goed inschatten wat voor maat je het beste kunt nemen!

Angst voor de narcose bedoel je?? Dat kan ik me voorstellen, dat had ik zelf ook voor de operatie. Wanneer je een kind hebt zal dat nog eens sterker zijn. Maar de mensen weten goed wat ze doen, hebben veel ervaring en er vele jaren voor gestudeerd en daarnaast is de apparatuur tegenwoordig ook heel goed. Dus ze kunnen je nauwkeurig in de gaten houden. Je bent in goede handen daar!

Met mij gaat het prima hoor. Ik ben ondertussen 11 weken PO en heb al een tijdje nergens meer last van ^_^

Dat is een goed idee xShar..ga ik doen  bedankt voor de tip en veel plezier met jouw nieuwe volle borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Ze worden echt met de week mooier en steeds meer ronde vorm erin :) Je mag er echt trots op zijn vind ze super! :wub:

xx

Ja, ik ga nu wel steeds meer verschil zien. Ze worden inderdaad mooi rond en wat natuurlijker (zachter) en ze zijn al meer gelijk! ^_^ 

Dankjewel meid :53:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Hoi xShar

Daar ben ik weer ik kan helaas jouw foto's niet zien blijkbaar omdat ik nieuwe ben of zo. is er helemaal geen andere manier om jouw nieuwe mooie borsten te bewonderen? trouwens misschien kan je bij zeeman jouw bh kopen daar hebben ze echt goede bh's.. vroeger kocht ik ze bij de c&a of bij de v&d  en toen zag ik een mooie bh bij zeeman en heb ik die meteen gekocht en het zat echt heerlijk en vanaf die dag koop ik alle mijn bh's daar en soms bij de primark maar daar koop ik ze een maatje groter dan mijn eigen maat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@suzy 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album, dus als het goed is moet je het kunnen zien! Bedankt voor de tip ;) 

@Susannah

Dankjewel meid! Ja dat klopt, die is mooi bijgetrokken gelukkig ^_^ Ik ben zeker tevreden, ze worden met de dag zachter! Hoe gaat het met jou ondertussen? Heb jij nog nieuwe foto's? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar bij mij gaat het ook prima. Ik ben erg tevreden. Ik had ook een eigenwijze borst. Maar die is mooi gedaald inmiddels. M'n borsten vieren morgen hun 3-maandelijkse jubileum. Ik plaats m'n foto's altijd in m'n topic. Er staan er aardig wat op. O.a. een met kleding. Ik heb er net een collage van 3 maanden op gezet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Susannah:

@xShar bij mij gaat het ook prima. Ik ben erg tevreden. Ik had ook een eigenwijze borst. Maar die is mooi gedaald inmiddels. M'n borsten vieren morgen hun 3-maandelijkse jubileum. Ik plaats m'n foto's altijd in m'n topic. Er staan er aardig wat op. O.a. een met kleding. Ik heb er net een collage van 3 maanden op gezet. 

Fijn om te horen! Ik ga even spieken bij je collage van 3 maanden, ben benieuwd! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.