Ga naar inhoud

Hoelang uit de routine?


Mell

Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen na de bv.

  • Hoelang zijn jullie  bezig geweest met herstellen?
  • Wat kan je de eerste weken wel en wat niet?
  • Hoe gaat het met douchen de eerste weken?
  • Herstelt het snel en hoe bevalt de pijn de eerste weken?

Liefs,

x Mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

- Ik ben 6 weken aan het herstellen omdat ik werk heb waar ik veel en zwaar moet tillen. Ben dus 6 weken thuis. Nog 2 te gaan! 

- De eerste 2 dagen kon ik niet veel, alleen zelf naar de wc gaan en even rondjes wandelen door het huis. Daarna kon ik dat steeds beter en kon ik ook wat drinken pakken. Rechtop slapen vond ik het moeilijkste. Na de 1ste week gaat et steeds beter en kon ik meer dingen. Na 2 weken kon ik vanalles weer (maar niet zwaar tillen en armen boven het hoofd).

- Ik mocht dag 2 douchen. Ging alleen en mama zou helpen met aankleden. Kon heel langzaam zelf mijn haren wassen en mezelf. Afdrogen ging ook wel, aankleden ook wel op het gemakje. Bh en shirt moest mijn moeder even aandoen. Daarna ging dat ook steeds beter en vind je een manier waarop jij prettig staat om je haren te wassen enzo.

- Eerste 2 dagen erg veel pijn. Daarna wordt het steeds minder en minder. Soms gekke steekjes in je borst. Na 2 weken had ik helemaal geen pijn meer.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het super meegevallen ik kon meteen zelf aan en uit kleden naar de wc gaan. Mn man hielp wel met mn tshirt uit doen maar dat was puur omdat ik niet mn armen teveel wilde gebruiken.  Douche eerste week heeft mn man me afgedroogd ook uit angst maar vanaf week 2 deed ik alles zelf weer. Ik heb ook eigenlijk geen pijn gehad alleen wat spierpijn gevoel.

Heb 2 kleine kids maar in week 2 lukte aankleden en verzorgen van hun ook gewoon weer

Tis denk per persoon verschillend de een kan meer hebben als de ander denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

ik had 2 weken vakantie aangevraagd, maar toch maar een extra weekje aangeplakt. Vandaag 12 dagen po en toch nog last als ik iets te veel gedaan heb, af en toe een flinke steek in m'n borst.

Eerste 3 dagen had ik erg veel pijn! Kon ook echt niet zelf uit bed komen, zelf douchen ging ook niet.. hierna merk je echt snel verschil en kan je iedere dag weer wat meer. Savonds kwam de pijn wel terug en kon ik weer alleen maar liggen, dit is nu sinds 2 dagen pas weg  (10 dagen po)

Een borstvergroting is best een grote ingreep hier verkijk je je al snel op, het is zeker niet iets wat je even tussendoor doet. Nu hersteld natuurlijk iedereen wel anders, de een heeft meer pijn dan de ander. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mell:

Lieve dames,

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen na de bv.

  • Hoelang zijn jullie  bezig geweest met herstellen?
  • Wat kan je de eerste weken wel en wat niet?
  • Hoe gaat het met douchen de eerste weken?
  • Herstelt het snel en hoe bevalt de pijn de eerste weken?

Liefs,

x Mel

hoi hoi,

het herstel is voor iedereen verschillend... ik liep een uurtje na dat ik terug was op de kamer al weer rond te huppelen en had me al weer zelf aangekleed...

de eerste week moet je eigenlijk vooral je rust pakken en zo min mogelijk doen! maar beetje wandelen in huis is goed...

ik heb de eerste 2x met douche mijn man laten helpen met haren wassen daarna deed ik het zelf weer... hoofd schuin eerst de ene kant dan hoofd schuin naar de andere kant en dan dat stuk wassen... 

ik heb bv helemaal geen pijn gehad en liep naar 1,5 week samen met mn dochter de wandelvierdaagse

 

hoop dat je er wat aan hebt

X mizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.