Ga naar inhoud

Stewie : 8 september 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Ik ben nieuw op dit forum maar heb al heel veel hierop gelezen. 

Ik ben 27 jaar, 1m66 en weeg 59kg. Al jaren droom ik van een bv en vorige week heb ik eindelijk mijn eerste consultatie gehad bij dr Verdonck. Ik las zoveel positieve reacties over hem op dit forum dat ik hem er heb uitgekozen. 

Ik heb een 75A en wil graag op een kleine C uitkomen. Ik wil graag natuurlijk uitziende borsten en niet te groot in vergelijking met mijn postuur dus stelde hij me 320cc dual plane voor. Dit is ook wat ik gepast heb. Ik heb zoals veel meiden hier schrik dat ze te groot zullen zijn. Ik heb van mezelf wel een klein handje borst, dus niet volledig plat. Wat denken jullie? Mijn keuze gaat ook tussen Sebbin of Motiva. Iemand ervaring met deze protheses?

Bedankt alvast voor jullie antwoorden.

groetjes, S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai! 

Ik heb geen ervaring met de protheses alleen ik zou je wel aanraden wat hij adviseert. Hij doet per jaar echt heel erg veel borstvergrotingen en heeft er echt wel kijk op. Uiteindelijk worden je borsten wel kleiner en ik weet niet of je een kinderwens hebt maar als je borstvoeding gaat geven word het nog minder. Kan je beter nu iets meer cc nemen. Natuurlijk moet je wel doem waar je je goed bij voelt alleen is het een hoop geld en er zijn veel meiden die voor de tweede keer teruggaan om meer cc te nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Stewie

He meis,

Ik zie dat je een operatie datum hebt, daarom heb ik even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, misschien is het leuk om hier verder al je updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neer te zetten.

Ik neem aan dat je word geholpen in bovenstaande kliniek,is het toch een andere kliniek dan kun je best_boobie of mij taggen en dan passen we het voor je aan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

1 dag po en nog vrij veel pijn! Ik kan amper iets doen, echt veel pijn boven mijn borsten en thv mijn oksels. Ik heb ook last van een rode keel en wat keelpijn! Zou dit van de narcose kunnen zijn? Dr Verdonck zei dat dit ook een keelontsteking zou kunnen zijn. Vreemd, want voor de operatie had ik nog niets last en erna wel...

Ik ben dus uiteindelijk voor Motiva 295cc dual plane gegaan. Heel benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stewie,

Proficiat met je nieuwe borsten! Het doet vreselijk veel pijn de eerste drie dagen, maar het zal het allemaal waard zijn! Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Het zou kunnen dat je keelontsteking is doorgebroken omdat je wat verzwakt bent van de operatie. 

Goed herstellen hoor xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!

 

De pijn hoort er helaas bij, en zelfs als je denkt dit gaat nooit meer over hou dan vast aan het feit dat het echt goed komt!! Ik heb 6 dagen flinke helse pijnen gehad en dacht zelf dat t nooit meer goed zou komen haha.. maar echt, het wordt beter!

Wat betreft die pijn in je keel.. zou het niet van het slangetje kunnen zijn dat je tijdens de narcose in je keel geplaatst krijgt? Weet even niet meer hoe het heet.. ik had heel even wat keelpijn en een droge keel toen ik wakker werd maar dat ging wel heel snel over. Hier hadden ze me ook voor gewaarschuwd.

Veel beterschap gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadden jullie al eens stiekem gespiekt onder het verband? Ik heb dat dus vandaag gedaan en op het eerste zicht lijken die nog vrij klein... Het was nu natuurlijk wel een bovenaanzicht en ik zag mijn tepel net niet. Was dit bij jullie ook zo? Ik wou niet te groot maar strax zijn ze kleiner dan verwacht en zou ook niet fijn zijn natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Klaasje!

