Ga naar inhoud

Nooms : 28 juni 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey hey!

Ik zal me even kort voorstellen.. Ik ben Naomi,21 en twijfel al 2 jaar om mijn borsten te laten vergroten. Na lang twijfelen en opzoek werk ga ik het doen! Ben heel veel pc's afgegaan maar voelde me toch het best bij dr Verdonck. Ik lees hier veel lovende woorden over hem maar de schrik is er toch. Het blijft een operatie toch? :o 

Ik heb nu een a'tje en wil graag voor een volle C/ een kleine D. Ook ben ik op eerste consult geweest bij de wellnesskliniek en vond 350cc een heel mooie maat! Vond ik het best bij me staan. 

Hoe hebben jullie het hele gebeuren beleeft? Ik ben alvast zeeeeer enthausiast maar ga toch op 28 juni met een bang hartje onder het mes bij Dr. Verdonck in de Wellnesskliniek! :D 

 

kisseeeessss xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Naomi, 

ik ben ook langs geweest bij Verdonck en heb ook besloten om ervoor te gaan.

Ik heb nu een 75A en wil gaan voor een 75C, dat was dan ongeveer 315cc geloof ik.

Het is allemaal super spannend maar ook zo fantastisch.. ik droom al van borsten vanaf mijn 13 jaar en heb echt serieuze complexen sinds ik 18 was.

Hou me zeker op de hoogte van je ervaringen, bij mij zou het eind augustus gepland worden..

Veel succes met alles!! 

Kisss

Niunia

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Niunia:

Hey Naomi, 

ik ben ook langs geweest bij Verdonck en heb ook besloten om ervoor te gaan.

Ik heb nu een 75A en wil gaan voor een 75C, dat was dan ongeveer 315cc geloof ik.

Het is allemaal super spannend maar ook zo fantastisch.. ik droom al van borsten vanaf mijn 13 jaar en heb echt serieuze complexen sinds ik 18 was.

Hou me zeker op de hoogte van je ervaringen, bij mij zou het eind augustus gepland worden..

Veel succes met alles!! 

Kisss

Niunia

Ouuuh spannend ! Blij dat we dezelfde ervaring meemaken! Ga jij ook in de wellnesskliniek? 

Ik zet na mijn operatie zeker nog mijn verhaal en mijn ervaringen op dit forum!

 

kisss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13 juni 2016 om 20:59 zei Nooms:

Ouuuh spannend ! Blij dat we dezelfde ervaring meemaken! Ga jij ook in de wellnesskliniek? 

Ik zet na mijn operatie zeker nog mijn verhaal en mijn ervaringen op dit forum!

 

kisss

Ja inderdaad ook in de wellnesskliniek! Spannend he!
Ik krijg plots wel heel wat twijfels over de maat die ik gekozen heb!

Ben zo bang dat het te groot zal zijn in verhouding met de rest van mijn lichaam.

Maar ben wel echt super blij! Kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Dit soort zenuwen hoort erbij, maar laat het maar gewoon over je heen komen, en als je dan wakker word ben je een tweeling rijker.

Ik heb je topic vast even verhuisd naar een andere categorie, hier kun je dan na je operatie ook  je verslag neerzetten, en heb je alles bij elkaar staan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi iedereen!

Ik ben Naomi, 21 jaar. Had een a'tje (maar nu niet meer ! :D) en twijfel al lang voor ze te laten vergroten! En ja, heb dit gedaan! 

Ik ben eergisteren (28/06) geopereerd door Dr. Verdonck in de Wellnesskliniek te Genk en wil graag mijn dag, mijn ervaring met jullie delen !
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de aanpak en hoe ze met jou omgaan daar. De naam van deze kliniek heeft niet zo'n goed verleden maar toch waagde ik m'n kans.
's Nachts niet geslapen en superveel stress wantja, het is en blijft een operatie! Eens ik aangekomen was ging het allemaal supervlot. Ik moest me aanmelden aan de balie en een vragenlijst invullen of ik medicatie had genomen etc. Ik heb de week voor mijn operatie zink, vitamine C en Arnica 200 genomen. Echt een aanrader want ik heb totaal niet veel pijn, ik had het stukken erger verwacht! 
Na het invullen van de vragenlijst moest ik nog even wachten om naar een kamer te gaan waar ik me volledig klaar kon maken voor de operatie. Na 10min kwam er een verpleegster me ophalen en begeleide ze me naar een kamer. Super net trouwens! Daar vertelde ze me hoe het vandaag allemaal in zn werk ging gaan en wat ik kon verwachten. Ik deed een mooi operatiekleedje aan, een haarnetje en een badjas.
Ik vroeg wanneer ze me gingen komen halen voor de operatie, dat wou ik natuurlijk weten om me toch een beetje te kunnen voorbereiden, ze zei 'hou je maar klaar want je bent de eerste vandaag!' Zo gezegd zo gedaan! Nog geen 5 minuten nadat de verpleegster het gezegd had mocht ik mee naar het OK! Wat leuk zeg als eerste! Ik werd klaargelegd, kreeg een infuus, het slaapmiddel lag al klaar, draadjes op mijn schouders en ze konden beginnen.
Toen Dr. Verdonck binnenkwam vroeg hij nog even na of ik zeker was over de maat en keek hij nog even naar de borsten. Hij maakte een meetkundige tekening op mijn lichaam en toen was het moment, ik werd in slaap gedaan. Ik koos trouwens voor 350cc monobloc achter de spier. 

