Jump to content

Voorstellen

Gxxtje

Recommended Posts

Posted

Haai ik ben nieuw hier en eindelijk de knoop doorgehakt om actief op zoek te gaan naar voor mij de juist plastisch chirurg voor borstvergroting. Na 2 zwangerschappen zijn mijn borsten niet mooi meer. Nu op zoek naar de juiste chirurg/kliniek .... Een hele klus dus .... Gezien het prijsverschil ben ik ook aant kijken naar een kliniek in belgie. Ook al moet de prijs natuurlijk niet doorslaggevend zijn..... Ik hoop dat ik hier ook snel foto's kan bekijken, zodat ik kan zien wat ik wel maar ook niet wil. Maar helaas lukt mij dat nog niet .... Moet ik nog uitzoeken hoe dat werkt ......

Posted

Hey,

wat fijn dat je voor een bv kiest! Zul je achteraf zeker geen spijt van krijgen, ook al kost het een hoop! Ivb met de prijs, sinds januari 2016 , is er bij plastische ingrepen 21% bijgekomen he, hier in belgie .. Dus ik denk kwa verschil in prijs tussen NL en BE weinig verschil zit .. Ik zou je vooral oriënteren op een pc waar je jezelf goed voelt .. Plan een paar consulten bij verschillende pc's en kijk waar je je goed voelt, neem zeker ook foto's mee om te laten zien wat je mooi vind en dan kunnen ze kijken of het haalbaar is . 

Volgens mij moest je eerst een aantal dingen gedaan hebben op het forum alvorens je foto's van andere meiden kan bekijken.. Je kan niet zomaar alles doen op het forum en alles bekijken ..  @Desert-Rose Of @best_boobie , is dit niet zo ? 

Succes alvast ! X

Posted

Volgens mij moet je om foto's te kunnen bekijken jezelf eerst voorstellen (dat heb je nu dus gedaan) en daarnaast nog minstens 3 berichten plaatsen.

Maar weet het niet zeker!

Posted
35 minuten geleden zei Gxxtje:

Haai ik ben nieuw hier en eindelijk de knoop doorgehakt om actief op zoek te gaan naar voor mij de juist plastisch chirurg voor borstvergroting. Na 2 zwangerschappen zijn mijn borsten niet mooi meer. Nu op zoek naar de juiste chirurg/kliniek .... Een hele klus dus .... Gezien het prijsverschil ben ik ook aant kijken naar een kliniek in belgie. Ook al moet de prijs natuurlijk niet doorslaggevend zijn..... Ik hoop dat ik hier ook snel foto's kan bekijken, zodat ik kan zien wat ik wel maar ook niet wil. Maar helaas lukt mij dat nog niet .... Moet ik nog uitzoeken hoe dat werkt ......

he meis, welkom.

tijdens je aanmelding heb je een bericht gekregen, daar staat alles in over hoe het werkt : foto's bekijken etc , dus even dat berichtje lezen :)

xxxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.