Jump to content

Even voorstellen!

LysannevU

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal! 

Mijn naam is Lysanne. Ik heb me aangemeld omdat ik van plan ben mijn borsten te laten vergroten en ik het prettig vind ervaringen van anderen te lezen. Op deze manier hoop ik me te kunnen verdiepen in mogelijkheden, klinieken en chirurgen. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en tips en ik hoop dat ik over een tijdje mijn eigen ervaringen kan delen. 

Liefs!

Posted

Ik word over 3 weken 20, hoop ze voor mijn 21ste te hebben! Lees erg veel goeds over dokter Nio, dus zou graag bij hem op gesprek gaan. Ben hier volop aan het lezen en foto's aan het bekijken, heb er al helemaal zin in haha! Jij?

Posted

Dat klinkt al goed! Ik ben nu bijna 23, binnen 2 weekjes het consult en ivm een weekje weg die ik graag wil en maar 1x in het jaar plaatsvind (begin augustus dit keer) gaan we voor half augustus als alles goed gaat! Het kan niet snel genoeg zijn, maar door dat ene weekje weg gaat het wat lastiger worden... Ik wacht al jaren, dus 3 weken later is op zich ook geen ramp, maar hoe eerder hoe beter haha

Posted

Gelukkig is het zo augustus! Ik heb het er ook echt al jaren over. Denk dat ik 14 was toen ik voor het eerst riep dat ik mijn borsten zou laten vergroten als ik zelf niet veel zou krijgen. Al mijn klasgenoten en vriendinnetjes gingen mij ver voorbij. Het is nooit meer dan een 70A geworden en ik sta nog altijd achter mijn uitspraak van toen. Waar laat je je opereren, door wie en welke implantaten/maat?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.