Jump to content

Moeder van twee : 5 juli 2016 : Dr. Smits : Boerhaave

Recommended Posts

Posted

Ik heb me gister al even kort geïntroduceerd via fieke d'r bericht! 

Ik ben Stephanie, mama van twee mooie knullen en na de laatste slechts 70aa overgehouden (plat, enkel nog enige borst vorm te zien) 

nu ga ik 5 juli in de boerhaave kliniek geopereerd worden, dual plane, anatomische prothese met 295 cc. 

Nog meer meiden in boerhaave behandeld? Ik kijk ernaar uit maar vind het ook best spannend. M'n vriend is na de ok nog 1 week vrij en daarna moet ik zelf weer voor de ukkies zorgen (1 en3 jaar zijn ze).. Campingbedje gekocht met rits zodat de jongste er zelf ik kan kruipen. Verder loopt hij zelf de trap op (af til ik hem) dus zoveel mogelijk beneden vertoeven en rustig aan. Iemand nog tips?

Posted

Hallo Stephanie,

Ik ben op 7 juli aan de beurt bij vd Weij.

Ik krijg dan een prothesewissel.

Heb ook 2 kinderen. De oudste is 12, dus dat is wel handig.

Zou wel willen dat ik morgen al kon gaan.

veel liefs

Posted

Ik ga bij Smits (een vrouw) dat vond ik zelf wel prettig bij eerste consult. Niet om gevraagd trouwens! 

Spannend 7 juli, waarom een wissel? Met de siliconen van tegenwoordig niet meer nodig toch? 

Dat is fijn po een ouder kind maar ik wil niet langer wachten! Ziet er echt niet uit nu... 

Posted
19 minuten geleden zei Moeder van twee:

Ik ga bij Smits (een vrouw) dat vond ik zelf wel prettig bij eerste consult. Niet om gevraagd trouwens! 

Spannend 7 juli, waarom een wissel? Met de siliconen van tegenwoordig niet meer nodig toch? 

Dat is fijn po een ouder kind maar ik wil niet langer wachten! Ziet er echt niet uit nu... 

Een wissel is zelfs met de prothesen van nu aan te raden na een jaar of 10/Max 15. De prothesen kunnen gewoon verslijten en zijn na een tijd aan vervangen toe. Dus je moet er vsnuit gaan dat je nog zeker eens moet wisselen! Daarbuiten willen de meeste vrouwen een wissel omdat de maat zo snel went en graag grotere prothesen willen :)

Succes met je operatie x

Posted

Hallo Stephanie,

nogmaals veel succes met de operatie ;) 

gelukkig heb je kunnen regelen dat je vriend nog even thuis is om te helpen... hopelijk verloopt de operatie en revalidatie vlotjes...

Posted
1 uur geleden zei F-cupje:

Een wissel is zelfs met de prothesen van nu aan te raden na een jaar of 10/Max 15. De prothesen kunnen gewoon verslijten en zijn na een tijd aan vervangen toe. Dus je moet er vsnuit gaan dat je nog zeker eens moet wisselen! Daarbuiten willen de meeste vrouwen een wissel omdat de maat zo snel went en graag grotere prothesen willen :)

Succes met je operatie x

O dat wist ik echt niet! Wel specifiek nagevraagd maar kan in principe blijven zitten begreep ik

Posted

Ik ben geholpen door dokter Smits en heb ook 2 ukkies van 1 en 3 jaar. De jongste is een week voor onze operatie overgegaan naar een peuterbedje. Ook hebben we haar geleerd om zelf van de trap te klimmen (met hulp uiteraard). Volgens mij ben je al goed voorbereid! Wat fijn dat je man de eerste week thuis is. Dat is ook echt wel nodig :) Je kunt het een beetje vergelijken met net bevallen haha. Je borsten staan strak en je buik staat bol door het vocht dat je vasthoudt. Ik ben de eerste week vooral in bed gebleven en heb me laten verzorgen. 

