Claartje39 Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Vandaag na 5 weken en 1 dag po het niet meer kunnen uithouden van nieuwsgierigheid. Ben ik na hunckemoller geweest om mijn eerste bh tekopen. Was voorheen echt overtuigd dat ze toch niet zo heel groot waren. en dacht dus dat ik maar een C nodig had....maar wat blijkt ik moest een E. Ben nog nooit zo blij uit de lingeriezaak gekomen. ik draag hem voor een paar uurtjes en vanavond braaf mijn sportbh weer aan. Maar van die krijg ik schuurplekjes volgens mij toch teklein aan het worden. moest om mijn eigen lachen toen ik door de stad liep. Stom mens helemaal blij met een nieuwe bh
Summer2 Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Wauw! Groot!! Hoeveel cc heb je? Oh ik zie al dat je 325 hebt. Hoe groot ben je? Ik heb 300 en meet een b cup, klinkt zoooo klein ben benieuwd wat ik heb over 2 weken!
Claartje39 Posted June 12, 2016 Author Posted June 12, 2016 Ik had een volle A na het afvallen. Ik ben 1meter58. hoelang ben je nu po? ik moet wel zeggen ligt ook aan modelbh. en nogmaals ik had dit ook echt niet verwacht. komt bij jou ook vast en zeker goed
BoysMom Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 24 minuten geleden zei Claartje39: Vandaag na 5 weken en 1 dag po het niet meer kunnen uithouden van nieuwsgierigheid. Ben ik na hunckemoller geweest om mijn eerste bh tekopen. Was voorheen echt overtuigd dat ze toch niet zo heel groot waren. en dacht dus dat ik maar een C nodig had....maar wat blijkt ik moest een E. Ben nog nooit zo blij uit de lingeriezaak gekomen. ik draag hem voor een paar uurtjes en vanavond braaf mijn sportbh weer aan. Maar van die krijg ik schuurplekjes volgens mij toch teklein aan het worden. moest om mijn eigen lachen toen ik door de stad liep. Stom mens helemaal blij met een nieuwe bh Whaaaaaa Zooooo blij voor je!!! Ik herken het zo! Ik ging eergisteren ook de stad in mijn eerste bh te kopen. Begon met 75C... Veeeeel te klein, was in schok. Toen toch maar op laten meten... Omtrek moest kleiner en toen kwam ze met een bh aan: 70F.... WOW nooit gedacht, ongelofelijk!!! (met maar 275CC) Wat een geluk he, BH's passen hihihihihi eindelijk vrouwelijk!!! Geniet ervan meis! X
Claartje39 Posted June 12, 2016 Author Posted June 12, 2016 Ik zit het liefst de hele dag in mijn bh nou
Claartje39 Posted June 30, 2016 Author Posted June 30, 2016 12 minuten geleden zei Wens: @Summer2 Wat voor maat is het geworden?(voor nu) Zou het na die 6 weken nog groter kunnen worden?
Summer2 Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 16 minuten geleden zei Wens: @Summer2 Wat voor maat is het geworden?(voor nu) Een D cup maar ik zit nog te twijfelen of die niet te klein is, ik weet dat nog niet zo goed. Dat middenstuk sluit niet aan maar hij zit wel heerlijk, voel hem helemaal niet te zitten. Heb wel afdrukken steeds van de bh. Maar nog even wachten
Wens Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 kijk, netjes! heb je het idee dat ze nog (veel) moeten zakken? Dat scheelt dan ook weer in de cup toch? jij hebt toch 300cc gekregen ?
Claartje39 Posted July 4, 2016 Author Posted July 4, 2016 Op 30 juni 2016 om 13:03 zei Summer2: Een D cup maar ik zit nog te twijfelen of die niet te klein is, ik weet dat nog niet zo goed. Dat middenstuk sluit niet aan maar hij zit wel heerlijk, voel hem helemaal niet te zitten. Heb wel afdrukken steeds van de bh. Maar nog even wachten Ow heb het zelfde probleem het middenstuk zit niet tegen mijn lichaam,is die dan tegroot of teklein? Heb het nooit goed gesnapt met die maten
Summer2 Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 7 minuten geleden zei Claartje39: Ow heb het zelfde probleem het middenstuk zit niet tegen mijn lichaam,is die dan tegroot of teklein? Heb het nooit goed gesnapt met die maten Ik had eergister een e cup bh aan en dat middenstuk zat ook niet tegen mijn lichaam. Een c cup is te klein. Dus zal wel niet uit maken misschien da ze boobies nog wat soepeler moeten worden en het dan wel is. En anders maar niet, heb er verder geen last van gelukkig
Catje Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 Bij mij is dat ook met het middenstuk en de verkoopster zei dat het te merken heeft me de stand van u borsten ...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.