weegschaal85 Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Hoi allemaal Ik ben vandaag precies 4 weken PO Ik ben door dr janssen bij mediconsult in Haarlem geopereerd. De operatie zelf vond plaats in amstelveen. Ik was door gewichtsafname van een 85F/G naar een 75B/C cup gegaan en heb mijn borsten met 500cc ronde mentor prothesen laten opvullen, dual plane. (ik ben 1.82 m lang en weeg rond de 73 kg dus in kleding zien ze er niet huge uit) De operatie is redelijk goed gegaan, alleen onvoorstelbare napijn gehad. 2.5 week rechtop moeten slapen en aan de paracetamol+morfine gezeten. Nu gaat het met de pijn wel goed. Alleen is mijn litteken op mijn linkerborst nog erg gezwollen (lijkt of de prothese er erg op drukt) en sinds gister komt er ook wat (helder) wondvocht uit. Morgen een extra controle bij de PC daarvoor. Verder ben ik erg blij en tevreden met mijn nieuwe boobies. Vandaag mijn eerste nieuwe bh gekocht, maat 75G! Waarschijnlijk valt de bh wat klein en hoop ik niet groter dan 75F nodig te hebben, want 75G zit in een lastiger segment.. Het was wel Een harde cup (dan zie je niet mijn tepels door mijn kleren, die leven nog hun eigen leven haha)
Zonne Posted June 28, 2016 Posted June 28, 2016 Hallo weegschaal Wat vervelend van je napijn, hoe is het daar nu mee?En hoe ging het bij de extra controle? Wat zei de pc? Ik heb ook erg napijn, heel erge steken en branderig gevoel. Hopelijk trekt t snel weg, schijnt normaal te zijn Sterkte! Groetjes
smf2008 Posted September 17, 2016 Posted September 17, 2016 @weegschaal85 hoe gaat het nu met je? is jouw PC dokter Janssen van Oisterwijk? X
best_boobie Posted September 17, 2016 Posted September 17, 2016 11 uur geleden zei smf2008: @weegschaal85 hoe gaat het nu met je? is jouw PC dokter Janssen van Oisterwijk? X nope, deze janssen werkt in mediconsult. Als je even verder kijkt, dan zie je dat mediconsult ook een dr. Janssen in dienst heeft. Er zijn nou eenmaal meer mensen die janssen heten
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.