De tweede week ging het al een stuk beter, maar heb ik toch vanuit huis gewerkt en de derde week reed ik gewoon weer auto en was ik weer aan het werk. 

Xxx 

Posted

Ik krijg een wissel, omdat ik ze al 16 jaar heb.

in de loop der jaren heb ik kinderen gekregen en zijn ze gaan hangen. 1 prothese is ook gaan rimpelen.

ik krijg straks dus weer stevigheid en meer volume. 

ik ga bij vd Weij. Wel fijn een vrouw. Die keus is van te voren ook met mij niet besproken, maar heb vertrouwen dat het goed komt.

Posted

Hoi meis,

Ik heb je titel even aangepast en gelijk verhuisd naar een andere categorie, hier kun je al je verdere updates,vragen en na je operatie ook je verslag neer zetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

Er word over het algemeen aangeraden om de protheses te wisselen na 10 a 15 jaar, maar als je nu bijv helemaal geen klachten hebt, is het niet perse nodig ,maar wel word dan aangeraden om iedere 2 jaar een aanvullend onderzoek te laten doen, zoals een echo of MRI.

Protheses blijven onderhevig aan slijtage,dus het is dan wel goed om dat altijd op tijd te laten controleren.

Voorbereidingen en tips zijn bijv: van te voren al een hoop koken en invriezen zodat je het alleen nog maar hoeft op te warmen, dingen die je vaak gebruikt op ooghoogte,makkelijke kleding met voorsluiting of iets waar je in kunt stappen.

Verder kun je via de zoekbalk ook de nodige tips vinden,

Nu lekker aftellen.

xxx 

Posted
3 uur geleden zei Angel84:

Ik ben geholpen door dokter Smits en heb ook 2 ukkies van 1 en 3 jaar. De jongste is een week voor onze operatie overgegaan naar een peuterbedje. Ook hebben we haar geleerd om zelf van de trap te klimmen (met hulp uiteraard). Volgens mij ben je al goed voorbereid! Wat fijn dat je man de eerste week thuis is. Dat is ook echt wel nodig :) Je kunt het een beetje vergelijken met net bevallen haha. Je borsten staan strak en je buik staat bol door het vocht dat je vasthoudt. Ik ben de eerste week vooral in bed gebleven en heb me laten verzorgen. 

De tweede week ging het al een stuk beter, maar heb ik toch vanuit huis gewerkt en de derde week reed ik gewoon weer auto en was ik weer aan het werk. 

Xxx 

AH wat fijn om te horen, ik ben zo benieuwd hoe het daarna zal gaan, ik ga na een week weer werken maar werk maar 2 dagen per week en kan het zittend af dus hopelijk te doen!

Posted
36 minuten geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis,

Ik heb je titel even aangepast en gelijk verhuisd naar een andere categorie, hier kun je al je verdere updates,vragen en na je operatie ook je verslag neer zetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

Er word over het algemeen aangeraden om de protheses te wisselen na 10 a 15 jaar, maar als je nu bijv helemaal geen klachten hebt, is het niet perse nodig ,maar wel word dan aangeraden om iedere 2 jaar een aanvullend onderzoek te laten doen, zoals een echo of MRI.

Protheses blijven onderhevig aan slijtage,dus het is dan wel goed om dat altijd op tijd te laten controleren.

Voorbereidingen en tips zijn bijv: van te voren al een hoop koken en invriezen zodat je het alleen nog maar hoeft op te warmen, dingen die je vaak gebruikt op ooghoogte,makkelijke kleding met voorsluiting of iets waar je in kunt stappen.

Verder kun je via de zoekbalk ook de nodige tips vinden,

Nu lekker aftellen.

xxx 

Dank voor je reactie! M'n vriend kan mooi koken met aanwijzingen dan zorg ik voor thuis bezorgde boodschappen ;) 

Eerst nog even tietloos op vakantie en dan is het bijna zover!! Zin in!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.