Jump to content

Lesje : 7 juni 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Posted

Hoi hoi,

Ik ben Les & ik kom uit de omgeving van Den Bosch. Afgelopen dinsdag 7 juni heb ik een borstvergroting ondergaan bij Kliniek Heyendael, dokter Frans Straten. Op 18 mei op consult geweest en kon relatief snel geholpen worden vind ik. Ik heb dual plane mentor implantaten 375cc. Ik had altijd een à cup en heb nu een c. Ook al is het nog geen week geleden, ik ben erg blij met het resultaat. Ik zie wel verschil in de ene met de andere... Dat heeft me toch ongerust gemaakt. Ik kan er nu nog niks over zeggen ivm de zwelling, maar had ze toch liever hetzelfde gezien. 

Dit forum is fijn om ervaringen op te lezen & ook de goede verhalen over dr. Straten hebben mij met goed vertrouwen de operatie in doen laten gaan... Vandaar dat ik mezelf ook even wil voorstellen & later wat foto's toe kan voegen.

Nu, zondag 12 juni, is de meeste pijn gezakt & ga ik weer rustig aan naar buiten. Heb nog fijn een week vakantie en 17 juni ga ik op controle. Dan krijg ik ook de borstband waar ik best tegenop zie... Is dit echt een martelband? En ik heb ook gelezen dat niet iedereen hem krijgt, waar hangt dit dan vanaf?

bedankt voor eventuele reacties, maar het is al fijn om mijn ervaringen te kunnen delen. 

Posted

He meis, 

Nog gefeliciteerd met je nieuwe boobs, en dat is zeker snel gegaan van consult tot operatie.

En verschil in borsten is normaal hoor, het zijn 2 aparte wonden en genezen dus ook afzonderlijk van elkaar.

Fijn dat je nog een week vrij hebt, want je hebt echt je rust hard nodig, want een bv is toch een behoorlijke operatie, die heel vaak word onderschat.

Een borstband krijg je, of om de protheses een handje te helpen om te zakken, of om de protheses te stabiliseren,en of je er wel of geen 1 krijgt hangt ook van de pc, want er zijn ook artsen die er nooit mee werken.

Wat ik hoor van de band is dat het vooral in het begin een martelband is, maar als je er aan gewend bent, een hel veilig gevoel geeft.

Ook hoor je vaak dat die schuurt onder de oksels, maar dan knip je gewoon even de tenen af van een paar sokken, en dan schuif je de sok om de band.

Zoals je ziet heb ik je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, maar je kunt hier gewoon alles verder in kwijt.

Ik wens je een goed herstel en doe nog maar even rustig aan.

xxx

Posted

Hoi! Ik volg je!

Ik ben op consult geweest bij dr straten. Ik twijfel tussen 350 cc en 375 cc. Ook mentor dual plane.

Heb jij Coh1 of Coh2? Ik hoor graag je ervaring. Ik twijfel ook nog welke arts is ga, deze of schiettecatte.

Ik zie graag foto's als dat mag :) Om inspiratie op te doen zal ik maar zeggen haha. Ik wil dat ze natuurlijk zijn en niet teveel Boobs worden vandaar.

Gr Sinas

Posted

Hoi Desert-Rose, bedankt voor je reactie. Ben je advies serieus aan het opvolgen, want gun mezelf complete rust.:) aangezien ik nogal druk van mezelf ben, is dat best lastig.. Vooral omdat de pijn al zoveel verminderd is, heb je de neiging dingen te ondernemen. Maar moet er maar even van genieten..;) 

ik hoor dat dr. Straten zeker wel met borstband werkt, ik denk dat ik m vrijdag ga krijgen. Bedankt voor de reactie.

Hoi Sinas,

voor jou een hele spannende tijd die aanbreekt. Ikzelf heb de 375cc, ik ben best slank van mezelf & had een kleine a-cup... Dit is nu een volle c, precies wat ik wilde. Ik vind ze natuurlijk ogen, wat alleen nog maar meer zal worden, als ze zachter worden. Ik kan niet wachten op het resultaat over een week of 5! Ik voeg een foto toe... Deze is afgelopen zondag gemaakt. 

Ik heb trouwens co1, maar weet niet wat dat verschil is eigenlijk... Misschien toch niet helemaal geïnformeerd aangezien het allemaal zo snel is gegaan. Een familielid van mij is 2 jaar eerder bij dr. Straten behandeld, naar grote tevredenheid. Daardoor heb ik me weinig tot niet georiënteerd op andere artsen...

Bij het eerste consult heb ik om zijn advies gevraagd en eerst 350 cc gepast, toen er nog 25 bij gedaan.. Ik wil het wel natuurlijk, maar niet dat ik na een jaar denk van, er kan nog wel wat bij...dus 375 cc vond ik mooi. Ik ben benieuwd maar jou verloop in keuze voor arts & eventuele operatiedatum e.d. Ik ga je ook volgen! Veel succes! 

Xxx

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted
1 uur geleden zei Lesje:

Hoi Desert-Rose, bedankt voor je reactie. Ben je advies serieus aan het opvolgen, want gun mezelf complete rust.:) aangezien ik nogal druk van mezelf ben, is dat best lastig.. Vooral omdat de pijn al zoveel verminderd is, heb je de neiging dingen te ondernemen. Maar moet er maar even van genieten..;) 

ik hoor dat dr. Straten zeker wel met borstband werkt, ik denk dat ik m vrijdag ga krijgen. Bedankt voor de reactie.

Hoi Sinas,

voor jou een hele spannende tijd die aanbreekt. Ikzelf heb de 375cc, ik ben best slank van mezelf & had een kleine a-cup... Dit is nu een volle c, precies wat ik wilde. Ik vind ze natuurlijk ogen, wat alleen nog maar meer zal worden, als ze zachter worden. Ik kan niet wachten op het resultaat over een week of 5! Ik voeg een foto toe... Deze is afgelopen zondag gemaakt. 

