Jump to content

Borstvergroting of borstlift met implants

Recommended Posts

Posted

Hallo meiden,

Ik ben 18 jaar, ik ben een half jaar geleden bevallen van een prachtige zoon. In de zwangerschap ben ik 20 kg bijgekomen. Nu weeg ik weer 55 kg en mijn borsten zien er echt slecht uit, de huid is slap geworden, ze hangen bijna tot mijn navel :unsure: voor de zwangerschap had ik cupmaat B-C, in de loop van de zwangerschap zijn ze erg gegroeid, ik had cupmaat F-H... Dan ben ik gelijk afgevallen en jaah... Dus jullie denken wel hoe ze eruit kunnen zien, slappe, hangende borsten. Ik denk nu na over een borstvergroting, ik zou graag cupmaat D-E willen, maar dan wel dat ze mooi hoog en stevig zijn, niet grote, stevige maar hangende borsten. Nu weet ik dus niet of dat wel gaat lukken met de borsten die ik heb. Zijn hier meiden die met ongeveer hetzelfde probleem zitten (zaten) en die me kunnen helpen? Misschien die voor en na foto's kunnen laten zien? Of tenminste beschrijven hoe dat NU zit? Wat is het beste om in zo'n situatie te doen? 

Alvast bedankt, 

Groetjes, Sandra :D

Posted

Hoi Sandra!

welkom op t forum! 

Ik denk, zoals je t beschrijft, dat je een lift nodig hebt. Ik zou zeker meerdere consults inplannen, en kijken wat verschillende pc's jou adviseren. Bij mij zeiden 3 verschillende pc's liften.. Nou hihi dan is t snel duidelijk! Als je kan kun je in t fotoalbum foto's bekijken van meiden die ook een lift hebben gehad, en op basis daarvan je pc selecteren. Zo heb ik dat vorig jaar ook gedaan, en heb gekozen voor Drs Koeijers. Volgende maand ben ik aan de beurt.

succes met je keuze(s)!

X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.