Jump to content

Toch borstvergroting?

Felice

Recommended Posts

Posted

Hoi...Ik stel me hier graag voor omdat ik graag ervaringen van andere vrouwen hoor. Ik heb altijd moeite gehad met mijn kleine borsten.  Ik draag daarom altijd push up bh's. Tijdens mijn zwangerschappen en borstvoedingsperiodes heb ik echt genoten van mijn grote borsten (D cup ipv A).   Ergens vind ik het enorm oppervlakkig van mezelf. ..Maar ik denk echt dat ik me veel mooier vind met grotere borsten. Zeker omdat ik verder wel groot gebouwd ben (1.80.... En 67 kilo).  Mijn A cup is daarbij echt opvallend klein. Ik hoop foto's te zien om zelf een beetje uit te kunnen zoeken wat voor resultaat ik nou eigenlijk verwacht....En ik ben ook november niet uit de kliniek.  Ik lees dus graag mee!!!

Posted

Waarom vind je dat oppervlakkig? Het gaat over jouw gevoelens van je lichaam. Als jij ze zo mooier en gelukkiger voelt! 

Je mag gerust m'n topic volgen als je dat wil. Ik krijg maandag 250cc :) Ik ga dan ook foto's plaatsen. 

Posted

Je moet doen wat jij graag wil! Ik had aa en ben 4 weken geleden geopereerd en heb 300cc gekregen. Ik dacht ook altijd van: ja moet ik dat wel doen? En wat denkt iedereen ervan? En pff nog veel meer. Maar dan dacht ik ook weer van: ik leef maar 1 keer, waarom zou ik het niet doen als ik mezelf nu niet prettig voel? Ik ben 21 en zie er best jong uit, zonder boobs leek ik nog jonger. Je moet je een sexy vrouw voelen in je leven hoor :D heel belangrijk! Je moet het lekker leven zoals jij dat wil. Ik ben een ukkie dus je kan met mij niet vergelijken met die 300cc want als jij dan 300cc zou krijgen zou dat er veel kleiner en anders uitzien, maar je mag gerust mijn foto's zien, laat maar weten dan voeg ik je toe :) succes!

Posted
1 uur geleden zei Katarina:

Waarom vind je dat oppervlakkig? Het gaat over jouw gevoelens van je lichaam. Als jij ze zo mooier en gelukkiger voelt! 

Je mag gerust m'n topic volgen als je dat wil. Ik krijg maandag 250cc :) Ik ga dan ook foto's plaatsen. 

Spannend!! Ben heel benieuwd! Komt vast goed. Alvast heel veel succes :) 

Posted

@Summer2 Bedankt! Enorm spannend ! Ik ben 1.60 m dus ook best wel een ukkie haha, je bent niet alleen

Posted

Hoi hoi!!

Je moet lekker doen wat je zelf wilt, jou keuze jou lichaam. Ik ben vandaag 13 dagen po en ben zoooooooo blij dat ik het gedaan heb, heb er ook heel lang mee gezeten maar altijd geweten dat ik het ooit ging doen, nu is het eindelijk gebeurd, en ben zo trots als een pauw met mooie tetten :01: hahaha (ik heb foto's er op staan) mij interesseerde het trouwens echt niet wat andere ervan vonden/vinden ik heb het echt tegen iedereen verteld, zo trots was ik dat het eindelijk ging gebeuren.. zou zo nog een foto op Facebook plaatsen hoor hahaha maar oké dat gaat wel iets te ver he :45:

Meid je moet lekker doen wat voor jou goed voelt! 

Succes. Xxxxx 

Posted

@Summer2 Ja ik ook haha. M'n pc zei ook dat er niet meer in kon dan 250cc omdat je anders de randen kan zien. Wel jammer, want ik vind jouw cc echt super mooi! Het is natuurlijk niet veel meer, maar toch haha

Posted

@Katarina ja bij mij zeiden ze 300cc. Maar als ik van te voren ak wist hoe het eruit kwam te zien dan had ik voor dr nio gekozen (die durft blijkbaar wat meer te plaatsen) en dan had ik voor 350 gekozen. Maargoed ik ben alsnog heel gevreden hoor! 

Posted

@Summer2 Nederland zou wat ver zijn voor m'n bv haha. Ja ik vind het echt super mooi op je lichaam!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.