MeisjemetAcup Posted June 15, 2016 Posted June 15, 2016 Hallo allemaal! ik ben een meisje van 21 jaar en heb op 7 juli mijn eerste consult bij dokter Verdonck in de Belgian Breast Clinic. Zo spannend! Ik ben 1m67 en weeg 54 kg. Hierbij wil ik jullie vragen of jullie foto's hebben van voor en na? Goede tips qua grootte? Wat moet ik allemaal vragen bij de consultatie? Zijn jullie tevreden bij dr Verdonck want zou maar 1 PC consulteren?.. 19 augustus zou de operatie al doorgaan.. Ik ben vooral bang dat ik ze na de operatie ook niet mooi ga vinden (wat nu ook niet het geval is ma bon).. Of dat ze ver uit elkaar zullen staan en er fake zullen uitzien ik wil het zooo graag maar twijfel ook zo hard ik heb nu eerder 'puntige' borsten en ik wil grotete en ronde borsten en ik bang dat ze ook zo puntig gaan staan als ze groter zijn en dat wil ik echt niet.. Alle ervaringen/ foto's/ tips zijn welkom! Groetjes!
Desert-Rose Posted July 20, 2016 Posted July 20, 2016 He meis, Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie,in dit topic kun je nu verder al je updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan, en zo houden we het ook een beetje overzichtelijk. Nu lekker af gaan tellen xxx
JaYo Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 Hey meis, Hoe was je consult gegaan? Ik ga er dinsdag heen voor mijn consult. We hebben dezelfde operatiedatum! Xx Lien
MeisjemetAcup Posted August 12, 2016 Author Posted August 12, 2016 Dag iedereen! Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor de vele info die ik al heb gevonden op dit topforum! Ik ben een dame van bijna 21 jaar (3 dagen na mijn operatie haha! ) ik ben 168 cm lang en ik weeg 54 kg. Ik heb altijd al een groot complex gehad over mijn borsten. In bikini schaamde ik mij maar ook bij mijn vriend voel ik mij telkens oncomfortabel. Op 7 juli heb ik mijn eerste consult gehad bij Dr. Verdonck, omdat ik mij direct op mijn gemak voelde bij hem, was dat ook mijn enige consult. De operatie stond dan ook onmiddellijk vast: 19 augustus 2016 is D-DAY! Hij raadde mij 275cc aan en het maximum dat ik kan krijgen is 295cc. Eerst twijfelde ik tussen 255cc en 275cc, de keuze was rap gemaakt dat ik 275cc wou. De pasprothesen leken wel groot maar ik lees hier al vaker dat het in werkelijkheid veel kleiner uitkomt. Maar... (te veel opzoeken op dit forum is echt niet zo goed haha ) nu begin ik ZOOO hard te twijfelen.. Niet of het te groot zal zijn, maar of het te klein zal zijn.. zou ik dan toch niet voor die 295cc gaan, ik wil echt geen spijt hebben zoals vele dames hier.. Maar dan wil ik ook geen te grote borsten waar ik geen weg mee kan natuurlijk.. Ik heb nu een 75A en wil een grote C/ kleine D. Met 275cc kan ik dat bereiken zei hij, maar bij sommige lees ik dan, dat ze maar een B hebben. En valse borsten zien er kleiner uit dan hun bh maat.. Maar zo een groot verschil zal het ook wel niet zijn zeker? Als ik hier naar foto's kijk, denk ik de ene moment van ik neem 275cc, dat is groot genoeg. Maar als ik dan andere borsten zie, denk ik van ik neem toch die 295cc. Dr. Verdonck zei ook dat ik couscous in een nylonkous moet steken en dan 275 ml erin moet steken en dat zou er dan bijkomen. Ik heb nu beide maten in een kous gestoken en het verschil is echt niet zo groot.. Maarja ieder lichaam reageert daar natuurlijk anders op.. Ik weet het dus echt niet hoeveel cc's ik moet nemen! HELP! Voor de rest ben ik HEEL BLIJ dat ik eindelijk grote boobies zal hebben! Nog maar 6 dagen!! Ik ben al 2 maanden aan het stressen, het mag er dan bijna gaan zijn hoor! vele groetjes ladies!
