simba Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Hallo, Mijn naam is Virginia maar heb Simba gekozen als schermnaam, ik zelf ben 36jaar en heb nog geen kinderen maar de wens is er wel. zo een 3jaar geleden een gbp (gastric bypass) ondergaan, nu stoort me serieus dat ik volgens mijn meetlint een 75AA heb-> dus ben ik nu van het gedacht om er werk van te maken zodat ik terug een mooiere borst te hebben. Ben al 1 keer op consultatie geweest bij dr.kerckhove in stedelijk ziekenhuis te Roeselare. heeft er nog iemand ervaring met deze dokter?? groetjes
MarTiet Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Hallo Virginia, welkom op het forum en leuk dat je er werk van gaat maken ik ben niet bekend met deze pc maar als je in het zoekbalkje zijn naam intypt kom je al een heel eind Hoe ging je consultatie? Voelde het goed? Want dat is heel belangerijk, dat jij een goed gevoel hebt. Uiteraard is het van belang om te weten hoe de ervaringen zijn van anderen over een pc, het is wel jouw lichaam waar in gesneden gaat worden, en het is een flinke investering dus dat moet wel goed gebeuren!! Ik hoop voor je dat je via het zoekbalkje ervaringen tegen komt en anders kun je altijd nog op google kijken ik heb me gek gegoogled
MarTiet Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Ook nog van belang, ik weet niet wanneer jij denkt aan kinderen te willen beginnen maar houd er rekening mee dat je borsten als je al een bv hebt laten doen een flinke opdonder kunnen krijgen (zonder bv al!!!) Dus als jij van plan bent op korte termijn zwanger probeert te worden zou ik je echt willen advisseren een bv pas te laten doen wanneer je een kindje hebt mogen krijgen. Anders heb je kans dat je al heel snel voor een wissel zal moeten gaan en dat is toch wel zonde van je centjes.
Miss.S Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 7 minuten geleden zei Marietje: Ook nog van belang, ik weet niet wanneer jij denkt aan kinderen te willen beginnen maar houd er rekening mee dat je borsten als je al een bv hebt laten doen een flinke opdonder kunnen krijgen (zonder bv al!!!) Dus als jij van plan bent op korte termijn zwanger probeert te worden zou ik je echt willen advisseren een bv pas te laten doen wanneer je een kindje hebt mogen krijgen. Anders heb je kans dat je al heel snel voor een wissel zal moeten gaan en dat is toch wel zonde van je centjes. dat van borsten en zwangerschap is niet altijd hoor meiss zijn ook dames die bv gehad hebben ; waarvan de borsten er erna nog goed uitzagen. Dus deze regel geld niet altijd. WEL moet je er natuurlijk rekening mee houden want natuurlijk... je kent je lichaam niet, mijn voorkeur is dan ook pas een bv na de kinderwens want oke, het kan ook helemaal niet verpest zijn maar die zekerheid heb je niet en je betaald tenslotte heel veel geld, dus je kunt beter het zeker van het onzekere nemen & op safe spelen, eerst een kind dan borstvergroting
simba Posted June 14, 2016 Author Posted June 14, 2016 die kinderwens is al zo een 7tal jaar maar ik zit in een vervroegde menopauze , waar ik hier in belgie nog niet in een donorprogramma gekomen ben. dus mijn borsten gaan nu voor.
MarTiet Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 15 minuten geleden zei Miss.S: dat van borsten en zwangerschap is niet altijd hoor meiss zijn ook dames die bv gehad hebben ; waarvan de borsten er erna nog goed uitzagen. Dus deze regel geld niet altijd. WEL moet je er natuurlijk rekening mee houden want natuurlijk... je kent je lichaam niet, mijn voorkeur is dan ook pas een bv na de kinderwens want oke, het kan ook helemaal niet verpest zijn maar die zekerheid heb je niet en je betaald tenslotte heel veel geld, dus je kunt beter het zeker van het onzekere nemen & op safe spelen, eerst een kind dan borstvergroting Klopt meis daarom zei ik ook 'kunnen' dat het wel iets is wat je even moet overwegen
MarTiet Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 15 minuten geleden zei simba: die kinderwens is al zo een 7tal jaar maar ik zit in een vervroegde menopauze , waar ik hier in belgie nog niet in een donorprogramma gekomen ben. dus mijn borsten gaan nu voor. Och meis vervelende situatie voor je zeg!! Ik wist dit niet, wilde je er alleen even op attenderen.. snap nu dat je borsten voor gaan.. xx
Miss.S Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 7 minuten geleden zei Marietje: Klopt meis daarom zei ik ook 'kunnen' dat het wel iets is wat je even moet overwegen ow lees ik weer fantastisch goed seg !
Miss.S Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 18 minuten geleden zei simba: die kinderwens is al zo een 7tal jaar maar ik zit in een vervroegde menopauze , waar ik hier in belgie nog niet in een donorprogramma gekomen ben. dus mijn borsten gaan nu voor. ow flink balen ach ! dan zou ik ook voor mooie boobs gaan kan je toch weer vn genieten !
MarTiet Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Ik zou zeggen verdiep je wat verder in je pc, had je wel een goed gevoel bij hem? Ging het consult goed?
simba Posted June 14, 2016 Author Posted June 14, 2016 ja @Marietje dat kun je niet weten hé, een lang verhaal
MarTiet Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 9 minuten geleden zei simba: ja @Marietje dat kun je niet weten hé, een lang verhaal Nee..zo te lezen heb je al een hoop meegemaakt. Snap dat je jezelf nu wilt verblijden met mooie borsten, ik gun het je van harte meid!! Heb je al geprobeerd om in het zoekbalkje je pc te vinden?
MarTiet Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 13 minuten geleden zei Miss.S: ow lees ik weer fantastisch goed seg ! Het is je vergeven lieve schat
Miss.S Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 5 minuten geleden zei Marietje: Het is je vergeven lieve schat fieuw gelukkig maar!
Galya Posted September 3, 2016 Posted September 3, 2016 Hoihoi, ik ben nieuw op deze site maar volgde het forum wel al efkes als niet-lid. Na twee zwangerschappen last van het lege theezakjes fenomeen... Na een kleine c-cup blijft er nu een lege b-cup over. Tijd om die weer bij te vullen dus ben al bij verschillende pc's info gaan inwinnen: dr myny en dr Coopman in Brugge en ook nog langsgeweest bij totalbeauty in kortrijk, maar uiteindelijk heb ik ook besloten in zee te gaan met dr. Kerckhove van izegem/roeselare. Vind dit een zeer aangename man, komt professioneel en eerlijk over en iets minder commercieel ingesteld als andere, bovengenoemde, naar mijn gevoel. gisteren langsgeweest voor passen en praktische uitleg... En datum vastgelegd... Spannend allemaal!! groetjes Galya
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.