Fien007 Posted June 15, 2016 Posted June 15, 2016 Hallo iedereen, Ik ben al na twee weken aan het meelezen op jullie forum en nu dacht ik… ja, tijd voor stap2 'registreren’ Al 10jaar denk ik na over een borstvergroting (27 jaar ondertussen) en nu ik genoeg gespaard heb, ben ik op zoek naar info. Mijn huidige maat is 80A/75A en ik zou heel graag een volle b-cup bekomen. Mijn familie staat nogal kritisch tegenover een borstvergroting dus wil ik het graag subtiel houden. Gelukkig kan ik wel rekenen op mijn vriend. Ook sport ik vaak... Dan nog een nadeel, ik ben redelijk breed gebouwd (borstomtrek 85cm) en weet niet goed niet welke dokter ik best kies… laat staan voor of na de spier?! Alle hulp is welkom! Groetjes Fien
Desert-Rose Posted June 28, 2016 Posted June 28, 2016 Hoi meis, Ik denk je als eerste moet kijken naar wat jij zelf mooi vind,ondanks dat je familie er kritisch tegenover staat,moet het wel jouw eigen beslissing blijven,hoe groot je het eventueel zou willen. Een begin is om hier eens een aantal topics te lezen over verschillende artsen, zo kom je er al een beetje achter welke pc jou aanspreekt, pc's die hier heel goed aangeschreven staan zijn oa: Dr Nio, Straten, Plovier, DeMeyere,Verdonck en .van der Weij. Daarna ga je gewoon een aantal consulten plannen. De pc kijkt of het bij jou voor de spier kan of niet. Zo heeft iedere arts zijn eigen werkwijze, en het gaat er ook om dat jij je goed moet voelen bij een pc. Maar zo kun je wel een beetje een begin maken. Via de zoekbalk kun je heel veel info vergaren, en heb je meer vragen, gewoon stellen hier er is altijd wel iemand die er antwoord op kan geven xx
Fien007 Posted June 29, 2016 Author Posted June 29, 2016 Bedank Desert-Rose voor je reactie. Het is niet simpel om openlijk te zeggen 'ik wil mooie borsten' zeker niet als je in een klein dorp woont, waar iedereen, iedereen kent. Mijn vriend blijft wel herhalen dat het niet nodig is (de jij-bent-ook-mooi-zo-speech) allemaal lief, maar toch wil ik ervoor gaan. Ik heb ondertussen al veel gelezen en foto's bekeken. En ik overweeg om naar dokter Verdonck te gaan. Ook heb ik een voorbeeld gevonden...(bijna te gek voor woorden). Megan Fox. Moch het resultaat in die lijn liggen... ben ik al meer dan tevreden. Nu hopen dat het voor de spier kan en of dokter Verdonck dat wil uitvoeren. Groetjes
Desert-Rose Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Nee dat begrijp ik wel meis, en je hoeft het ook niet van de daken te schreeuwen,maar ik bedoel meer dat de grote, jouw beslissing moet zijn, en niet dat je dadelijk een hoop geld betaald, en je achteraf spijt krijgt dat je bijv niet groter bent gegaan. Maar daarom is het fijn als je tijdens je consult kunt passen, dan krijg je al een beter beeld van wat je mooi vind staan bij jezelf. Verdonck is een goede pc, maar plaatst eigenlijk altijd achter de spier of dual plane. Een arts die echt voorkeur heeft ( mits het natuurlijk kan) voor plaatsing voor de spier is Dr. Demeyere, Artemedis Gent. Anders zou ik zeggen, plan bij allebei deze pc's een consult,en hoor gewoon aan wat ze aanraden. xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.