Desert-Rose Posted August 12, 2016 Posted August 12, 2016 Hoi meis, Ik heb je laatste topic even samengevoegd met deze anders krijg je allemaal topics met dezelfde strekking, dus probeer al je verdere updates, en na je operatie ook je verslag hier in dit topic te zetten, zo blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk. Nu lekker aftellen. xxx
TaraB Posted August 12, 2016 Posted August 12, 2016 Hee @MeisjemetAcup! Ik heb precies hetzelfde probleem (gehad)! Ik word ook geholpen bij dr. Verdonck en twijfelde ook heel erg over de maat. Ik ben 1m83 en 64kg met een 80AAA, volgens dr. Verdonck was 315cc mijn maximum. Voor mij is het heel belangrijk dat het natuurlijk blijft, met een 80B/kleine 80C zou ik al blij zijn. Dus ik zat heel erg te twijfelen tussen 255/275/295cc. Eerst was voor mij de keuze ook snel gemaakt, maar daarna begon ik (net zoals jij) te twijfelen om toch niet nog iets groter te nemen, vanwege de reacties op dit forum inderdaad. Ik had hier Stéphanie ook over gemaild, maar als ik 295cc wilde, moest ik nog eens op consult komen omdat dat toch wel wat groter was dan eerst gepast (ik had 255 en 315 gepast, dus snapte niet helemaal waarom ze dit zei). Daarbij leek mij nog eens komen passen niet heel zinvol, aangezien je de tussenmaten niet kan passen... Maar 255cc vond ik beetje aan kleine kant en 315 te groot. Ik heb deze week besloten dat ik gewoon voor de 275cc ga! Ik heb de maten van de verschillende protheses eens opgezocht, en 20cc is echt amper verschil... Grootste verschil zit hem in de breedte van de prothese en bij mij was deze 11cm waardoor ik maximum 315cc kon nemen. Ik wilde er dus express een beetje onder zitten zodat je zeker niet de randen van de protheses gaat kunnen zien! Ik weet niet welke protheses je neemt, ik neem de Motiva dus heb de tabel bijgevoegd dat je de verschillen kan zien tussen de maten (wat dus amper iets is eigenlijk!) Ik hoop dat je hier iets aan hebt Verder lekker aftellen! Pictures visible for members only. Become a member now.
MeisjemetAcup Posted August 12, 2016 Author Posted August 12, 2016 Op 7 augustus 2016 om 22:50 zei Lhien: Hey meis, Hoe was je consult gegaan? Ik ga er dinsdag heen voor mijn consult. We hebben dezelfde operatiedatum! Xx Lien Dag meid mijn consult is goed verlopen, heel aangename man! Je voelt je onmiddellijk op je gemak! hij raadde mij 275cc aan maar ik twijfel tussen 275 en 295.. Maar ik heb de indruk dat dokter Verdonck eerder voor een kleiner volume kiest. En ooh zo leuk haha! We kunnen elkaar steunen in de moeilijke tijd hoe oud ben je? groetjes!
MeisjemetAcup Posted August 13, 2016 Author Posted August 13, 2016 15 uur geleden zei TaraB: Hee @MeisjemetAcup! Ik heb precies hetzelfde probleem (gehad)! Ik word ook geholpen bij dr. Verdonck en twijfelde ook heel erg over de maat. Ik ben 1m83 en 64kg met een 80AAA, volgens dr. Verdonck was 315cc mijn maximum. Voor mij is het heel belangrijk dat het natuurlijk blijft, met een 80B/kleine 80C zou ik al blij zijn. Dus ik zat heel erg te twijfelen tussen 255/275/295cc. Eerst was voor mij de keuze ook snel gemaakt, maar daarna begon ik (net zoals jij) te twijfelen om toch niet nog iets groter te nemen, vanwege de reacties op dit forum inderdaad. Ik had hier Stéphanie ook over gemaild, maar als ik 295cc wilde, moest ik nog eens op consult komen omdat dat toch wel wat groter was dan eerst gepast (ik had 255 en 315 gepast, dus snapte niet helemaal waarom ze dit zei). Daarbij leek mij nog eens komen passen niet heel zinvol, aangezien je de tussenmaten niet kan passen... Maar 255cc vond ik beetje aan kleine kant en 315 te groot. Ik heb deze week besloten dat ik gewoon voor de 275cc ga! Ik heb de maten van de verschillende protheses eens opgezocht, en 20cc is echt amper verschil... Grootste verschil zit hem in de breedte van de prothese en bij mij was deze 11cm waardoor ik maximum 315cc kon nemen. Ik wilde er dus express een beetje onder zitten zodat je zeker niet de randen van de protheses gaat kunnen zien! Ik weet niet welke protheses je neemt, ik neem de Motiva dus heb de tabel bijgevoegd dat je de verschillen kan zien tussen de maten (wat dus amper iets is eigenlijk!) Ik hoop dat je hier iets aan hebt Verder lekker aftellen! Pictures visible for members only. Become a member now. Dag TaraB! Heel lief dat je zo een uitgebreide reactie schrijft! Ik krijg ook motiva! Waarom nu toch voor de 275cc gekozen? en wanneer word je geopereerd? Net omdat het zo een klein verschil is, zou ik dan eerder voor de 295cc gaan. Verdonck zei dat het verschil tussen 255cc en 275cc een kwart cup is. Dus van 275cc naar 295cc ook een kwart cup erbij. Ik heb gemaild naar Stéphanie of dat ik geen extra consultatie kan plannen maar ik vrees er een beetje voor omdat het zo kort dag is.. laat ons hopen! Ik wil echt 100% zeker zijn want het is een zware ingreep en ook niet meteen goedkoop hè! Vele groetjes!