De eerste nacht was echt lastig, veel wakker geworden, rugpijn. De tweede nacht was iets beter, om de 3u wakker geworden. Deze nacht was nog een pak beter, 1x kort wakker geworden en 1x voor een pijnstiller. Alleen die rugpijn is wat lastig, ik slaap op 4 kussens, waardoor ik vrij recht zit, omdat ik anders niet alleen rechtkom. Gisterenmiddag viel de pijn mee maar dan savonds zo'n helse pijn aan de zijkanten en bovenkant van mijn borsten. Mijn vriend heeft dan ook mijn haar gewassen en toen zat ik er wel even door. De frustratie dat je amper nog iets zelf kan, de constante pijn en druk, ik verlang echt tot deze fase voorbij is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2 augustus 2016 om 22:53 zei Desert-Rose:

@Stewie

He meis,

Ik zie dat je een operatie datum hebt, daarom heb ik even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, misschien is het leuk om hier verder al je updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neer te zetten.

Ik neem aan dat je word geholpen in bovenstaande kliniek,is het toch een andere kliniek dan kun je best_boobie of mij taggen en dan passen we het voor je aan.

xxx

Hey Desert-Rose! Bedankt voor de aanpassing. Operatie is idd doorgegaan in de BBC! Alleen zie ik dat ik de verkeerde datum heb gezegd. De operatie ging door op 8 sept, en niet 9. Sorry voor het foutje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Stewie:

Hey Desert-Rose! Bedankt voor de aanpassing. Operatie is idd doorgegaan in de BBC! Alleen zie ik dat ik de verkeerde datum heb gezegd. De operatie ging door op 8 sept, en niet 9. Sorry voor het foutje!

Als eerste gefeliciteerd met je nw tweeling meis.

En geen probleem heb het aangepast naar 8 september.

Nu lekker goed uitrusten,op tijd je pijnstilling en dan wens ik je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Stewie:

Hey Klaasje!

De eerste nacht was echt lastig, veel wakker geworden, rugpijn. De tweede nacht was iets beter, om de 3u wakker geworden. Deze nacht was nog een pak beter, 1x kort wakker geworden en 1x voor een pijnstiller. Alleen die rugpijn is wat lastig, ik slaap op 4 kussens, waardoor ik vrij recht zit, omdat ik anders niet alleen rechtkom. Gisterenmiddag viel de pijn mee maar dan savonds zo'n helse pijn aan de zijkanten en bovenkant van mijn borsten. Mijn vriend heeft dan ook mijn haar gewassen en toen zat ik er wel even door. De frustratie dat je amper nog iets zelf kan, de constante pijn en druk, ik verlang echt tot deze fase voorbij is!

Ja joh meid, het is ook niet niks! Hoe eerder deze dagen voorbij zijn, hoe beter. Hoop dat het resultaat heel mooi is! 

Was het douchen te doen? Lees dat je net een dagje verder bent. Ik mag maandag douchen. Daar kijk ik wel naar uit. Heb je met bh gedoucht? Lijkt me wel spannend om alles uit te hebben. 

Wat voel je met die pijn aan de zijkant en bovenin? Steken? 

En wat fijn dat iedere nacht iets beter verloopt. Het lukte me afgelopen nacht om alleen omhoog te komen. Dat was super! Ik heb mijn buikspieren getraind voor de operatie ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Klaasje:

Ja joh meid, het is ook niet niks! Hoe eerder deze dagen voorbij zijn, hoe beter. Hoop dat het resultaat heel mooi is! 

Was het douchen te doen? Lees dat je net een dagje verder bent. Ik mag maandag douchen. Daar kijk ik wel naar uit. Heb je met bh gedoucht? Lijkt me wel spannend om alles uit te hebben. 

Wat voel je met die pijn aan de zijkant en bovenin? Steken? 

En wat fijn dat iedere nacht iets beter verloopt. Het lukte me afgelopen nacht om alleen omhoog te komen. Dat was super! Ik heb mijn buikspieren getraind voor de operatie ;) 

Helaas kan ik nog niet volledig douchen, moet 2 weken een verband om. Ik douch wel mijn onderkant en mijn oksels doe ik dan met een washandje. Ja vooral steken en branderig gevoel. Heb ook veel jeuk met dat verband maar heb daar nu pilletjes voor. Kijk al uit naar de dag dat het verband eraf gaat! Heb jij veel last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Stewie:

Helaas kan ik nog niet volledig douchen, moet 2 weken een verband om. Ik douch wel mijn onderkant en mijn oksels doe ik dan met een washandje. Ja vooral steken en branderig gevoel. Heb ook veel jeuk met dat verband maar heb daar nu pilletjes voor. Kijk al uit naar de dag dat het verband eraf gaat! Heb jij veel last?

