Jump to content

Beertje113 : 30 juni 2016

Recommended Posts

Posted

Ha dames, 

Ik heb voor het einde vd maand een borstvergroting gepland staan. Ik krijg 430cc voor de spier. Ik heb nu een lege A. Het is ooit een D geweest.. Ik ben heel erg benieuwd naar resultaten van anderen. 

Ik ben 31 jaar, 2 zwangerschappen en 2 keer borstvoeding.

• Replies 76
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hallo beertje,

Ik heb nu 340cc voor de spier. Al 16 jaar. Heb inmiddels ook 2 kinderen en 2x borstvoeding gegeven.

Begin jullie krijg ik een wissel naar 600cc of 700cc voor de spier.

Ik zal jou toevoegen aan mijn album.

Veel liefs en nog ff stressen tot de datum

Posted

Spannend ! Nog even aftellen tot het einde van de maand! Leuk dat je voor een bv gaat, laat het allemaal lekker op je afkomen, het komt goed! Succes alvast 

• 2 weeks later...
Posted

Hoi meis,

Nog maar heel even en dan is het zover , boobies, ik heb je titel al een klein beetje aangepast,als je ons door kunt/wilt geven door welke pc en in welke kliniek je geholpen word dan kunnen we de titel compleet maken,je kunt BB of mij even in dit topic taggen daarvoor.

In dit topic kun je ook alle verdere updates, eventuele vragen en na je operatie je verslag neer zetten.

xxx

Posted

Dank je wel, ik heb het helemaal aangepast voor je.

Voor het herstel moet je er een beetje rekening mee houden dat de eerste 3 dagen toch wel de meest pijnlijke zijn, voor de spier is over het algemeen het herstel iets makkelijker ( uitzonderingen daar gelaten natuurlijk) Maar met de goede pijnstilling is het allemaal onder controle te houden.

Als je jezelf voorneemt dat het toch een behoorlijke operatie is die je niet moet onderschatten, en je je goed aan de regels houd,komt alles goed.

Nu lekker aftellen en de laatste voorbereidingen treffen en voor je het weet word je wakker met een paar mooie borsten.

xxx

Posted
9 minuten geleden zei Beertje113:

@Desert-Rose en @best_boobie hoe kan ik foto's van anderen zien? 

Oh dat moet ik ff fixen idd..
Je hebt waarschijnlijk meteen een operatieverslag topic aangemaakt, en niet eerste een voorsteltopic. Is geen probleem, ik ga het even handmatig aanpassen :)

Als het goed is, heb je een pb in je inbox (bij dat envelopje rechtsboven) waar in staat hoe bepaalde dingen werken hier op het forum, ook waar de albums te vinden zijn en hoe je zelf foto's kunt uploaden :) 

xxx

Posted

@best_boobie dank je!! 

ik heb inderdaad een berichtje, kan hem via mijn telefoon niet openen. Ga het morgen op de computer even proberen. 

Ben namelijk zo benieuwd hoe groot mijn borsten uit gaan vallen... 

Posted
Op ‎11‎-‎6‎-‎2016 om 08:50 zei Beertje113:

Ha dames, 

Ik heb voor het einde vd maand een borstvergroting gepland staan. Ik krijg 430cc voor de spier. Ik heb nu een lege A. Het is ooit een D geweest.. Ik ben heel erg benieuwd naar resultaten van anderen. 

Ik ben 31 jaar, 2 zwangerschappen en 2 keer borstvoeding.

7 minuten geleden zei Beertje113:

@best_boobie

sorry, heb me inderdaad niet netjes voorgesteld! 

Dit voldoet, toch? No problem verder!

Via telefoon kun je het ook openen, maar dan moet je eerst op de streepjes klikken rechtsboven. Daarna op het envelopje :) 

xxx

Posted
8 minuten geleden zei best_boobie:

Dit voldoet, toch? No problem verder!

Via telefoon kun je het ook openen, maar dan moet je eerst op de streepjes klikken rechtsboven. Daarna op het envelopje :) 

xxx

Gelukt! Thnx! 

Posted
21 minuten geleden zei Beertje113:

Woehoe! Ik heb ze :136:

gefeliciteerd! hoe gaat het met je?

ik wens je en goed herstel

x

Posted

Dank je! 

Ik heb best vee pijn, heel slecht geslapen ook.. M'n linkerborst voelt alsof hij in brand staat. 

Hoe strak moet die bh zitten? 

Posted

Gefeliciteerd met je boobs meid!!

De eerste nachten zijn niet echt om over naar huis te schrijven meestal hihi, maar het betert langzaamaan :35: Even geduld, dan komt het wel goed. Goed je medicijnen nemen en je rust nemen.

Die bh moet steun geven, maar niet knellen.. Als hij erg strak zit, mag je een tussenstukje gebruiken.
xx BB

Posted
10 uur geleden zei Beertje113:

Woehoe! Ik heb ze :136:

Top gefeliciteerd met je :1boobs:

Ben benieuwd hoe het met jeis gegaan en natuurlijk met je gaat nu :wub:

Maandag ochtend ben ik aan de beurt ook 440 CC 

Succes met je herstel xx

Posted

Ik heb je foto gevonden, 

Wat Zien ze er geweldig uit  , nu al .

Dat belooft wat ,heel veel succes met je verdere herstel Beertje113 

Liefs Shardy xx 

Posted

Ja idd ik kook 440 maar deze arts gaande duel plane plaatsen. 

Als het goed ik kan je mijn foto zien die ik heb gemaakt,  met de lege borstjes :wacko:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.