MeisjemetAcup Posted August 13, 2016 Author Posted August 13, 2016 16 uur geleden zei Desert-Rose: Hoi meis, Ik heb je laatste topic even samengevoegd met deze anders krijg je allemaal topics met dezelfde strekking, dus probeer al je verdere updates, en na je operatie ook je verslag hier in dit topic te zetten, zo blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk. Nu lekker aftellen. xxx Hallo! Oops, sorry, ik was al vergeten dat ik al een topic had! haha waarschijnlijk van de stress en ja inderdaad, nu komt het toch wel heel dichtbij! Ik heb wel een klein beetje last van slijm en een verstopte neus maar totaal niet veel.. Zou ik dan nog mogen geopereerd worden?.. :/ Groetjes!
Desert-Rose Posted August 13, 2016 Posted August 13, 2016 @MeisjemetAcup Haha ja die stress weet wat, maar hoort er allemaal bij , ah meis, probeer het maar gewoon een beetje over je heen te laten komen, je krijgt dadelijk droom boobies. Een heel klein beetje verkouden kan geen kwaad, en dan kan de operatie gewoon doorgaan, is geen probleem, zolang je maar geen koorts hebt, dan zou je dat even moeten overleggen, maar je hebt nog een aantal dagen, dus zou me niet al te druk maken daarover, zou nu even een paar dagen goed stomen, en extra vit C nemen, dat doet soms wonderen. xx
JaYo Posted August 13, 2016 Posted August 13, 2016 13 uur geleden zei MeisjemetAcup: Dag meid mijn consult is goed verlopen, heel aangename man! Je voelt je onmiddellijk op je gemak! hij raadde mij 275cc aan maar ik twijfel tussen 275 en 295.. Maar ik heb de indruk dat dokter Verdonck eerder voor een kleiner volume kiest. En ooh zo leuk haha! We kunnen elkaar steunen in de moeilijke tijd hoe oud ben je? groetjes! Jaa, mss komen we elkaar wel tegen. En we kunnen elkaar zeker steunen de moeilijke tijd erna! Ik ben 33, jij? Ik heb er zon zin in! Wie neem jij mee vrijdag, mijn zusje gaat met me mee. Mijn man blijft bij de kinderen thuis. Voor hun is het ook spannend ik ben er heel open over thuis. Tis toch een hele aanpassing de eerste periode thuis kan ze maar beter goed op de hoogte houden. Xx Lien
MeisjemetAcup Posted August 14, 2016 Author Posted August 14, 2016 @Lhien Ik ben 21 jaar Ik neem mijn mama en mijn vriend mee Tof dat je er zo open over kunt zijn! en ja kan ik goed geloven dat het zal aanpassen zijn de eerste periode! We zullen wat pijntjes moeten trotseren vrees ik
TaraB Posted August 14, 2016 Posted August 14, 2016 23 uur geleden zei MeisjemetAcup: Dag TaraB! Heel lief dat je zo een uitgebreide reactie schrijft! Ik krijg ook motiva! Waarom nu toch voor de 275cc gekozen? en wanneer word je geopereerd? Net omdat het zo een klein verschil is, zou ik dan eerder voor de 295cc gaan. Verdonck zei dat het verschil tussen 255cc en 275cc een kwart cup is. Dus van 275cc naar 295cc ook een kwart cup erbij. Ik heb gemaild naar Stéphanie of dat ik geen extra consultatie kan plannen maar ik vrees er een beetje voor omdat het zo kort dag is.. laat ons hopen! Ik wil echt 100% zeker zijn want het is een zware ingreep en ook niet meteen goedkoop hè! Vele groetjes! Ik heb voor de 275cc gekozen omdat natuurlijk voor mij het allerbelangrijkste is en ik dus niet perse het maximum wat erin kan erin wil hebben. Ik heb ook veel foto's gekeken en ik vond dat een mooie maat! Ik word 2 september geopereerd Mij is verteld (en heb ik hier ook gelezen) dat 150cc 1 cupmaat is, dus dan zou 40cc eerder een kwartcup groter zijn. Lijkt me ook iets logischer dan 20cc, dan zou 80cc al een hele cupmaat groter zijn! Ik hoop dat je er op tijd nog aan uit komt
MeisjemetAcup Posted August 16, 2016 Author Posted August 16, 2016 Nog 3 nachten slapen en het is eindelijk zo ver! Morgen ga ik nog eens gaan passen zodat ik 100% zeker van mijn maat dat ik zeker geen spijt zal krijgen ik heb ook al een mail gekregen en ik word geopereerd om 9u30 de stress begint toch wel toe te nemen hihi!