Ah dat is jammer. Nog even wachten! Ik mag maandag echt douchen. Die jeuk lijkt me erg vervelend! Ik heb een compressievestje aan. Om eerlijk te zijn, gaat het goed met mij. Het is goed te doen. Alleen die rugpijn snachts als ik lig, vind ik erg vervelend! Ik moest eigenlijk tot maandag in bed blijven, maar door de rugpijn vind ik dat niet te doen. Ik zit nu ook al de hele ochtend op de bank. Ik doe het wel echt rustig aan. Straks kijken of ik weer even kan slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mackytje:

Hey hey

Hier ook 8 sept geopereerd.

Hier al wel gedoucht maar de steken lijken wel erger te worden joh. En af en toe alsof mijn borsten in brand staan haha

Ik slaap wel veel. Als ik eenmaal slaap dan slaap ik ook. En die rug pijn pff..

 

Ja dat branderig gevoel heb ik ook, vooral tussen mijn borsten! Ik geraak al makkelijker recht ook zonder veel pijn. Eerste dag vooral pijn aan linkerborst (fijn als je linkshandig bent!), nu is het overgeslaan op de rechterborst. Morgen geen pijn meer? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Stewie:

Ja dat branderig gevoel heb ik ook, vooral tussen mijn borsten! Ik geraak al makkelijker recht ook zonder veel pijn. Eerste dag vooral pijn aan linkerborst (fijn als je linkshandig bent!), nu is het overgeslaan op de rechterborst. Morgen geen pijn meer? ^_^

Ja dat tussen mijn borsten is nu weg die pijn het is nu vooral heel erg gespannen. De pijn bij mij word echt steeds minder en minder. Alleen af en toe nog een flinke steek nadat ik te lang heb stil gelegen. Hopelijk gaat het gewoon elke dag stukje bij stukje beter bij ons. 

Vannacht ging ik perongeluk met volle vaart op mij zij liggen. Was even vergeten dat ik borsten had.. nou dat heb ik geweten hoor :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Mackytje:

Ja dat tussen mijn borsten is nu weg die pijn het is nu vooral heel erg gespannen. De pijn bij mij word echt steeds minder en minder. Alleen af en toe nog een flinke steek nadat ik te lang heb stil gelegen. Hopelijk gaat het gewoon elke dag stukje bij stukje beter bij ons. 

Vannacht ging ik perongeluk met volle vaart op mij zij liggen. Was even vergeten dat ik borsten had.. nou dat heb ik geweten hoor :154:

Ja dat zal inderdaad geen deugd hebben gedaan! Ik moest deze week niezen, is ook even blijven nazinderen hoor!

Mijn tepel is soms echt aan het tintelen, maar zo hard dat het bijna pijn doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Stewie:

Ja dat zal inderdaad geen deugd hebben gedaan! Ik moest deze week niezen, is ook even blijven nazinderen hoor!

Mijn tepel is soms echt aan het tintelen, maar zo hard dat het bijna pijn doet!

Haha ja ik ook! Nies bijna nooit. Maar nu moes ik! Tjonge jonge. 

Ja die tintelingen en steken zijn echt ruk.

Vandaag ben ik vrijwel pijn vrij. Nog geen medicatie genomen en slaap goed. Slaap wel veel. Denk dat ik wel 2 slaapjes over dag doe van zeker 2 uur en om 11 uur lig ik weer in mijn nest.

Als ik buk voel ik de prothese bewegen als ik weer omhoog kom. Dus dat maar even niet meer doen.

Hoe gaat het vandaag bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Mackytje:

Haha ja ik ook! Nies bijna nooit. Maar nu moes ik! Tjonge jonge. 

Ja die tintelingen en steken zijn echt ruk.

Vandaag ben ik vrijwel pijn vrij. Nog geen medicatie genomen en slaap goed. Slaap wel veel. Denk dat ik wel 2 slaapjes over dag doe van zeker 2 uur en om 11 uur lig ik weer in mijn nest.

Als ik buk voel ik de prothese bewegen als ik weer omhoog kom. Dus dat maar even niet meer doen.