Na ongeveer een uur werd ik wakker en werd er direct gevraagd of ik pijn had. Ik twijfelde even maar vroeg toch een pijnstiller omdat ik een grote druk had op mijn borstbeen. Dit komt door het gewicht van de siliconen zei een verpleegster en omdat ik het niet gewoon ben. Het eerste wat ik toen deed was voelen.. Ik had GROTE tieten ! een spontane glimlach kwam tevoorschijn! 
Na ongeveer een half uurtje op de ontwakingsruimte was ik goed wakker en mocht ik naar mijn kamer. Daar stond mijn vriend al enthousiast maar toch met een bang hartje te wachten. Ik zag hem en ik riep vanop de gang 'lief ik heb dikke tieten!!' en de verpleegsters en mn vriend schoten in de lach. 
Nou, de verpleegster zei me als ik uitgeslapen was en me zelf lekker voelde dat ik naar huis mocht maar dat ik ook een nacht mocht blijven indien ik dit wou. 
Ze bood me ook een glas cola aan en 2 kleine pistoletjes met ham en kaas aan. Wat lekker was dat ! Altijd als ik onder volledige verdoving ga, heb ik een reuze honger! 
Op de kamer heb ik nog een uurtje geslapen en toen mocht ik naar huis met m'n tweeling!

De tape begint nu na dag 2 te snijden in mijn oksel en het jeukt ontzettend langs de randjes! Ook de band die de implantaten naar beneden drukken zorgen voor de meeste pijn. Voor de rest mag ik zeker niet klagen over pijn. Wat is pijn? Het trekt allemaal wat tegen ja, maar ik kan rustig alleen uit de zetel, naar het toilet. Alleen mijn haren binden en kleren aandoen moet er mij iemand helpen want kracht heb ik niet veel in mn armen.
Zijn er nog dames die dit hebben? Zoja, wat hebben jullie gedaan? Hebben jullie de tape 2 weken laten zitten?
De dokter zei dat het er 2 weken aan moet blijven en dat ik pas dan een sportbh kan dragen.. Ik zou liever nu al een sportbh dragen want ik voel me precies een opgehangen pop :P

Dit is het beste wat ik ooit in mn leven gedaan heb!

Ik raad zo'n operatie zeker aan aan alle meiden die onzeker zijn en het overwegen! Gewoon doen meiden! Het is zo leuk om eindelijk grote borsten te hebben!

Alle vragen zijn welkom ! 

Veel liefs

Nooms :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om te lezen Nooms! En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :)

Ik heb woensdag m'n eerste consult bij Dr. Verdonck in Tessenderloo, ben heel benieuwd! Ben vandaag bij Bergman Clinics geweest. Was ook een heel aardige man maar vond m'n consult wel een beetje te gehaast (waarschijnlijk omdat hij voor mij ook al meer dan een half uur te laat was...) Ik heb zoveel positiefs gelezen over Verdonck dat ik daar ook heen wilde, daarnaast spreekt de prijs me daar ook iets meer aan... haha. Het enige jammere vind ik dat je inderdaad bij hem zo lang met die tape moet lopen, lijkt me niet zo comfortabel nee!

Mag ik vragen wat je lengte en gewicht is? Om beetje idee te hebben van verhouding en aantal cc :)

Hoezo stond de Wellnesskliniek niet zo goed bekend eigenlijk? 

Ik hoop op een spoedig herstel voor je! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei TaraB:

Wat leuk om te lezen Nooms! En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :)

Ik heb woensdag m'n eerste consult bij Dr. Verdonck in Tessenderloo, ben heel benieuwd! Ben vandaag bij Bergman Clinics geweest. Was ook een heel aardige man maar vond m'n consult wel een beetje te gehaast (waarschijnlijk omdat hij voor mij ook al meer dan een half uur te laat was...) Ik heb zoveel positiefs gelezen over Verdonck dat ik daar ook heen wilde, daarnaast spreekt de prijs me daar ook iets meer aan... haha. Het enige jammere vind ik dat je inderdaad bij hem zo lang met die tape moet lopen, lijkt me niet zo comfortabel nee!

Mag ik vragen wat je lengte en gewicht is? Om beetje idee te hebben van verhouding en aantal cc :)

Hoezo stond de Wellnesskliniek niet zo goed bekend eigenlijk? 

Ik hoop op een spoedig herstel voor je! :)

Ja hij zei me 2 weken met de tape maar zolang hou ik het niet vol denk ik! Het geeft wel een enorme steun maar het is zeker niet confortabel! 

