Jump to content

eylena : 5 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Guest eylena

Recommended Posts

Guest eylena
Posted

Ik ben volledig nieuw op het forum en heb al redelijk wat verslagjes gelezen!

Ik had dit weekend de eerste consultatie bij Dr. Verdonck. Wat een aangename ervaring. Zo veel uitleg en zo respectvol naar u toe! Normaal ga ik deze maand nog op consultatie bij een andere PC maar ik heb hier zo'n goed gevoel over en alle positieve reacties die hier lees op dit forum over hem, dat ik toch voor deze PC ga kiezen! 

Ik ben nog steeds aan twijfelen welke ik juist ga nemen, Sebbin of Motiva. De Mentor was volgens hem iets te breed voor mij maar ik mag ook voor deze kiezen maar hij zei om eerder te kiezen tussen de andere 2. Ik ben 1m64 en 54kg dus niet zo groot/breed. Mijn borsten stellen nu niks voor. Ik wil liefst ook zo natuurlijk mogelijk gaan. De prothesen die ik gepast heb zijn denk ik maat 2 of 3, de eerste maat die hij mij liet passen waren mss iets te klein en de 2de leek opt eerste zicht wat groot maar het zicht went wel snel ;-)...

Ik heb een datum in de zomer genomen omdat die week mijn oudste zoontje juist 10d op kamp is dus dan moet hij mij die eerste dagen niet zien "afzien". Mijn jongste zoontje van 3 zal mss niet al te veel vragen stellen als ik redelijk veel pijn heb...

Spannend wel zo'n beslissing nemen! 

Nu beginnen aan de voorbereiding zoals de echo en thuis alles in orde zetten.

• Replies 129
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hey, hey

goeie keus, dokter Verdonck, super vriendelijk en aangename man, was ook direct op mijn gemak bij hem.

ik ben 1,61 en weeg rond 44 kg. Mentor mocht ik niet nemen want die zijn te breed... Voor mij dan

was voor mij ook keuze tussen sebbin en motiva. Ikzelf heb gekozen voor sebbin omwille van de projectie. Is niet gemakkelijk e maar welke keuze je ook maakt, hij zal er iets moois van maken.

ikzelf had daarvoor 70 b leeg weliswaar... 2 kids borst gegeven. En heb 255 cc gekozen. Heb nu sportbh aan 70d dit zal schommelen tss c en d waarschijnlijk.

ja idd je moet nog echo laten nemen zodat hij deze eens kan bekijken...

ik ben zelf ook een keer extra gaan passen maken ze allemaal geen problemen van. 

Toi toi xxx

Guest eylena
Posted

Hey, 

Denk idd dat het een goede dokter is ;-) 

Ik ben nog niet zo mee van hoe en wat met die projectie en hoeveel cc.

Ik zit momenteel maar aan een 70 A en hij zei dat ik nu zou gaan naar een "grote b, kleine c" zoals ik het vroeg...

dus ik denk dat ik nog een keer extra ga passen om er toch wat meer van te weten want die eerste keer is het toch allemaal overweldigend..

grtjes

Posted

Ja, dat had ik ook. Ik was alles wat hij gezegd had vergeten voor ik terug thuis was. Er komt zoveel op je af tijdens zo'n consultatie :) 

Veel succes! Ik ben heel benieuwd naar wat je gaat beslissen :) 

Spannend!! (vooral voor jou :P)

• 1 month later...
Posted

Hey,

Wat goed dat je ook de stap heb durven zetten. Ik word ook 5 augustus geopereerd door dr. Verdonck! Zo spannend...!!

Guest eylena
Posted
Op 14-6-2016 om 11:00 zei Ecao:

Ja, dat had ik ook. Ik was alles wat hij gezegd had vergeten voor ik terug thuis was. Er komt zoveel op je af tijdens zo'n consultatie :) 

Veel succes! Ik ben heel benieuwd naar wat je gaat beslissen :) 

Spannend!! (vooral voor jou :P)

Hey, 

Zeker spannend! 

Ik ga uiteindelijk voor 275cc en de Motiva...

Nu aftellen naar de 5de...

Ik ben zoooo benieuwd

Grtjes

Guest eylena
Posted
19 minuten geleden zei kim01:

Hey,

Wat goed dat je ook de stap heb durven zetten. Ik word ook 5 augustus geopereerd door dr. Verdonck! Zo spannend...!!

Hey, 

Idem voor jou! Super om te weten dat er nog iemand de 5de door hem wordt geopereerd! Spannend he...nu nog afwachten wanneer juist ;-)

Grtjes

Posted
7 uur geleden zei eylena:

Hey, 

Zeker spannend! 

Ik ga uiteindelijk voor 275cc en de Motiva...

Nu aftellen naar de 5de...

Ik ben zoooo benieuwd

Grtjes

Ik ga voor exact hetzelfde! Moet wel een zestal dagen meer geduld hebben ;)

Guest eylena
Posted
39 minuten geleden zei Lotte90:

Het aftellen kan beginnen! :43:

Heel veel succes! x

Echt he! 

Bedankt! :126:

Posted
Op 25-7-2016 om 13:17 zei eylena:

Hey, 

Idem voor jou! Super om te weten dat er nog iemand de 5de door hem wordt geopereerd! Spannend he...nu nog afwachten wanneer juist ;-)

Grtjes

Jaaa, ben je ook al zenuwachtig? haha, zit de hele dag op dit forum voor tips wil zeker weten dat ik goed voorbereid ben. Ik krijg de 295cc Motiva, zie jij 275cc! Spannend, nu wachten op het mailtje van Stephanie!