Hoe gaat het vandaag bij jullie?

Bij mij ging het gisteren redelijk van de pijn. Iedere dag gaat het beter en beter. Alleen als ik wandel is het wel lastig en dit komt dan vooral door de druk van het verband. 

Ik dacht, deze nacht slaap ik eens met 2 kussen ipv 4, was geen goed idee dus... Ben wakker geworden van de pijn, en dan niet zozeer van mijn borsten maar van de druk. Zelfs mijn bovenrug doet pijn en ik kan nu even niet verder slapen. Ook algemeen gaat mijn ademhalen niet zo vlot, als ik praat moet ik vaak naar lucht happen en als ik wandel moet ik soms echt diep zuchten. Misschien toch maar eens bellen of het verband eraf mag want ik hou dit geen 9 dagen meer vol zo. Zijn er anders nog mensen met zo'n verband die hier ook zo'n last van hebben?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 10 dagen po en een sportbeha gekocht, hield het niet meer uit van de jeuk met dat verband! Mijn linkerborst staat wel wat meer naar buiten, ik voel het als ik mijn arm naar voor en achter doe en ik zie het ook wat in mijn decolleté. Trekt dit nog weg? Mijn borsten staan ook vrij ver uit elkaar, ik kan er 3 vingers tussensteken. Buiten dit minpunt zien ze er wel goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, September 13, 2016 om 05:01 zei Stewie:

Bij mij ging het gisteren redelijk van de pijn. Iedere dag gaat het beter en beter. Alleen als ik wandel is het wel lastig en dit komt dan vooral door de druk van het verband. 

Ik dacht, deze nacht slaap ik eens met 2 kussen ipv 4, was geen goed idee dus... Ben wakker geworden van de pijn, en dan niet zozeer van mijn borsten maar van de druk. Zelfs mijn bovenrug doet pijn en ik kan nu even niet verder slapen. Ook algemeen gaat mijn ademhalen niet zo vlot, als ik praat moet ik vaak naar lucht happen en als ik wandel moet ik soms echt diep zuchten. Misschien toch maar eens bellen of het verband eraf mag want ik hou dit geen 9 dagen meer vol zo. Zijn er anders nog mensen met zo'n verband die hier ook zo'n last van hebben?

 

Sorry zie nu dit bericht pas. 

Jeetje wat naar dat verband. Las net dat je een sportbh hebt gehaald.  Vast een verademing of niet?

Mijn borsten staan ook nog ver uit elkaar. Bij mij kan je wel 4 vingers kwijt. Komt vast allemaal goed als het wat soepeler word. Tenminste dat lees ik hier veel op het forum. 

Bij mij gaat slapen nu redelijk goed. En bij jou? Ik kan mijm armen al omhoog doen dus ik kan heerlijk met mijn arm onder het kussen liggen. Die rugpijn is hell! Ik heb 1 nacht zo'n pijn gehad. Maar als ik dan ietsjes schuiner ga liggen en perskindol op mij spieren spuit dan gaat het weet een beetje.

Ik heb vooral veel gekloot gehad met sport bh's heb nu 3 verschillende merken. Mijn borsten branden echt als een gek als ik die bh te lang aan heb. Maar nu die van de Hema gehaald en die zit alweer een stuk beter.

En over je borsten zal ik je nog niet al te druk om maken. Het gaat nog zo veel veranderen van wat ik altijd zo lees hier. Geduld, geduld, geduld... pff stom hè! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei daroe:

Jeetje heftig lezen over het herstel. Veel sterkte. Ik ben nog aan het nadenken over een borstvergroting. Hoe doen jullie dat met werk, het herstel?  2 weken vakantie opnemen?

Ik ben thuismama.. maar heb wel 2 weken oppas geregeld. Na die 2 weken ga ik zelf weer voorledig voor de kindjes zorgen.. maar tot 6 weken ga ik geen zwaar huishouden doen. Dat doet mijn vriend.  

Het ligt er ook maar net aan wat voor werk je doet. Doe je een kantoorbaan of moet je veel tillen.. ik zal sowieso minimaal 2 weken thuis blijven. Ik lees hier veel mensen die hun vakantie ervoor gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.