Ga naar inhoud

Fieke_90 : 29 juni 2016 : Dr. van Deun : Policlinic : Kortrijk

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en wou me nog even voorstellen.

Ik ben Sofie, 25 jaar en woon in West-Vlaanderen.

Op dit moment ben ik mijn dromen aan het achterna gaan en terug aan het leren (omdat ik in het verleden nooit mijn school heb afgewerkt)

Ook al sinds jongere leeftijd had ik complexen omwille van mijn borstgrootte en hiervoor heb ik nu een knoop doorgehakt om ze te laten vergrote.

Deze week had ik een consultatie afspraak en heb ik onmiddellijk een afspraak ingepland voor de operatie en die zal eind deze maand al gebeuren.

Ik ben heel nerveus hiervoor. Indien iemand nog goede tips heeft, mag je mij het altijd laten weten ;)

xx Sofie 

Geplaatst

Hoi fieke, wat goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt om weer te gaan leren en te gaan voor een borstvergroting. Waar ga je deze laten uitvoeren en weet je al wat voor prothesen je wilt?

Geplaatst

Hallo,

Op 9 juni ben ik op consultatie geweest bij Dr. Van Deun in de Policliniek in Kortrijk.

Dit was wel heel goed meegevallen de dokter was heel aardig en heeft alles goed uitgelegd.

Enkel bij het onderzoek van de dokter merkte hij dat er wel enkele problemen zouden kunnen zijn (met mijn borstbeen, deze zou niet echt correct staan)

Nu na het passen heb ik toch al een beter zicht van welke maat ik zal hebben (momenteel is het een kleine A en dit zou naar een grote C gaan => ik ben wel benieuwd naar het resultaat)

Ik kon na de consultatie kon ik onmiddellijk een afspraak maken of nog even wachten maar heb de eerste optie gekozen.

En raar maar waar ik kan deze maand nog geopereerd worden ;), 29 juni gaat het eindelijk zover zijn.
Maar eerst nog even de testen laten uitvoeren op korte termijn want ze hebben de uitslagen volgende week al nodig :o

Nu ben wel eens benieuwd hier de revalidatie zal verlopen en hoe het zal genezen en of ik veel pijn zal hebben achteraf. Misschien als iemand tips heeft mag je ze ook altijd vertellen ;)

x Sofie

Geplaatst

Ik ben ook nieuw! Ik ben Stephanie, 29 jaar uit noord Holland. 

Ik ga 5 juli een borstvergroting krijgen in de boerhaave kliniek; nu cup 70aa (na twee zwangerschappen), wat ooit een volle b was. Ik ga voor dual plane, anatomisch 295 cc. Ik vind het spannend maar vooral ben ik erg benieuwd naar m'n nieuwe boobs.. Volgende week eerst nog twee weekjes op vakantie (lees: laatste keer in bikini moeten die zakt en niet eens past)

Geplaatst

Hallo Ilse,

wel ik heb heel snel moeten beslissen voor de operatie, deze zal doorgaan op 29 juni, dus nog 18 dagen ^_^ het zouden siliconen implantaten worden en ga dan van een kleine A naar een grote C dus ben wel eens benieuwd hoe het eindresultaat er zal uitzien ;)

Geplaatst

Hey fieke!

super goed dat je je school afmaakt nu! Nog beter is dat je de knoopt hebt doorgehakt voor een bv, spannend allemaal he! Veel succes alvast! Heb je al een exacte datum? 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Moeder van twee:

Ik ben ook nieuw! Ik ben Stephanie, 29 jaar uit noord Holland. 

Ik ga 5 juli een borstvergroting krijgen in de boerhaave kliniek; nu cup 70aa (na twee zwangerschappen), wat ooit een volle b was. Ik ga voor dual plane, anatomisch 295 cc. Ik vind het spannend maar vooral ben ik erg benieuwd naar m'n nieuwe boobs.. Volgende week eerst nog twee weekjes op vakantie (lees: laatste keer in bikini moeten die zakt en niet eens past)

Hallo Stephanie,

Ooh gelukkig heb jij nog even rust voor de operatie ;) ik heb nu nog 2 weken examens en dan onmiddellijk de operatie veel rusten zal er wel niet inzitten maar na de operatie heb ik gelukkig 6 weken vrij :) bij mij zal er ongeveer een 350 cc inkomen of iets meer ze moeten het bekijken tijdens de operatie omdat ze nu ook niet even groot zijn... 

