Jump to content

Zola : 20 juni 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Posted

Hi,

lk heb volgende week maandag mijn operatie bij dr. Van der Weij op de planning staan. Na de consult kwam naar voren dat hij mij de 510 fx natrelle prothese adviseert. Omdat mijn huid heel dun is en geen borstweefsel heb. 

Ik wil heel graag hier meer info van weten. Vooral of het achteraf ook natuurlijk aan gaat voelen.

owja ik ga voor de 350! Dat was mijn max. Ik vond de 310 toch echt klein uit zien. 

Posted

Hoi meis,

Dr. van der Weij plaatst inderdaad bijna altijd voor de spier en de Natrelle 510 heeft een extra dunne rand en deze word vaker bij dames met een dunne huid geplaatst.

Ook al is deze prothese iets steviger, uiteindelijk gaat deze ook soepel aanvoelen,en ik zeg uiteindelijk, omdat geen enkele prothese de eerste maanden soepel voelt,dit gaat geleidelijk aan en heeft tijd nodig.

Het verschil tussen de 310 en de 350 cc is alleen redelijk te zien in de breedte en hoogte, qua projectie scheelt het heel weinig, dus als de 350 de max is dan zou ik daar ook voor gaan.

310 cc  breedte  12  hoogte 12.5  projectie 5.5

350 cc  breedte 12.5  hoogte 13  projectie 5.6

Ik zal gelijk je topic titel aanpassen, en verhuizen naar de goede categorie, hier kun je verder alle updates, vragen en na je operatie je verslag neer zetten.

xxx

Posted

Ok bedankt Desert-Rose!

Bij mij gaat het trouwens achter de spier (Dual plane). Mijn huid is erg dun. 1,6 cm! Ander had ik graag voor de spier gedaan. 

Ja daar ga ik idd ook voor. Want 310cc zag er wel erg klein uit. 

Posted

Nou ik heb ze hoor!! 

Gistern bij de kliniek van Boerhaave geweest rond 14:30. Ze hadden uitloop vanwege een spoedgeval, maar dat vond ik niet erg want ik ben even gaan slapen. Toen werd ik wakker gemaakt door dr. Van der Weij en heeft mij afgetekend en kon ik meteen naar de operatie kamer.

het infuus kreeg ik en toen was ik binnen no time weg. Ik werd daarna wakker op mijn kamer. Het was inmiddels al 19:00. Ze hadden mijn vriend al gebeld en ik at meteen mijn beschuit met kaas op en dronk mijn thee. Dat was heerlijk na zo lang wachten. Toen ben ik naar de wc gelopen. Dat ging ook zonder moeite (verbaasde mij over hoe goed ik mij voelde). Daarna vroeg ik of ik naar huis mocht toen zei ze als je je goed voelt dan mag het. 

Ik was de auto ingestapt en toen zag ik dat mijn infuus er nog in zat dus kon ik terug. Daarnarichting huis weer. Voelde mij nog steeds goed. Vandaag ook wel alleen begint alles op te zwellen en is het heel zwaar om uit bed te gaan. Iemand tips? Ik durf bijna niet meer.

Verder is de pijn goed te doen. Vooral voor iemand die een keizersnede heeft gehad ;-).. Hopelijk blijft het zo. Wel zei de verpleegster dat ik om de 6 uur 2 paracetamol mag maar ik las ergens om de 4 uur. En ik merk dat ik ze wel nodig heb om de 4 uur. Weet iemand dit?

Over de boobies zelf kan ik nog niks zeggen anders dan dat ik ze groter had verwacht, maar even afwachten hoe ze uiteindelijk worden. 

Posted

Ik neem het op de 4 uur! En ik geraak ook niet uit bed, mijn ouders moesten me echt tillen... Heb ook gewoon schrik om iets fout te doen als ik zelf recht op probeer te geraken

Posted

Gefeliciteerd meis,

Omdat je al een topic had met de juiste datum en in de categorie operatie verslagen borstvergroting heb ik je topic samengevoegd, hier kun je dus nu alles verder updaten.

Je mag niet meer dan 4 keer per dag 1000 mg paracetamol, dus echt maar iedere 6 uur, als het niet te doen is, kun je altijd aan je pc vragen of je een recept kunt krijgen voor een andere pijnstiller die je erbij kunt nemen.

Verder goed uitrusten,genoeg drinken, en over een paar dagen gaat het echt stukken beter.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Posted

Wat toevallig @Katarina wij zijn beide gisteren geopereerd. Ik heb net als jou moeite met het opstaan. Gaat nog steeds niet zoals het hoort. Dat is wel balen. Verder is de boel erg opgezwollen en gevoelig. Hoe voelt alles bij jou? Ben je tevreden over de maat? Of viel het bij jou ook kleiner dan verwacht? 

@Desert-Rose dankjewel! Ik ga proberen om de 6 uur te nemen. Het is misschien ook een beetje angst voor de pijn, maar gaat wel okay

Posted
4 uur geleden zei Zola:

@Desert-Rose dankjewel! Ik ga proberen om de 6 uur te nemen. Het is misschien ook een beetje angst voor de pijn, maar gaat wel okay

Ja dat is ook zo hoor, angst voor de pijn , maar als je iedere 6 uur neemt, dan bouw je een spiegel op, en dan is het iets meer uit te houden, zo niet kun je echt altijd je pc bellen of je iets zwaarders er bij kan krijgen, naproxen, diclofenac ) deze altijd wel met een maagbeschermer) of tramadol, want je hoeft echt geen pijn te hebben.

xxx

Posted

@Zola Ja echt super stijf alles. En daardoor ook pijn, vooral als ik geslapen heb. 

Posted

@Katarina bij mij ook. Alles zit stijf en is pijnlijk en vooral als ik wakker wordt inderdaad. Druk op mijn borst is ook enorm. Geen kattepis dit! 

Posted

Gefeliciteerd!!

is even doorbijten de eerste dagen. En gewoon om hulp vragen bij het opstaan. Ik lag gewoon op meerdere kussens zodat ik al wat hoger lag en dan kon ik ook makkelijker omhoog komen. 

Ik vond de eerste keer douchen zo eng hahahaha het moment dat je bh even uitmag. Ik bleef ze maar vasthouden met mijn handen hahaha mijn vriend moest lachen en zei ze vallen er echt niet uit hoor:45:

sterkte ermee!

x

Posted

Ik voel precies ook 'luchtbelletjes' onder de huid rond mijn borsten. Is dit normaal?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.