2kids Posted June 16, 2016 Posted June 16, 2016 Hoi allemaal, Ik ben 29jaar en na 2 zwangerschappen is er niks meer van mijn borsten overgebleven. Ik zou graag een borstvergroting willen doen, maar dan moet ik eerst goed ontzwangerd zijn. Ik zou graag met jullie mee willen lezen wat jullie ervaringen zijn geweest en graag ook foto's bekijken om de resultaten te zien. Tot nu toe vind ik het nog een best enge gedachten...
Ank Posted June 16, 2016 Posted June 16, 2016 4 uur geleden zei 2kids: Hoi allemaal, Ik ben 29jaar en na 2 zwangerschappen is er niks meer van mijn borsten overgebleven. Ik zou graag een borstvergroting willen doen, maar dan moet ik eerst goed ontzwangerd zijn. Ik zou graag met jullie mee willen lezen wat jullie ervaringen zijn geweest en graag ook foto's bekijken om de resultaten te zien. Tot nu toe vind ik het nog een best enge gedachten... Lees het forum even door wel verslavend hoor Meestal wordt door de PC aangeraden een jaar naar je zwangerschap een BV te overwegen. Als je deze stap wilt zetten ga bij meerdere PC op consult en neem dan foto's mee in wat jij voor ogen hebt met je BV. xx Ank
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.