Ik wens je al veel plezier op vakantie en veel succes 5 juli ;) 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Tinka:

Hey fieke!

super goed dat je je school afmaakt nu! Nog beter is dat je de knoopt hebt doorgehakt voor een bv, spannend allemaal he! Veel succes alvast! Heb je al een exacte datum? 

Hallo Tinka,

Ja zeker 29 juni is het de dag van de operatie. Ik kijk er al naar uit maar toch maar het mij een beetje nerveus... Ik hoop enkel dat alles goed verloopt en toch niet zoveel pijn zal hebben achteraf...

Geplaatst

OW jeetje succes met je examens, leuk cadeautje voor jezelf daarna! 

Geplaatst

wel het is nog een beetje afhankelijk, tijdens de operatie zal het duidelijk worden voor de dokter (normaal zou het ongeveer 350 CC zijn) maar omdat mijn borsten niet asymmetrisch zijn kan het wel zijn dat in mijn rechter minder CC inzit dan in de linker...

ik moet nog gaan voor een mamo- en echografie, bloed laten trekken en dan moet ik verder nog enkele kleinigheden in orde brengen zoals thuisverpleging :( 

en heb jij lang moeten wachten tussen de consultatie en de operatie?

Geplaatst
12 uur geleden zei Beertje113:

Spannend! Ik ben een dag na jou aan de beurt. Hoeveel cc krijg je? 

Wat voor testen moeten er uitgevoerd worden, als ik vragen mag? 

wel het is nog een beetje afhankelijk, tijdens de operatie zal het duidelijk worden voor de dokter (normaal ongeveer 350 CC) maar mijn borsten zijn nu niet even groot dus kan zijn dat er in de linker meer zal zitten dan in de rechter.

ik moet nog gaan voor een mamo- en echografie (morgen) en bloed laten nemen bij de dokter... en verder nog kleinigheidjes in orde laten brengen zoals thuisverpleging, medicatie halen...

En ben jij er klaar voor?

Geplaatst
24 minuten geleden zei Moeder van twee:

OW jeetje succes met je examens, leuk cadeautje voor jezelf daarna! 

zeker :) probeer me nu op de examens te focussen ;) maar zal soms een beetje moeilijk zijn...

Geplaatst

He meis,

Ik heb even je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie,hier kun je je verdere updates, vragen en na je operatie je verslag neerzetten, ik heb ook even je beide topics samengevoegd, zo hoef je er nog maar 1 bij te houden, en dat is een stuk makkelijker en overzichtelijker.

Nu lekker aftellen, en voor je het weet is het zover.

xxx

Geplaatst
Op 14 juni 2016 om 00:23 zei Desert-Rose:

He meis,

Ik heb even je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie,hier kun je je verdere updates, vragen en na je operatie je verslag neerzetten, ik heb ook even je beide topics samengevoegd, zo hoef je er nog maar 1 bij te houden, en dat is een stuk makkelijker en overzichtelijker.

Nu lekker aftellen, en voor je het weet is het zover.

xxx

Hallo

Dank je wel om dit in orde te brengen :) Ja het is zeker aftellen nu nog 12 dagen en dan is het zover... En ik denk dat de tijd wel snel zal voorbij gaan omwille dat ik volgende week het nog heel druk heb :P Zodra ik thuis ben na de operatie en beter ben ga ik hier het verloop verder vertellen... Ik hoop enkel dat het niet te veel pijn doet en dat ik niet te veel ga moeten stil liggen de eerste periode :( 

xx

• 2 weeks later...
Geplaatst

Vandaag is het eindelijk zover... ik ben wel eens benieuwd, veel geslapen heb ik niet :( 

maar zal wel kunnen slapen tijdens de operatie :P 

• 2 weeks later...
Geplaatst

Eindelijk een week ver sinds mijn operatie... Alles verloopt heel goed, heb niet zoveel pijn meer en de inslapens moet ik gelukkig ook al niet innemen :D

Ik had eigenlijk verwacht dat het veel meer pijn ging doen. 

Volgende week 11 juli worden mijn draadjes verwijderd en dan gaan ze me leren tapen omdat de prothese niet achter mijn spier maar ervoor geplaatst is :mellow: Ben wel eens benieuwd dat dat gaat zijn...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.