Ik ben 1m68 en weeg 68.5kg en koos voor 350cc. En het voelt enoooorm goed!

De wellnessklnikiek is eens op tv geweest met slechte implantaten en slechte service enzo maar daarvan heb ik nix gemerkt. Super net daar, vriendelijk, geruststellend enz..

Dankjewel ! ik hoop dat die tape er rap af is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2016 om 20:43 zei Niunia:

Ja inderdaad ook in de wellnesskliniek! Spannend he!
Ik krijg plots wel heel wat twijfels over de maat die ik gekozen heb!

Ben zo bang dat het te groot zal zijn in verhouding met de rest van mijn lichaam.

Maar ben wel echt super blij! Kusss

hey hey !

Ben je ondertussen al geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

kan iemand me ajb helpen? Mijn verband geeft een enorme druk op het litteken. Vooral links, het doet zo'n pijn. Watte ertussen helpt niet en eraf doen durf ik al helemaal niet. Ik ben pas 3 dagen PO! 

Heeft er iemand raad?

ps: ik kan niet slapen! Haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Nooms:

Hey meiden

kan iemand me ajb helpen? Mijn verband geeft een enorme druk op het litteken. Vooral links, het doet zo'n pijn. Watte ertussen helpt niet en eraf doen durf ik al helemaal niet. Ik ben pas 3 dagen PO! 

Heeft er iemand raad?

ps: ik kan niet slapen! Haha! 

Oei, niet zo geweldig dus, kan je Stéphanie niet even bellen of mailen? 

Zij is redelijk vlot bereikbaar via email..

Veel sterkte xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Niunia:

Oei, niet zo geweldig dus, kan je Stéphanie niet even bellen of mailen? 

Zij is redelijk vlot bereikbaar via email..

Veel sterkte xxx

Ik heb idd even gebeld, mocht de sportbh omdoen. Voel me veel beter, veel minder pijn! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Niunia:

Hey, neen ik op 25 augustus, jij dus wel? Hoe gaat het met je? =)

x

Ouh aftellen maar!! Ja ik wel :) met mij gaat het super! Voel me goed, vandaag naar kapper en nagelstyliste geweest. Wel effe moeten liggen op de bank erna want was wel moe. Maar heb echt niet veel pijn meer.

succes met je operatie en laat es weten hoe het ging he! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, June 30, 2016 om 22:24 zei Nooms:

hey Elyse!

hoe is jouw operatie gegaan? Niet te veel pijn?

Heey!

 

Alles goed gegaan!

Donderdag niet zoveel pijn gehad, vrijdag was dan de ergste dag! Vandaag is dan weer pakken beter. Kan een beetje op men zij slapen en dat helpt. Zie wel bont en blauw! 

En daar? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Nooms:

Ik heb idd even gebeld, mocht de sportbh omdoen. Voel me veel beter, veel minder pijn! 

Xxx

Waarom mag toch iedereen zijn band sneller af doen? Ik heb nu zelf al 2x gemaild dat ik gewoon gek wordt van de jeuk... nog krijg ik geen go om die stomme band uit te doen? Hebben jullei dit dan specifiek gevraagd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Elyse_:

Waarom mag toch iedereen zijn band sneller af doen? Ik heb nu zelf al 2x gemaild dat ik gewoon gek wordt van de jeuk... nog krijg ik geen go om die stomme band uit te doen? Hebben jullei dit dan specifiek gevraagd? 

Hey elyse

ik heb gebeld naar mijn PC zelf en hij zei wel dat ik een stevige sportbh moet aandoen. Mss beter effe bellen. Die tape drukte wel enorm op mijn wondes.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Nooms:

Hey elyse

ik heb gebeld naar mijn PC zelf en hij zei wel dat ik een stevige sportbh moet aandoen. Mss beter effe bellen. Die tape drukte wel enorm op mijn wondes.. 

Ja de borstband moet ik nu al zo aantrekken dat ik hem niet meer verder kan aanspannen. De blauwe band verschuift langs alle kanten.. van onder kan je soms de plakkers zien en als ik hem dan terug daar over wil trekken komt halverwege men borst bloot. Ik denk dus dat de zwelling is afgenomen waardoor de band losser zit. Ik ga me sewes een sportbh kopen omdat er nu 10 euro afgaat in solden bij hunkemoller en ga dan wachten tot maandag. Ga ze dan maar bellen om te vragen of hij echt niet af mag.. want eerlijk lijkt dit nu ook niet veel steun meer te geven. Ik heb van middag nog met stephanie gebeld en het probleem uitgelegd maar toch moest ik hem nog aanhouden.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2016 om 13:09 zei Niunia:

Hey, neen ik op 25 augustus, jij dus wel? Hoe gaat het met je? =)

x

Hallo niunia,

Zal je de 25ste gaan treffen want dan word ik ook door verdonck geopereerd! 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.