Ik heb trouwens co1, maar weet niet wat dat verschil is eigenlijk... Misschien toch niet helemaal geïnformeerd aangezien het allemaal zo snel is gegaan. Een familielid van mij is 2 jaar eerder bij dr. Straten behandeld, naar grote tevredenheid. Daardoor heb ik me weinig tot niet georiënteerd op andere artsen...

Bij het eerste consult heb ik om zijn advies gevraagd en eerst 350 cc gepast, toen er nog 25 bij gedaan.. Ik wil het wel natuurlijk, maar niet dat ik na een jaar denk van, er kan nog wel wat bij...dus 375 cc vond ik mooi. Ik ben benieuwd maar jou verloop in keuze voor arts & eventuele operatiedatum e.d. Ik ga je ook volgen! Veel succes! 

Xxx

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Super! Ze zien er inderdaad mooi uit zeg!  Ow wat is het moeilijk. Vond je veel verschil van 350 en 375 cc? IK vind het ook spannen en erg moeilijk. Ik zal toch een beslissing moeten maken :o. Ik wil na de zomervakantie geopereerd worden, anders komt het niet zo lekker uit met de vakantie. Maar hoe langer ik wacht, hoe moeilijker ik het vind.

x

Posted
20 uur geleden zei Dee_x:

Ziet er erg mooi uit Lesje! 

Dank je wel Dee_x! Nooit gedacht dat ik trots zou zijn op mijn borsten. Beste beslissing ooit om een bv te nemen!:) 

Posted
19 uur geleden zei Sinas:

Super! Ze zien er inderdaad mooi uit zeg!  Ow wat is het moeilijk. Vond je veel verschil van 350 en 375 cc? IK vind het ook spannen en erg moeilijk. Ik zal toch een beslissing moeten maken :o. Ik wil na de zomervakantie geopereerd worden, anders komt het niet zo lekker uit met de vakantie. Maar hoe langer ik wacht, hoe moeilijker ik het vind.

x

Dank je wel Sinas!:) dr. Straten stelde zelf voor om die extra 25cc er nog bij te proberen in de pasbh, en ik was het er helemaal mee eens. Het scheelde inderdaad wel iets! Mijn ervaring met kliniek Heyendael is erg positief, 2 dagen na de operatie werd ik nog gebeld of het allemaal goed ging... Ook kun je altijd bellen of mailen voor en na de operatie.. Na de operatie heel aardig een bosje bloemen en hele leuke mensen. Locatie in Nijmegen is ook erg mooi... Eigen kamer met fijne verpleging...  Ik was erg nerveus, voor de ingreep zelf... Daar werd goed mee omgegaan, al kon niemand dat wegnemen natuurlijk. Vrijdag op consult, dan gaan de pleisters eraf, welke doorzichtig zijn, dus heb het in de gaten kunnen houden.. 

Jaa vakantieperiode, ik ga half juli op vakantie en ben dan 5 weken po. Misschien dat ik dan eventjes de sportbh uit kan voor een mooie nieuwe bikini, maar niet te lang natuurlijk. Week later is het 6 weken, dan kan het echte genieten & pronken beginnen! ;) 

Je hebt nog tijd om je te oriënteren, zou ik zeker gebruik van maken. En kiezen voor datgene waar je achter staat. Het is spannend, maar ik voel me nu al een heel ander mens haha, wat een paar tieten wel niet kunnen doen!:) ben benieuwd naar je ervaringen!

Xxx

Posted
9 uur geleden zei Lesje:

Dank je wel Sinas!:) dr. Straten stelde zelf voor om die extra 25cc er nog bij te proberen in de pasbh, en ik was het er helemaal mee eens. Het scheelde inderdaad wel iets! Mijn ervaring met kliniek Heyendael is erg positief, 2 dagen na de operatie werd ik nog gebeld of het allemaal goed ging... Ook kun je altijd bellen of mailen voor en na de operatie.. Na de operatie heel aardig een bosje bloemen en hele leuke mensen. Locatie in Nijmegen is ook erg mooi... Eigen kamer met fijne verpleging...  Ik was erg nerveus, voor de ingreep zelf... Daar werd goed mee omgegaan, al kon niemand dat wegnemen natuurlijk. Vrijdag op consult, dan gaan de pleisters eraf, welke doorzichtig zijn, dus heb het in de gaten kunnen houden.. 

Jaa vakantieperiode, ik ga half juli op vakantie en ben dan 5 weken po. Misschien dat ik dan eventjes de sportbh uit kan voor een mooie nieuwe bikini, maar niet te lang natuurlijk. Week later is het 6 weken, dan kan het echte genieten & pronken beginnen! ;) 

Je hebt nog tijd om je te oriënteren, zou ik zeker gebruik van maken. En kiezen voor datgene waar je achter staat. Het is spannend, maar ik voel me nu al een heel ander mens haha, wat een paar tieten wel niet kunnen doen!:) ben benieuwd naar je ervaringen!

Xxx

Dank je wel! ik ga mijn keuze snel maken!!! 

Ik weet het ook niet wat betreft de nazorg. Hier kun je kiezen? Bij andere pc niet eens! Wat heb jij gekozen?  Ja, tieten! die slappe dingen van mij ben ik beu! 

X

Posted

@Lesje 

Een vraag over de nazorg? Hoeveel jaar heb jij gedaan? En waar heb jij die keuze op gebaseerd? Ik twijfel, en wat valt er onder allemaal? Ik dacht dat ik het duidelijk had, maar nu weet ik het even niet. 

Nog tips?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.