Guest eylena
Posted

@kim01 

Jaja het begint toch stillekes aan te komen! We zullen begin volgende week wel een mailtje krijgen van Stephanie met de planning! 

Ja de 275cc, ik denk dat de 295cc iets te veel gaat zijn voor mijn lichaamsbouw, hij zei ook dat de 275cc voor mij nog juist ging om mooi natuurlijk te zijn en te passen bij mijn lichaamsbouw dus ben echt super benieuwd naar het resultaat

Ik zal je anders op de hoogte houden en erna eventueel ook? 

Posted
Op 29-7-2016 om 07:23 zei eylena:

@kim01 

Jaja het begint toch stillekes aan te komen! We zullen begin volgende week wel een mailtje krijgen van Stephanie met de planning! 

Ja de 275cc, ik denk dat de 295cc iets te veel gaat zijn voor mijn lichaamsbouw, hij zei ook dat de 275cc voor mij nog juist ging om mooi natuurlijk te zijn en te passen bij mijn lichaamsbouw dus ben echt super benieuwd naar het resultaat

Ik zal je anders op de hoogte houden en erna eventueel ook? 

Ja vind ik erg leuk! 

3 uur geleden zei MerelE:

@elena @kim01 toevallig zeg ik word ook geopereerd door dr. Verdonck op 5 augustus! Ben ook al aan het aftellen en super benieuwd hoe het gaat worden. 

Wat grappig haha, dan zullen we elkaar sowieso wel tegen komen! Ook al wat zenuwen hihi? 

Guest eylena
Posted

@kim01 @MerelE

Tof dat er toch hier ook nog vrouwen zijn die allemaal op dezelfde dag geopereerd worden! Zo kunnen we elkaar wat op de hoogte houden van elkaars vorderingen ;-)

Nu beginnen de zenuwen toch serieus te komen hoor...nog een paar dagen echt aftellen!!!

Posted

Ben nog wel redelijk rustig en kijk er meer erg naar uit! Het enige wat ik erg vervelend is dat ik me zo onthand ga voelen en niks mag doen. Dat is voor echt een overgave waar ik mezelf aan moet toegeven. Zit ook tegen de pijn op die de dagen daarna gaat komen... Denk dat we elkaar ook dan gaan tegen komen! Grappig zeg! Welke prothesen en cc neem jij? Ik ga voor de motiva 335 cc high profile. 

Guest eylena
Posted

Kijk er ook zeker naar uit! Heb we zenuwen maar nog redelijk kalm, heb het deze week enorm druk opt werk waardoor ik nog veel afleiding heb! Enkel donderdag verlof genomen om thuis toch alles in orde te zetten ;-)

Ja daar ga ik het ook moeilijk mee hebben dat ik alles uit handen ga moeten geven de komende dagen/week...

Ik ben nu bezig met extra vitamine te nemen in de hoop dat het helpt ;-)

Ja de kans is groot dat we mss elkaar nog gaan tegen komen ;-) 

Ik ga voor de motiva 275 cc! Als ik groter ga, gaan ze te groot zijn en niet meer natuurlijk zijn bij mijn lichaamsbouw (ik ben een 1m65 en 53kg)...

Juist ergens gelezen over de kledij die je best aan doet...had ik nog niet mee stil gestaan dat je een tshirt ofzo misschien niet gaat aankrijgen en weet niet als ik iets heb wat ik kan aan doen dat niet over mijn hoofd moet..dan zal het eerder een gewoon vestje worden of ne jumpsuit haha

Posted

Ooh kijk er ook zo naar uit, word je wakker met boobies:wub: haha. Ik neem de motiva 295cc, inderdaad hetzelfde verhaal als eylena, als ik groter neem passen ze niet meer bij mijn lichaamsbouw. 

Een jumpsuit is ook een goed idee, ben zo aan het twijfelen wat aan te doen haha! 

Guest eylena
Posted

@kim01   @MerelE       

Juist een mailtje gehad met de planning...

Ik ben om 9u30 aan de beurt...

Jullie?

Posted

Ik ook een mailtje gehad en ben om 13.00 aan de beurt en moet om 12.30 uur aanwezig zijn. Misschien zie ik je dan net nog! Zou wel grappig zijn!

Guest eylena
Posted

Ja wie weet ^_^ zou grappig en leuk zijn

Posted

@elena

Hoi Elena ! 

Ik ga exact dezelfde prothese en hoeveelheid al jij nemen. 25 augustus is mijn dag ! Ik ben alvast benieuwd naar je ervaringen van de operatie ! Ik volg je op de voet, ben heel benieuwd !

Heel veel succes !  

Posted

Ik heb ook een mailtje gehad! Ik ben 08.30 aan de beurt! Ooh nu komt het echt dichtbij hihi!

Guest eylena
Posted

@MrsToBe

Hey, 

Tof! Spannend he! 

Ik zal mijn best doen om mijn ervaringen van de operatie en vooruitgang hier te posten...het zal mss niet de dag zelf maar daarna heb ik wel tijd ;-)

Veel succes alvast voor de 25ste :71: en laat zeker ook iets weten! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.