kim01 Posted August 16, 2016 Posted August 16, 2016 Ooh spannend, fijn dat je nog even kan passen! Komt goed! Succes met aftellen!!
MeisjemetAcup Posted August 17, 2016 Author Posted August 17, 2016 Ik ben net terug van mijn laatste consultatie het is 295cc geworden! ik moest weer alle maten passen zonder dat ik het aantal cc's wist en nu zei ik dat 295 perfect was hij liet me dan ook maat groter passen (335) wow wat een kanjers haha Ik dacht dat de 295, de 275 waren dus ik verschoot wel dat ik ze niet te groot vond. Komt waarschijnlijk doordat ik al een maand een grote bh draag met 3 vullingen in zo valt het niet op voor de buitenwereld Ziezo, nu kan ik op het gemak en vooral ZONDER twijfel aftellen naar vrijdag! ik ben zooo blij dat ik nog eens ben gaan passen.. Dus ladies, bij twijfel moet je zeker nog eens gaan passen! Nog 2 nachten slapen, ik kan niet wachten! groetjes xxx
kim01 Posted August 18, 2016 Posted August 18, 2016 Heel veel succes morgen!! Goed dat je nu zeker bent van je maat, nu de laatste uurtjes aftellen!
prisje81 Posted August 18, 2016 Posted August 18, 2016 Heel veel succes meid!!! Morgen is jouw dag. Succes en sterkte alvast met het herstel!
JaYo Posted August 19, 2016 Posted August 19, 2016 Mocht ik je nou niet zien. Heel veel succes vandaag. Lekker genieten straks. En alvast veel beterschap en een spoedig herstel. Xx Lien
MeisjemetAcup Posted August 19, 2016 Author Posted August 19, 2016 Binnen 2 uur en 20 minuten is het zover! Ik heb heel slecht geslapen.. Ik viel maar niet in slaap en toen ik eindelijk in slaap was gevallen, heb ik heel onrustig geslapen.. De vragen: was dit wel een goede keuze? Is het de pijn allemaal waard? Ga ik er geen spijt van hebben?.. Bleven door mijn hoofd spoken.. Nu zit ik in de auto met mijn sportbroek aan haha losse tshirt en mijn lekker warme bernadette trui! Ladies, denk even aan mij om 10u.. Mijn verslag komt er zo rap mogelijk! lots of kisses! meisjemetA(niet voor lang meer :D)cup xxx
MeisjemetAcup Posted August 19, 2016 Author Posted August 19, 2016 47 minuten geleden zei Lhien: Mocht ik je nou niet zien. Heel veel succes vandaag. Lekker genieten straks. En alvast veel beterschap en een spoedig herstel. Xx Lien Danku dat is heel lief! voor jou natuurlijk hetzelfde! We can do this! xxx
MeisjemetAcup Posted August 19, 2016 Author Posted August 19, 2016 15 uur geleden zei kim01: Heel veel succes morgen!! Goed dat je nu zeker bent van je maat, nu de laatste uurtjes aftellen! Dankuwel Kim en ja nu komt het wel heeeel dicht bij!:D
MeisjemetAcup Posted August 19, 2016 Author Posted August 19, 2016 14 uur geleden zei prisje81: Heel veel succes meid!!! Morgen is jouw dag. Succes en sterkte alvast met het herstel! Dankje
Guest Bayleef Posted August 19, 2016 Posted August 19, 2016 Nog maar heel even wachten, voor je het weet word je wakker met prachtige borsten. Succes zometeen!
neen004 Posted August 19, 2016 Posted August 19, 2016 Whaaa spannend! Heel veel succes en een goed herstel gewenst!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.