Ga naar inhoud

Stewie : 8 september 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Ik ben nieuw op dit forum maar heb al heel veel hierop gelezen. 

Ik ben 27 jaar, 1m66 en weeg 59kg. Al jaren droom ik van een bv en vorige week heb ik eindelijk mijn eerste consultatie gehad bij dr Verdonck. Ik las zoveel positieve reacties over hem op dit forum dat ik hem er heb uitgekozen. 

Ik heb een 75A en wil graag op een kleine C uitkomen. Ik wil graag natuurlijk uitziende borsten en niet te groot in vergelijking met mijn postuur dus stelde hij me 320cc dual plane voor. Dit is ook wat ik gepast heb. Ik heb zoals veel meiden hier schrik dat ze te groot zullen zijn. Ik heb van mezelf wel een klein handje borst, dus niet volledig plat. Wat denken jullie? Mijn keuze gaat ook tussen Sebbin of Motiva. Iemand ervaring met deze protheses?

Bedankt alvast voor jullie antwoorden.

groetjes, S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai! 

Ik heb geen ervaring met de protheses alleen ik zou je wel aanraden wat hij adviseert. Hij doet per jaar echt heel erg veel borstvergrotingen en heeft er echt wel kijk op. Uiteindelijk worden je borsten wel kleiner en ik weet niet of je een kinderwens hebt maar als je borstvoeding gaat geven word het nog minder. Kan je beter nu iets meer cc nemen. Natuurlijk moet je wel doem waar je je goed bij voelt alleen is het een hoop geld en er zijn veel meiden die voor de tweede keer teruggaan om meer cc te nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Stewie

He meis,

Ik zie dat je een operatie datum hebt, daarom heb ik even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, misschien is het leuk om hier verder al je updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neer te zetten.

Ik neem aan dat je word geholpen in bovenstaande kliniek,is het toch een andere kliniek dan kun je best_boobie of mij taggen en dan passen we het voor je aan.

xxx

Link naar reactie